משכנתא למסורבים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/5/2021 08:37 ● ערב ערב 3017
אין כמעט אדם שלא חולם על נכס משלו. במקום לבזבז כסף על דירה בשכירות, לשלם מדי חודש בחודשו על הלוואת המשכנתא שהוא לקח מתוך ידיעה שבסופו של דבר הדירה תהיה שלו לגמרי. יחד עם החלום לרכוש דירה, מרבית האנשים כיום לא מסוגלים לרכוש אותם מבלי לבקש מהבנק שלהם או מבנק אר הלוואת משכנתא. גם אנשים שיש להם עבודה קבועה ויציבה במשך עשרות שנים, עדיין לא מצליחים לרכוש דירה בלי משכנתא.
משכנתא למסורבים
תגיות:

ישנם מקרים שבהם הבנק לא מאשר למבקש המשכנתא את המשכנתא שביקש. במקרה שכזה לא פעם האדם יחוש תחושת ייאוש. אותו אדם ירגיש כי הוא  לעולם לא יצליח לרכוש דירה. חשוב מאוד לדעת שגם במקרה שבו הבנק סירב לכם לבקשת המשכנתא, עדיין יש מה לעשות וחשוב מאוד להתייעץ עם אנשי המקצוע שמלווים ומייעצים למסורבי משכנתא בצורה הטובה ביותר.

 

למה הבנק מסרב לתת משכנתא?

 

השאלה הראשונה שעולה על הפרק כאשר הבנק מסרב למשכנתא היא כמובן: מדוע הבנק מסרב? הבנק יכול לסרב בשל סיבות מגוונות כגון:

ראשית כל, בנק ישראל קבע כי יש להשתמש רק בהכנסות מדווחות ועל כן אם יש בחשבון שלכם הכנסות שאינן צפויות ואין עליהן אסמכתא אי אפשר להתייחס אליהן כבסיס להחזר חודשי.

במידה והיו לכם בעבר בעיות בבנק, בין אם מדובר על שיקים חוזרים ובין אם מדובר על אי החזר הלוואות בזמן או כל דבר אחר, יתכן שהבנק יסרב לתת לכם משכנתא

אם קיימות בעיות משפטיות שונות ברישום של הנכס כגון: אם הוא משועבד, הרי שלא תוכלו לקבל אישור למשכנתא

ישנן עוד סיבות רבות לסירוב בקשה למשכנתא וחשוב לבחון מהי הסיבה שבגינה הבנק סירב לכם בכדי לבדוק האם ישנה אופציה להתגבר על ההתנגדות המדוברת.

 

כיצד ניתן לסייע למסורבי משכנתא?

 

אם חשבתם לגנוז את החלום שלכם לרכוש דירה רק בשל העובדה שהבנק לא נותן לכם משכנתא, חשוב שתדעו שאתם ממש לא חייבים לגנוז את החלום שלכם. כיום יש משכנתא למסורבים שהיא בעצם משכנתא שגם מסורבים בבנק יכולים לקבל בסופו של דבר. חשוב שתדעו שלא תמיד הפקיד שפניתם אליו בבנק לצורך הגשת בקשת משכנתא יעשה את הכל על מנת לסייע לכם.

לכן, במקרה שכזה חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע שיודע מה לעשות במקרה שבו הבנק שלכם מסרב לכם לבקשת משכנתא. איש מקצוע בעל ניסיון בתחום אשר ידוע כמקצועי מאוד ומומלץ, ידע כיצד להתנהל מול כל פקיד בבנק לצורך מילוי כל האפשרויות הנוגעות למשכנתא גם לאדם שמוגדר כמסורב משכנתא.

 

מדוע חשוב למסורבי משכנתא להגיע לבנק עם יועץ מקצועי?

 

יועצים לענייני משכנתא למסורבים זה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין אדם שיקבל תשובה שלילית וסופית לבין אדם שבסופו של דבר יצליח לשכנע את הבנק לשנות את דעתו. אם אתם מגיעים עם יועץ משכנתאות לבנק אתם יכולים להיות בטוחים שהיועץ יעשה את מה שהוא יכול ויודע בכדי לעזור לכם. תתפלאו בוודאי לגלות כמה מסורבי משכנתא זכו לקבל משכנתא מאותו הבנק שבו סירבו לתת להם אותה כאשר הם באו לבקש אותה לבד, מקבלים את המשכנתא הרלוונטית להם כאשר הם מגיעים עם יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה בתחום.

אם קיבלתם סירוב למשכנתא, זה הזמן שלכם לחפש את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ליווי וייעוץ למסורבי משכנתא אשר יסייעו לכם לקבל את המשכנתא הרלוונטית לכל אדם לצורך רכישת הדירה שאותה הוא חולם לרכוש.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש