רשת אברהם הוסטלס וטורס מגיעה לאילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/5/2021 13:02 ● ערב ערב 3017
רשת ההוסטלים שעשתה מהפכה בתחום התיירות העצמאית פותחת את ההוסטל הכי דרומי שלה בתחילת חודש יוני ♦ רשת 'אברהם הוסטלס וטורס' הפכה את עולם התיירות הישראלי על פיו ♦ תוך פחות מעשור, הפך העיסוק בתיירות העצמאית מתפיסה שולית לקו התיירותי המוביל במפת התיירות הישראלית
רשת אברהם הוסטלס וטורס מגיעה לאילת
תגיות:

חזונם של יזמי אברהם - "לתרגם את האירוח של אברהם אבינו לשפת המאה ה-21" הוגשם בשלושה הוסטלים השמים דגש על אווירה שיתופית וזוכים על כך באהדה ובפרסים בינלאומיים. לצידם של ההוסטלים, פועלת 'אברהם טורס', חברת סיורים וטיולים. הרשת מקדמת ומטמיעה תפיסה כוללת של תיירות חברתית וחושפת פנים מגוונות של ישראל ושל האזור כולו.
מהפכת ההוסטלים בישראל החלה לפני עשור – באמצעות פניה לפלח קהל שבעולם היווה ומהווה פלח שוק מרכזי בתיירות, אך בארץ הוא נתפס כשולי או קטן ויש יגידו נישתי - אבל המציאות הוכיחה אחרת. קהל המטיילים העצמאיים גילה את ישראל ומהפכת ההוסטלים, שקבוצת 'אברהם הוסטלס וטורס' הייתה בין המובילים בה, הביאה למציאות תיירותית אחרת.
ההוסטלים הסתמכו על קהל התיירות הנכנסת ורק כ- 10% מהלקוחות היו הקהל הישראלי. ואלו שנחשפו אהבו והפכו לקהל חוזר. כל זה בימים שלפני עידן הקורונה. היום קבוצת אברהם משיקה מהפכה נוספת עם הפנים לתייר הישראלי. 

 


שתי הנחות יסוד היוו את קווי המתאר להתאמת המוצר לתייר הישראלי: הראשונה - שישראלים, מכל הגילאים, ישנים בהוסטלים בחו"ל, וחוויה זו הוטמעה כבר בקרב לא מעט קהלים המחפשים לנפוש באילת אבל בדרכם שלהם. השנייה – שגם השנה יהיו פחות נסיעות חו"ל ושקהלים רבים יחפשו את החופשה שאינה מכבידה על הכיס אבל גם מתאימה לסוג החופשה שלהם – חופשה לא מעונבת הכוללת לדוגמה חדר אוכל בו האורחים שוטפים את כלי הארוחה שלהם. ועכשיו כל שנדרש הוא לחבר בין הישראלים שרגילים לחוויית האירוח בהוסטל לבין המחירים הסבירים והמתאימים לכל כיס שמציעים ב'אברהם הוסטל'. 
לצד אלו, ממשיכה הרשת לקדם את תפיסותיה הייחודיות של תיירות ומעורבות בקהילות בהן היא ממוקמת ופועלת. רשת 'אברהם הוסטלס וטורס' מאמינה ומקדמת את התיירות החברתית והקהילתית – תיירות המקדמת עסקים בדגש על עסקים קטנים ובינוניים תוך חיבור בין אורחי ההוסטלים למקומיים -  אנשים פרטיים, חברות ועסקים הפועלים למען חברה מתוקנת, עידוד האורחים להשתמש בעסקים הסמוכים להוסטלים, שיתוף עמותות בפעילות בהוסטל ועוד.
כמו בנצרת, בירושלים ובתל-אביב, גם באילת ייפתח בהוסטל סניף של חברת 'אברהם טורס', החלק המטייל של קבוצת אברהם, טיולים וסיורים השמים דגש על סיורי תוכן ומפגשים בלתי אמצעיים. 
חוויית השהות שקבוצת אברהם מציעה משפיעה בהכרח גם על אותם הבוחרים לעבוד בהוסטלים השונים, ומיטיב לנסח זאת דדי קראל, מנהל ההוסטל האילתי של קבוצת אברהם: "מה שעושה אותה אחרת זה בעיקר הצוות שהוא שותף מלא להוויה של ההוסטל. הצוות מרגיש נוח ויכול לבוא לעבודה עם כפכפים, בסיום משמרת הוא מוזמן להיות ביחד עם האורחים בבר ובבריכת השחייה. אנחנו מצפים שהמפגש בין העובדים המקומיים לאורחים מבחוץ ישקף להם את העיר כמו שתושב חווה אותה, שיקבלו המלצה על הבר המקומי שכל האילתים הולכים אליו, הפלאפל הכי טוב או מסיבה מקומית. המהות היא המפגש עם המקומיים בהוסטל ובעיר כחוויה אחרת ושבדרך כלל פחות מתויירת. בעקבות הסרת מגבלות האירוח וגידול משמעותי בתפוסות, הרשת מגייסת עובדים בכל ההוסטלים וגם באילת במגוון תפקידים מעניינים".
אברהם הוסטל אילת ממוקם בסמיכות לתחנה המרכזית (קרבה המעניקה יתרון לנגישות לתחבורה ציבורית), למרכזי המסחר, הפעילות והבילויים. מיקום זה נבחר ולא במקרה, משום שליבת הפעילות של הקבוצה היא תיירות קהילתית מקיימת  - הכוללת קרבה פיזית לאנשים ולעסקים מקומיים, והסתמכות על שיתופי פעולה ותמיכה הדדית. חזונה של רשת אברהם כולל מתן אפשרות להיכרות ומפגש של אורחי ההוסטל עם החברה, הקהילה, התרבות והעשייה המקומית. 

אברהם הוסטלס אילת - 086481313,  אברהם הוסטלס ת"א - 036249200, אברהם הוסטלס ירושלים - 026502200, 026205151פאוזי עזאר נצרת - 046020469


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש