שומרים על בטיחות בדרכים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/5/2021 12:52 ● ערב ערב 3017
מתנדבים רבים נרתמו למבצע הסברה בהובלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (רלב"ד), ביניהם סטודנטים ממרכז צעירים ומתנדבים של ארגון "רוטרי" וארגון "ידידים". המבצע התמקד ברוכבי אופנוע ביניהם מבצעי השליחויות בעיר. מבצע נוסף שהתקיים בחודש שעבר בשיתוף משטרת התנועה, עסק בבחירת נהג תורן לפני שיוצאים לבלות. גם במבצע זה השתתפו סטודנטיות דרך מרכז צעירים בעירייה.
שומרים על בטיחות בדרכים
תגיות:

מירב אזרזר – מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה מציינת, כי על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, 1 מכל 5 הרוגים או פצועים קשה בתאונות דרכים הוא רוכב אופנוע! שיעור מעורבותם של רוכבי אופנוע בתאונות דרכים קשות וקטלניות עומד בשנים האחרונות על כ- 20% מדי שנה. על רקע הנתונים ולצד הסברה שוטפת בבתי הספר פועלת העירייה באמצעות המטה העירוני לבטיחות בדרכים בשיתוף הרלב"ד להגביר את המודעות בקרב הקהילה בכלל ובקרב רוכבי האופנוע בפרט.

במסע ההסברה שהתקיים בשבוע שעבר השתתפו כאמור סטודנטים ממרכז הצעירים, משטרת התנועה, חברי מועדון רוטרי ומתנדבים של ארגון "ידידים" בהובלת דן שרון. הסברה נערכה בקרב עשרות רוכבי אופנוע ביניהם גם עובדי חברות שליחויות. במסגרת ההסברה הסבירו המתנדבים לנהגים מה נדרש לעשות לפני הרכיבה ובמהלכה כדי להגן על חייהם כולל מיגון, נראות, מיומנויות רכיבה ועוד. רוכבי האופנועים קיבלו כל אחד ארנק קשיח ממותג.

 

 

בנוסף מיד עם החזרה לשגרה לאחר הסגר האחרון, פעל המטה העירוני לבטיחות בדרכים לקיים הסברה בקרב תושבי העיר ואורחיה הנוגעת לבחירת נהג תורן לפני שיוצאים לבלות. ההסברה התמקדה במרכז התיירות ולאורך הטיילת והתבצעה בשיתוף סטודנטיות ממרכז הצעירים ומשטרת התנועה בליווי השוטר מואפק. לצד ההסברה קיבלו העוברים ושבים תיק פאוץ' עמיד במים ממותג.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש