המדריך השלם לרכישת ביטוח רכב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/4/2021 18:27 ● ערב ערב 3015
הכלי החשוב ביותר בחיי היום יום של כל משפחה ישראלית הוא כמובן כלי הרכב הפרטי. אנחנו לא יכולים לנהל את לוח הזמנים, מבלי שיש ברשותנו כלי רכב בטוח ובטיחותי, שעומד בכל דרישות החוק. לצד הרכישה של הרכב עצמו, החוק הישראלי דורש גם רכישת פוליסת ביטוח רכב בתוקף החל מהיום הראשון בו הרכב עולה על הכביש. ועל כן, השאלה המרכזית מבחינתם של בעלי רכבים רבים היא איך ניתן לרכוש ביטוח רכב, ולהבטיח שיש לכם את כל הכיסויים שאתם רוצים וצריכים להחזיק. במדריך הקרוב נעזור לכם להבין איך בוחרים את הביטוח הדרוש לרכב שלכם, בצורה קלה וברורה.
המדריך השלם לרכישת ביטוח רכב
תגיות:

 

איך לבחור ביטוח רכב למכונית שלכם?

 

רגע אחד לפני שאתם מבצעים רכישה כל כך חשובה לשנה הקרובה, חשוב להבין מה הם הפרמטרים שאתם רוצים לראות בפוליסת ביטוח רכב. בין היתר, חשוב לתת את הדעת על:

  1. המצב של הרכב שלכם – בתחילת השיחה עם כל חברת ביטוח, אתם תתבקשו להצהיר על מצבו של הרכב שלכם. החל משנת הייצור וכלה בפרמטרים טכניים כמו נפח המנוע והרכב מערכות הבטיחות השונות, אתם חייבים לענות על השאלות בצורה כנה, כדי לקבל את הצעת המחיר הנכונה.
  2. הסעיפים הקיימים בפוליסה – כל חברת ביטוח מציעה הרכב כיסויים ביטוחיים שונה במקצת. ואתם צריכים להכיר את ההרכב שאתם רוכשים, כדי לדעת מה מגיע לכם במקרה שבו מתרחשת תאונה עם הרכב שלכם.
  3. הכיסויים הכספיים – ההשתתפות העצמית והכיסויים שמציעה חברת הביטוח, יאפשרו לכם להתמודד ברמה הכלכלית עם האתגר יכול לעמוד לפניכם, אם חלילה תעשו תאונה. ככל שההשתתפות העצמית נמוכה יותר והכיסויים הכספיים רחבים יותר, כך אתם תידרשו להשקיע פחות משאבים, כדי לטפל ברכב אחרי התאונה.
  4. היכולת להתאים את הביטוח בעתיד – במיוחד אם יש לכם ילדים שעתידים לקבל רישיון נהיגה או שהם נהגים חדשים, אתם צריכים לבצע התאמות של הביטוח במהלך השנה. לא כל פוליסה יכולה להציע לכם את השינויים הללו. מה שאומר שאתם צריכים לקחת אחריות ולבדוק האם ניתן לבצע את השינויים הרצויים, בהתאם למצב שלכם ושל הנהגים האחרים ברכב.

 

אל תהססו לבצע השוואת מחירים

 

הדרך הטובה ביותר להתאים את סוג הביטוח הדרוש לרכב שלכם, היא על ידי היכרות עם מגוון סוגי הביטוחים שקיימים כיום בשוק הישראלי. ישנם לא מעט אתרים שמאפשרים השוואת ביטוח רכב, כך שיש לכם הזדמנות להבטיח את תנאי הביטוח הטובים ביותר. בפועל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקחת את הזמן ולהבין מה הם סוגי הביטוח שאתם צריכים באמת, ולאחר מכן, לחפש באתרי השוואת המחירים השונים. בהמשך, תוכלו לנהל שיחה עם נציגי החברות ואפילו לשפר את תנאי הפוליסה שקיבלתם, ולהבטיח שיש לכם ביטוח ששומר על הצרכים שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש