אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 30/4/2021 18:14 ● ערב ערב 3015
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב עדיין יימצא במזל שלכם הכוכב וונוס שאחראי על כספים ויחסים בין אישיים ויגרום לכם לבחון נושא זה מהיבטים נוספים ולטובה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

במהלך החודש הקרוב יבקר הכוכב המזוהה איתכם והמוכר בשמו מארס בבית המקושר עם המעגל הסביבתי הקרוב ביותר אליכם הוא בית המשפחה ולכן חשוב  מאוד שתבינו שגם אם אתם מזל מאוד מוחצן, הרי שבתקופה הזו יהיה לכם יותר קשה להתנהל עם המקורבים לכם בגלל העובדה שלא תוכלו להגיד ככל העולה על דעתכם אלא תצטרכו להתחשב באחרים ובדעותיהם.   

שור

הכוכב שלכם וונוס יימצא במהלך החודש הקרוב במזל שלכם בנוסף לכוכבים אחרים כמו כוכב התקשורת וגם השמש בשמיים תאיר את המזל שלכם כדי שתוכלו לפעול כרצונכם וללא עכבות. תקופה ארוכה סבלתם מחוסר יציבות כלכלית משמעותית שגרמה לכם לטלטלות במצב הרוח. רק בעוד כחודש תוכלו לחוש בתחושת רווחה לגבי מה שהטריד אתכם.

תאומים

אתם נמצאים בטרום תקופת יום ההולדת וייתכן שאתם חווים זמן שבו יש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם. אין לכם סבלנות לשמוע צרות של אחרים והעובדה היא שהכוכב שלכם שאמור לגרום ליחסי תקשורת טובים עם הזולת נמצא במקום המקושר עם תת המודע ואתם מוצאים את עצמכם מתקשים לתקשר בצורה ישירה עם אחרים וזאת עד כחודש לאחר יום ההולדת.

סרטן

הצורך העיקרי שלכם הוא לפעול למען קידום עצמכם מבחינה מקצועית והנה אתם מוצאים עצמכם פועלים בעוצמה מרובה דווקא במישור החברתי. זהו זמן של התחדשות חברתית משמעותית כך שתוכלו לחזק את המעמד שלכם, לקבל עזרה ולהגיע ליעדים אישיים שהצבתם לעצמכם. הבעיה היא שעדיין לא תרגישו מרוצים מכך כיוון שהמטרה הראשית שלכם היא קידום מקצועי.  

אריה

מבחינה מקצועית זוהי תקופה טובה כיוון שאתם מכירים אנשים חדשים וגם כאלה שבהמשך תוכלו ליצור איתם שיתופי פעולה בנושאים שונים. אל תצפו שהאנשים שאתם מכירים עכשיו, יהיו גם כאלה שתוכלו בשלב מאוחר יותר להגדיר כחברים. אבל... כרגע הם טובים לכם עבור המטרות העכשוויות שלכם לקידום עצמכם מבחינה אישית ומקצועית.

בתולה

זוהי תקופה שבה אתם מרגישים שאתם דוחפים קדימה במלוא הכוח ועושים כל דבר תחת לחץ כיוון שאתם מעוניינים להתקדם מהר יותר ממה שהחיים מאפשרים לכם. אתם רגישים לכל מה שאומרים עליכם ואף כועסים מהר מדי ביחס למה שאתם רגילים להכיר בעצמכם . למרות הכל טפחו לעצמכם על השכם , כיוון שלמרות הקשיים אתם בכל זאת מגיעים להישגים.  

מאזניים

אתם עובדים קשה על מנת להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם עומדים בכל הציפיות. נראה שהמכשולים ששמים לפניכם רק מחזקים אתכם להתמיד ולהוכיח את עצמכם. מזלכם שאתם עטופים בחיק המשפחה האוהבת וכולכם מתפקדים ביחד כיחידה אחת שלמה, מול כל מטרה. חשוב מאוד שבפרק הזמן של התקופה הקרובה לא תעלבו כאשר דברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים.

עקרב

בית המשפחה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית בגלל העובדה שהכוכב המוכר בשמו סטורן נמצא אצלכם בבית המשפחה וגורם לכם להבין שאתם צריכים להתייחס יותר ברצינות לכל נושא המשפחה והמשפחתיות בחייכם. זה הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לתחום זה. האחריות שאתם צריכים לקחת כדי לעשות זאת מטרידה את מנוחתכם, אך נראה שלא תהייה לכם ברירה.  

קשת

זוהי תקופה עמוסה עבורכם ונראה שגם מבחינה בריאותית אתם חווים שינויים מהותיים שגורמים לכם להאט את הקצב. לעיתים נדמה שהמחשבות שלכם מהירות מהעשייה שלכם ולכן המנוחה שאתם חייבים לקחת נועדה על מנת לסנכרן בין שני הדברים. זה הזמן להשקיע בעבודה ולעבוד הרבה ואפילו בלחץ על מנת להוכיח את עצמכם ויכולותיכם.  

גדי

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל נראה שעברתם ועדיין אתם עוברים תקופה קשה אך לאחרונה אתם יכולים להתחיל לנשום לרווחה. אתם דואגים מאוד לאחרים אבל כדאי שתשקיעו בעצמכם עכשיו אחרי שהגל הקשה עבר. אלה מכם שנולדו בשליש השלישי של המזל, עדיין עומדים בפניכם שינויים משמעותיים ובכל מקרה מומלץ להיות זהירים בנושאי כספים.

דלי

ילידי השליש הראשון של המזל מרגישים כבר את השפעתו של הכוכב סטורן ונקראים למחויבות ושינויים שאולי לא תמיד מרגיש לכם שזה נכון לעשות אותה. ואולם חשוב שתזרמו עם הנסיבות כי למעשה אין לכם כל ברירה אחרת. נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים בתקופה הקרובה בגלל העובדה שנראה שתרצו לעשות שינויים, אך עדיין מומלץ לחכות עד שתבינו מה כוכב סטורן רוצה לשנות בהם.

דגים

כוכב נפטון בעל השפעה רוחנית לטווח ארוך נמצא במזל שלכם ונותן לכם שפע של רעיונות לגבי דברים שכבר מזמן חשבתם לעשות אותם והנה הפעם אתם לוקחים את השליטה לידיכם ומבצעים פרויקטים עליהם דיברתם מזמן. שימו לב שבבית כולם עובדים יחד איתכם בתאום ואתם לא פועלים רק על דעת עצמכם וזאת, כדי לוודא שתקבלו את כל תשומת הלב והעזרה הראויה.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש