עושים קעקוע? קבלו רעיונות לקעקועים עם משמעות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/4/2021 18:21 ● ערב ערב 3014
לעשות קעקוע זה כיום כבר עניין שבשגרה, כאשר בני נוער ובוגרים מכל הגילאים והמינים עושים קעקועים כמעט כדרך אגב ולא מתייחסים לכך כמו משהו חריג או יוצא דופן במיוחד. במידה וגם אתם מתעניינים וחושבים לעשות קעקוע אך לא ממש סגורים על איזה קעקוע לעשות ואיפה, אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה רעיונות לקעקועים אשר אולי יעזרו. בפרט, עבור כל מי שמחפש אחר קעקוע עם משמעות, ולא סתם קישוט גוף יפה, להלן כמה רעיונות לקעקועים עם משמעות אשר עשויים לסייע לכם לקבל החלטה:
עושים קעקוע? קבלו רעיונות לקעקועים עם משמעות
תגיות:

פורטרטים של אנשים ו/או בעלי חיים – הרמה אליה הגיעו אומני קעקועים מובילים כיום היא כל כך גבוהה עד כי ניתן לקעקע פחות או יותר כל מה שאנחנו רק יכולים להעלות על דעתנו, ובמידה ובחרנו בחכמה את האומן המקעקע אותנו התוצאה תהיה מרשימה ביותר, בדיוק כמו שאנחנו מדמיינים. זה כמובן פותח הרבה מאוד אפשרויות בפני כל מי שמתעניין בקעקועים עם משמעות. אחת האפשרויות המתבקשות היא להנציח מישהו שקרוב אלינו על גופנו, בקעקוע של פורטרט מדויק על פי תמונה. זה יכול להיות כל אדם שקרוב אלינו, בין אם עדיין איתנו ובין אם הלך לעולמו, וזה יכול כמובן להיות גם בעל חיים אהוב, מההווה או מהעבר. חשבו על כך שתוכלו לראות מישהו שכל כך קרוב אליכם בכל פעם שתביטו על אזור מסוים בגוף שלכם – מה יכול להיות יותר משמעותי מזה?.

קעקועים משותפים עם חברים או בני/ות זוג -  קעקועים עם משמעות מיוחדת יכולים גם להיות כאלו המשותפים לנו ולאנשים אחרים הקרובים אלינו. דוגמה מתבקשת לכך היא קעקוע חברים – קבוצת חברים אשר כולם עושים את אותו הקעקוע באותו המקום, או שכל אחד עושה חלק אחר של אותו ציור כך שרק כשכולם נפגשים אפשר לראות את הציור בכללותו. קעקוע מסוג זה גם ייתן לכם סיבה טובה להיפגש תכופות עם חברים טובים... אפשרות נוספת היא לעשות קעקוע זוגי, המשותף לכם או לבני/ות הזוג. גם כאן אפשר ללכת על האפשרות של אותו קעקוע באותו המקום, או על קעקועים משלימים. במקרה זה מסוג רומנטי ואינטימי יותר.

כיתוב שרק אתם מבינים את משמעותו – סוג מסוים ומתבקש ביותר של קעקועים עם משמעות הוא קעקועים המורכבים מטקסט זה או אחר – משפט, ציטוט, שם של מישהו או משהו וכו'. אפשרות מקורית ומשמעותית במיוחד תהיה לעשות קעקוע עם כיתוב שרק אתם מבינים, רק לכם הוא באמת אומר משהו (או לכם ולאנשים מסוימים הקרובים אליכם וחולקים זאת). כך, תקעקעו על גופכם משפט או מסר כלשהו בעל משמעות עמוקה עבורכם, והוא יהיה נחלתכם הבלעדית – אף אחד מהעוברים והשבים המתבוננים בקעקוע שלכם לא יהיה שותף לסוד המשמעות שמאחוריו.

היכנסו לאתר טרייבל טאטו לקבלת רעיונות לקעקועים ולגלריית קעקועים מתעדכנת באתר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש