קורסים לרישיונות הרשות לני"ע ומשרד האוצר – מה חשוב לדעת?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/4/2021 18:19 ● ערב ערב 3014
מזה שנים רבות שהביקוש למקצועות הפיננסים המצריכים רישיון תעסוקה רשמי מטעם המדינה הוא גבוה ויציב, ונראה כי בשנים האחרונות רק הולך וגובר. מדוע? מפני שככל שהמשק ושוק העבודה הופכים מורכבים יותר וצפויים פחות, מקצועות ספציפיים להם נודע היצע תעסוקה רחב ויציב בשוק הופכים כמובן מבוקשים יותר. לכן, רישיונות דוגמת ייעוץ פנסיוני או ייעוץ פיננסי, ניהול תיקי השקעות וכד' הם כיום מבוקשים ואטרקטיביים מבחינה תעסוקתית יותר מאי פעם בעבר. בעוד התעסוקה במקצועות אלו מחייבת רישיון מטעם המדינה, נרצה לסקור כאן כמה מהנקודות שחשוב להכיר בנוגע לקורסים המהווים את לימודי ההכנה לקראת בחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר:
קורסים לרישיונות הרשות לני''ע ומשרד האוצר – מה חשוב לדעת?
תגיות:

 

לימוד ייעוץ ושיווק פנסיוני – מה זה אומר?

 

אחד התחומים ה"חמים" והמבוקשים ביותר כיום במשק בכלל ובעולם הפיננסים בפרט הוא התחום הפנסיוני. הרפורמה המיושמת בתחום זה במשק הישראלי יצרה ביקוש עצום לשירותיהם של יועצים ומשווקים פנסיוניים, ובהתאמה מעוניינים רבים להשיג את הרישיון המאפשר לעסוק בתחום בצורה חוקית ולגיטימית.

מה מצריך רישיון זה? ובכן, על מנת לקבל רישיון ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני יש לעבור את מסלול ההכשרה הרלבנטי. מסלול זה כולל סדרה של שש בחינות המועברות על ידי הרשות לני"ע ומשרד האוצר, לאחריהן (או במקביל לחלקן) יש לעבור תקופת התמחות בת מספר חודשים, ולאחריה ניתן לקבל את הרישיון הנכסף. הבחינות מועברות בשישה נושאים שונים הרלבנטיים לעולם הפנסיוני ומתחלקות לשני חלקים עיקריים – בחינות יסוד (מבואות לתחומים שונים) ובחינות גמר, בפרט – גמר פנסיוני ומקצועית א'. עבור כל אחת מהבחינות הללו ניתן ומומלץ להירשם לקורס הכנה ייעודי, כזה המתרכז אך ורק בבחינה זו ומכין את התלמידים אליה באופן ממוקד ויעיל ביותר. במיוחד במקרה של בחינות גמר, דוגמת גמר פנסיוני, מומלץ להגיע לבחינה לאחר קורס הכנה מקצועי, אם מעוניינים לעבור אותה בקלות יתרה ובסיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר בנמצא.

 

היסטוריה המוכיחה ללא צל של ספק את יעילות קורסי ההכנה

 

נקודה שחשוב להכיר בנוגע ללימודי ההכנה לבחינות הנ"ל, במיוחד אם אתם מתלבטים בנוגע להרשמה אליהם, היא את ההיסטוריה המוצלחת של קורסים אלו בהכנת הנרשמות והנרשמים אליהם לבחינה. היסטוריה זו מלמדת באופן מובהק ושאינו משתמע לשתי פנים כי מדובר באחת הדרכים היעילות ביותר להתכונן לבחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר. בעוד מדובר בבחינות שעשויות להיות מאתגרות יחסית, בפרט בחינות הגמר, אחוזי ההצלחה של התלמידים אשר ניגשו לבחינה לאחר קורס הכנה ייעודי הם גבוהים ביותר ובאופן משמעותי ביחס לניגשים ללא כל לימודי הכנה. המסקנה המשתמעת מכך היא כי במידה ואתם מעוניינים בסיכויים הטובים ביותר לקבל את הרישיון המבוקש בצורה המהירה ביותר, על מנת שתוכלו כבר להתחיל לעסוק בתחום ולבנות בו את עצמכם לטווח הארוך, הפעולה המתבקשת היא הרשמה ללימודי הכנה לבחינות הללו. זו הדרך היעילה, המקצועית והבטוחה ביותר להיכנס לעולם הפיננסים ולעולם הפנסיוני בצורה המהירה והאפקטיבית ביותר.

היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים מבית BDO למידע נוסף אודות לימודי ייעוץ פנסיוני ומסלול הכשרה לקבל רישיון פנסיוני.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש