עידן 2000 - פותחים את עונת הרחצה עם עידן 2000

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/4/2021 10:08 ● ערב ערב 3014
הקיץ ממשמש ובא, הימים החמים כבר כאן ● הסגרים מאחורינו ● נקווה שגם תם עידן ... הקורונה ● שוב אפשר לצאת אל חנות 'עידן 2000', המוכנה לקראתכם עם... בריכות ואביזרים לכבוד העונה החמה ● אז קופצים לבריכה?
עידן 2000 - פותחים את עונת הרחצה עם עידן 2000
תגיות:

צילומים: קובי חזיזה

החיים מתחילים כנראה לחזור למסלולם, ובדיוק בזמן, כי הקיץ קרב, ואין כמו שכשוך במים הקרירים לצנן את החום האילתי. ב'עידן 2000', הסניף הדרומי של רשת הצעצועים, שפתח קובי חזיזה לפני יותר משלוש שנים, נערכו במיוחד לכבודכם עם כל מה שדרוש לכם כדי ליהנות מבריכה ומאביזרי קיץ בבית שלכם. צוות החנות יתאים עבורכם בדיוק את הבריכה בהתאם למידות ולצרכים.

 

אז אילו בריכות ואביזרים תמצאו ב'עידן 2000'? 


השנה כמו כל שנה מתמקדים בעידן 2000 במותג הבריכות המוביל    INTEXובו תמצאו:
מגוון בריכות פעילות ופנאי, וביניהן למשל  - בריכת מתנפחים עם מגלשה כפולה, מתקן מים משולב עם שני תותחי מים, מתקן מים טרופיקל - בעיצוב בסגנון טרופי, פארק מים - ספלאש ועוד.
מתנפחים שונים: בריכות מתנפחות, בריכות קשיחות מתקפלות, סירות מתנפחות, גלגלי ים, כדורים ועוד ועוד, שווה להציץ בקטלוג באתר.  

 


בריכות מקצועיות: בריכות INTEX רגילות ואולטרה על עמודים

 

מלבניות ועגולות בגדלים שונים. אביזרים: רובוט דולפין, רובוט לבריכת - אינטקס, שואב חשמלי לניקוי, משאבה משולבת, משאבה ידנית, ערכת ניקוי לבריכה, מערכת מלח, מזרקות מים עם תאורת לד, גליל פלציב לתחתית הבריכה, מצליל מים לבריכה, מתקן כלור צף, כלור, משאבות חול, משאבות פילטר, צינורות ומתאמים. משקפות ושנורקלים ועוד ועוד.
מעבר לכיף הגדול שבבריכות, תוכלו למצוא ב'עידן 2000', המומחים לצעצועים, מגוון ענק של צעצועים במחירים שווים לכל כיס. בימבות, קורקינטים, סקייטבורד ואופניים, ביניהם מגוון דגמי BMX מבית X- RIDER ואופני מותגים; מוצרי ספורט, כדורסל, כדורגל; משחקי קופסה (כן כן גם את המשחק האהוב - 'כוכבי הרשת') וחוברות עבודה וצביעה, מטבחים, בתי בובות ופינות איפור, ממונעים לילדים: ג'יפים, אופנועים, טרקטורונים ועוד. מוצרי חצר: כיסאות, שולחנות, בתים, מגלשות ונדנדות, טרמפולינות וג'ימבורי; כלי נגינה, לגו, משחקי עץ, ציוד לבית ספר, פאזלים, צעצועים תחושתיים 'פידג'ט טויס' וכמובן כל הלהיטים האחרונים בתחום הצעצועים. באמת שקצרה היריעה מלתאר את כל המגוון הגדול שיש ב'עידן 2000'.
לא מיותר לציין, שהחנות עובדת בהתאם להנחיות התו הסגול. 

 "השנה עונת הבריכות מאוד מאתגרת", אומר קובי, "יש מחסור רציני של בריכות גדולות בכל העולם עקב בעיות ייצור בסין, לכן השנה הפכנו עולמות כדי לארגן סחורה. רוב הסחורה כבר אצלנו, אך אנחנו ממשיכים לקבל סחורות גם במהלך חודש מאי. מי שלא יתארגן על בריכה בחודש הקרוב, קשה לי להאמין שתהיה לו בריכה בבית.


למה 'אינטקס'?

 

מניסיון אישי של 12 שנה במכירה, שירות והתקנת בריכות, חשובה ביותר איכות החומרים, לכן אנחנו מתמקדים בחברת 'אינטקס' שהיא המובילה בתחום הבריכות והמשאבות בעולם. החום והשמש האילתית חזקים מהרגיל, לכן אני ממליץ לקנות את מוצרי 'אינטקס' ולשמר את הבריכה לכמה שנים טובות".
ל'עידן 2000' מועדון חברים אילתים שבו אלפי חברים. חברי המועדון זכאים ל- 10% צבירה בנקודות על כל קניה, וכל משפחה מקבלת מתנת יום הולדת לילדים בסך 30 ₪  (עד שלושה ילדים למשפחה).


 

טלפון: 08-6600557

 

חפשו אותם בפייסבוק 'עידן 2000', ובאינסטגרם: IDAN 2000 EILAT
 ובאתר 'עידן 2000 אילת'
תמצאו גם אפשרות למשלוחים עד הבית ב- 15 ₪ בלבד עלות משלוח.
עידן 2000 סניף אילת, מיקום: רחבת הדואר המרכזי, שד' התמרים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש