בחירת תפריט לקייטרינג לחתונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/4/2021 07:39 ● ערב ערב 3013
תכנון חתונה היא ללא ספק בין התקופות הכי מרגשות בחיינו. מדובר באירוע של פעם בחיים שכל פרט ופרט בו חשוב ובעל משמעות עבורנו, קטן כגדול. אחד הפרמטרים שמשפיעים על איכות האירוע הוא ללא ספק התפריט שייבחר שמבוסס לרוב גם על בחירת חברת קייטרינג לחתונה. בין אם בחרתם בקייטרינג חלבי, תפריט טבעוני או קונספט של דגים וירקות, יש כמה דברים ששווה לשים עליהם דגש בבחירת התפריט.
בחירת תפריט לקייטרינג לחתונה
צילום: עמית אורנשטיין
תגיות:

 

המאמר בשיתוף קייטרינג נועה דניס

 

קיץ, חורף, סתו או אביב

 

מתי אתם מתחתנים? לא רק שיש מנות מסוימות שמתאימות לעונות ספציפיות בשנה, בניית התפריט היא הזדמנות מדהימה להתייחס גם למה שיש לטבע להציע לנו ולשלב במנות מרכיבים ייחודיים התואמים לאותה עונה בשנה. זה בא לידי ביטוי בעיקר בירקות ופירות עונתיים כמו תותים ופירות יער, אבוקדו, אספרגוסים, ארטישוקים, אננס או במיה. את הרכיבים המיוחדים ניתן לשלב במנות ראשונות, סלטים, בעיקריות וכמובן גם בקינוחים. במקביל, אם בחרתם להתחתן בחורף, חשבו על מנות שיחממו את האורחים שלכם לעומת מנות קלילות ופשוטות יחסית בעונות החמות יותר.

 

בחוץ או בפנים, בים או בחצר?

 

עוד פרמטר שבהחלט משפיע על בחירת המנות שייכנסו לתפריט, בעיקר שמדובר בקייטרינג חלבי, הוא המיקום של האירוע. זה חשוב גם בהיבט האווירה שאנו רוצים ליצור באירוע וגם בהיבט של השילוב בין המנות למיקום עצמו ולמזג האוויר. הרי אם בחרנו להתחתן על חוף ים בחודש יולי, פחות יתאימו מנות המשלבות מיונז או כאלה המכילות גבינות, אלא אם כן אנחנו מצטיידים בציוד קירור מתאים. לעומת זאת, אם החתונה באולם יוקרתי, ודאי נרצה שגם המנות יהיו מוקפדות, מדויקות וישלימו את האווירה.

 

צילום: עמית אורנשטיין

 

חיבור אישי

 

פרמטר נוסף שישפיע על בחירת תפריט קייטרינג לחתונה הוא מה אנחנו בעצם אוהבים. זה בא לידי ביטוי בעיקר אצל זוגות שמקפידים על תפריט צמחוני או טבעוני וחשוב להם שגם התפריט של החתונה יבוסס על אותה אג‘נדה. מצד אחד אנחנו רוצים שכולם יתחברו לאוכל ויטעמו מהכל, מצד שני להכניס את הטאצ‘ האישי שלנו. אז מסתבר שאפשר לשלב וכל מה שצריך כאן הוא לבחור חברת קייטרינג שמאחוריה עומדים אנשים גמישים וראש פתוח. אחת הדרכים להכניס מנות שאנחנו מתחברים אליהן היא על ידי בחירת קונספט כמו למשל תפריט ים תיכוני עם מנות יוונים ואיטלקיות, תפריט צרפתי וכדומה…

 

איך לבחור חברת קייטרינג לחתונה?

 

  1. המלצות - מומלץ להיעזר בזוגות שהתחתנו לאחרונה והיו מרוצים מהתוצאה, זוגות שקרובים אליכם ויש להם אותו ”ראש“ כמו שלכם. גם רשת האינטרנט יכולה לעזור…
  2. התרשמות מתפריטים קיימים - כמובן שלרוב ניתן לעשות שינויים כאלה ואחרים, אך אם מצאתם חברת קייטרינג שהתפריט שלה ברובו מבוסס על מנות שאתם אוהבים, הרי זכיתם וזה בהחלט יכול להיות כיוון טוב עבורכם.
  3. חיבור אישי - דבר עם 2-3 חברות קייטרינג המתמחות בחתונות, שוחחו עם מי שעומד מאחורי החברה ונסו להבין האם אתם מרגישים שאתם משדרים על אותו גל.
  4. עיצוב, אווירה ומה שביניהם - בעוד יש קייטרינגים שמספקים אך ורק את שירות האוכל, אחרים דווקא בחרו ללכת עם התשוקה לקולינריה, אנשים ואוכל עד הסוף ויכולים לסייע לכם גם בפתרונות אחרים הקשורים לאירוח בחתונה כמו השכרת ציוד לחתונה, בר משקאות, סידור המקום ועוד… הדבר בעצם יכול לחסוך לכם זמן רב והרבה מאוד כאבי ראש לצד זה שתקבלו מראה, אווירה ואוכל המשלימים אחד את השני בהרמוניה מושלמת.

לסיכום, הן לבחירת הקייטרינג לחתונה והן לבחירת התפריט חשיבות רבה ושווה להשקיע בכך זמן ומחשבה.

המאמר נכתב באדיבות קייטרינג נועה דניס - קייטרינג חלבי לאירועים של עד 150 מוזמנים. נועה היא שפית וקונדיטורית בוגרת בית הספר הצרפתי הגבוה לקולינריה Le Cordon Blue.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש