אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 2/4/2021 09:53 ● ערב ערב 3011
טיפ לילידי מזל השבוע -הכוכב וונוס שמביא איתו שמחה וגם כספים יימצא במהלך השבוע הקרוב במזל שלכם. עובדה זו תגרום לכם לרצות לפנק את עצמכם בכל תחום נושא שיגרום לכם קורת רוח.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה


הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות חדשות יימצא אצלכם בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם ועם הרצון לשדרג את סגנון חייכם. שימו לב שאתם עוברים בתקופה האחרונה אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם להבין את החיים בצורה שונה ממה שהורגלתם לה עד כה ולכן גם הבחירות שלכם תהיינה שונות. גם כוכב וונוס האחראי על יחסים אישיים מבקר במזל שלכם וגורם לכם לימים של בשורות טובות.


 

 

שור


אתם נמצאים בתקופה שאינה טובה למימוש עצמי בגלל הצורך שלכם להסתגר בשלב זה ולא לשתף אחרים בתוכניותיכם. קחו בחשבון שהתנהגות כזו תגרום לכם להיות מרוחקים מאנשים קרובים וקיימת אפשרות שהם ירגישו מאוכזבים מדרך ההתנהלות שלכם. עובדה נוספת היא הצורך שלכם להיות עצמאיים ולדאוג לעסקים הפיננסיים שלכם ללא עזרה מאחרים. כל זה גורם לכך שבשבוע הקרוב תתרחקו מאחרים. 


 

תאומים


אתם נמצאים בתקופה סוערת ובעיקר בתחום המקצועי . וזאת מאחר וכוכב מארס שמביא איתו עשייה, נמצא במזל שלכם וגורם לכך שתהיו אנרגטיים יותר מהרגיל לגבי כל אירוע שקורה. לעומת זאת , הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית הקריירה שלכם אך במצב מאתגר שגורם לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים .   


 

סרטן


אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם מבחינה מקצועית כיוון שהשמש בשמים מאירה לכם את בית הקריירה בדרך כזו שאתם חייבים לפעול בצורה יצירתית ומקורית על מנת לצאת ממצבים קשים ומדאיגים. תעזור לכם העובדה שגם וונוס הכוכב הממונה על יחסים בין אישיים נמצא בבית הקריירה וישפר לכם את היכולת לתקשר עם הממונים עליכם , כך שבדרך זו תוכלו להיעזר בהם לקידום תוכניות.  


 

אריה


הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות עדיין נמצא בבית הזוגיות שלכם ונראה שאתם מרגישים בשדרוג בנושאים אלה ומאוד מרוצים מאופן ההתרחשויות. האחריות החדשה שאתם נושאים על גבכם אינה מפריעה לכם , אלא להיפך ונראה שבהדרגה תחושו בשינוי אותו רציתם ותהיה לכם תחושה של הקלה ורווחה שהנה הגעתם למקום אליו שאפתם. זה הזמן שגם תוכלו לבסס את מעמדכם החברתי בקהילה.


 

 

בתולה


השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בתחום היחסים האישיים בגלל העובדה שאנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים לכם לעיתים קרובות מדי מאכזבים אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות שהיו לכם למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת איתם בנושא כמה וכמה פעמים. גם נושא כספים שאתם יודעים שמגיעים לכם,אך עדיין אינכם יודעים מתי ואם אכן תקבלו אותם. 


 

מאזניים


מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ותקופה זו תמיד טובה לעריכת חשבון נפש לקראת המשך השנה. חשוב מאוד שתשתפו אנשים שאתם סומכים עליהם שיעזרו לכם לבדוק מהם התחומים שאותם עליכם לתקן. אל תחששו מלהגיד את דעתכם המקצועית מעל כל במה אפשרית, כיוון שדעתכם חשובה ותישמע בצורה מעמיקה ורצינית. 


 

עקרב


הכוכב סטורן שהינו כוכב מאתגר במיוחד נמצא אצלכם בבית המשפחה עובדה שהופכת אצלכם למעיקה במידה מסוימת כיוון שאתם מרגישים ביקורת סמויה וגלויה מעם אחרים על דרך ההתנהלות שלכם. חשוב שתבינו שאנשים רוצים בטוב שלכם ומה שמפריע לכם לעיתים קרובות הוא הקיבעון המחשבתי אותו אתם נושאים והפחד העצום שלכם משינויים. הגיע הזמן שלכם להתמודד. 


 

קשת


ייתכן והיחסים עם הסביבה הקרובה שלכם הופכים להיות מעיקים כיוון שאתם מרגישים שאתם פועלים בצורה אינטנסיבית, אך לא מוערכים כפי שהייתם רוצים, אלא באים אליכם יותר ויותר בטענות. סף הסבלנות שלכם קרוב להתפוצץ ולכן במידה הצורך באם היחסים חשובים לכם השתדלו להימנע מלהגיד את דעתכם אם לא שאלו אתכם מלכתחילה. בעוד חודש יירגעו הדברים ותחושו בשינוי. 


 

 גדי


כוכבים משמעותיים כמו השמש בשמיים וונוס הכוכב שאחראי על יחסים בין אישיים נמצאים אצלכם יחדיו במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם. עובדה זו גורמת לכך שאתם יותר מעורבים בכל מה שקורה בבית ומחפשים לעיתים קרובות מדי אף להיות צודקים בויכוחים שאינם באמת חשובים לכם. החשיבות שלכם למצוא את האמת המוחלטת לא תהייה לכם משמעותית, אם בעטייה תריבו עם הקרובים לכם.


 

 

דלי


כוכבים משמעותיים מנוגדים באופיים נמצאים במזל שלכם למשך כל השנה הקרובה ולכן אתם בתקופה משמעותית מאוד שבה יגיעו אליכם הזדמנויות רבות לשדרג את צורת חייכם, אך כל זה יקרה בתנאי שתיקחו אחריות חדשה שלעיתים ממש לא מתאימה לכם בפרק זמן זה של חייכם כיוון שיש לכם צורך בחופש ופחות במסגרת כפי שהייתם רגילים אליה במשך שנים רבות. 


 

דגים


מבחינה אישית וחברתית אתם נמצאים בתקופה שהיא די מיוחדת במינה ביכולת שלכם לבטא את עצמכם. נראה שקיימות סיטואציות חדשות בהם דעתכם ואף יכולת הכתיבה שלכם נדרשת ומוערכת ואתם מוצאים את עצמכם מול עולם חדש של אפשרויות שבהן אתם יכולים לבטא את עצמכם ולהרגיש מיוחדים בשל כך. נצלו בשלב זה גם את האינטואיציה שלכם להשקעות כלכליות . 


 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.            

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש