אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 25/3/2021 19:39 ● ערב ערב 3010
טיפ לילידי מזל השבוע - וונוס תימצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ומאחר והיא האחראית על מערכות יחסים וכספים , זה בדיוק הזמן הנכון לכם לפעול בשני תחומים אלה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה


שני כוכבים משמעותיים נמצאים במזל שלכם וגורמים לכך שתרגישו שאתם פעילים מהרגיל. הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים יביא לכם בשורות טובות ומשמחות סביב נושא זה ובשילוב השמש בשמיים שנמצאת במזל שלכם נראה שאתם נמצאים בהתחלת מחזוריות חדשה בתקופה  זו של יום הולדתכם ולכן צפויים לכם ימים משמחים. 


 

שור


בשלב זה של חייכם ולקראת החג המתקרב נראה שתאלצו להתפשר עם דעתם של הקרובים לכם ולא לעשות מה שאתם רוצים או מאמינים שהכי נכון לכם. ייתכן ותאלצו להסתיר את דעתכם האישית כיוון שכוכב החשיבה המוכר בשמו מרקורי נמצא בבית תת המודע שלכם וזהו אינו מקום שמביא לתקשורת שקופה אלא מרמזת על התנהלות מתחת פני השטח.


 

תאומים


הכוכב שלכם מרקורי יבקר אצלכם בבית הקריירה במהלך כל החודש הקרוב ועל כן נראה שאתם נמצאים בתקופה טובה מאוד בקידום עצמכם. למרות היכולת שלכם להצליח אתם נתקפים בחוסר סבלנות הגורם לדיבור אגרסיבי שעלול להביא אתכם למקומות לא טובים עבורכם. נסו להירגע במעט כיוון שזו תקופה שכדאי לנצל.  


 

סרטן


אתם נמצאים בנקודת אל חזור שהיא תקופה משמעותית בכל הקשור במיתוג עצמכם מבחינה מקצועית. הכספים שציפיתם להם עדיין אינם מגיעים אליכם כפי שהייתם רוצים, ועובדה זו גורמת לכם להרהר בשנית מה נכון לכם לעשות ומה הצעד הבא לעשייה על מנת שתהיו יותר מוערכים ולא תצטרכו להרגיש שאתם מתדפקים על דלת ההצלחה. 


 

אריה


שני כוכבים חשובים ומאתגרים נמצאים אצלכם בבית השותפויות ומשפיעים על ההתנהלות הכללית שלכם בנושא היחד של חייכם. מצד אחד נמצא כוכב השפע שנותן לכם הזדמנות להתרחב ומצד שני נמצא כוכב סטורן שמאתגר אתכם בעשייה חדשה בכל פעם וממקום אחר. אין ספק שאתם צריכים להיות קשובים לכל ההיבטים כדי לפעול נכון. 


 

בתולה


אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות משמעותית עבורכם והפעם, ימים של הרהורים וחשבונות הנפש שמשתלבים עם החג המתקרב ואינם מוסיפים לכם נחת רוח, כיוון שלאחרונה פעלתם על מנת לממש את עצמכם ופחות הייתם קשורים לצרכים של אחרים. אל תתפסו לרגשי אשם , דרככם נכונה וצודקת. 


 

מאזניים


כוכבים רבים ממשיכים לשבת בבית העבודה והבריאות שלכם ונראה שדרככם רצה עבורכם בצורה מאוד אינטנסיבית. זה הזמן הנכון לצאת מדפוסים ישנים, להיפתח לעולם חדש שנגלה אליכם ולהכניס תחומי עניין ואף אנשים חדשים לחייכם. כמו כן, זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים.  


 

עקרב


כוכבים משמעותיים ורבים נמצאים בבית היצירה שלכם ונראה שאתם נמצאים בשלב בו אתם רוצים לממש את עצמכם דרך אמנות שהיא תחום עניין שמדבר אליכם וגורם לכם להוציא מעצמכם את המיטב. זה בדיוק הזמן להתחיל לבנות לעצמכם דרך חיים חדשה ומעניינת שתביא לכם בסופו של דבר פרנסה וקידום כפי שאתם מעוניינים. 


 

קשת


הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם וגורם לכם לפעול בצורה מאוד אינטנסיבית בנושאים אלה. אל תיתפסו למצבי רוח כאשר דברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים וחשוב שתימנעו מוויכוחים מיותרים שאינם מובילים לשום מקום מלבד צער ועוגמת נפש לכל המעורבים.


 

 גדי


נראה שאתם עוברים תקופה עמוסה מאוד בכל הנוגע לענייני בית ומשפחה ולכן אתם נוחים להיכנס למצבי רוח פסימיים. החג המתקרב לא מוסיף לכם קורת רוח כיוון שהדברים לא יתנהלו כפי שאתם רוצים אלא בדרך שתצטרך להיות מספקת לכל הצדדים. נסו לעשות שינוי כלשהו בבית בו אתם מתגוררים כדי לתת לעצמכם תחושה של התחדשות. 


 

דלי


בית הכספים שלכם ממשיך להיות מופעל על ידי כוכבים מאוד משמעותיים . האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון, השמש בשמיים מאירה את עיניכם בעוד זווית ראייה וכמובן כוכב התקשורת מוסיף הבנה מעמיקה לגבי היכולת לשנות . סוגר את הרשימה וונוס הוא הכוכב האחראי על כספים שיגרום לכך שדברים יסתדרו.  


 

דגים


השמש בשמיים עומדת השבוע לצאת מהמזל שלכם ולעבור למזל טלה הוא בית הכספים ולכן עדיין זה הזמן הנכון לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו, ואולם הפעם מומלץ לכם להקשיב לתת המודע שנותן לכם יכולת אינטואיטיבית להבין מי זורם איתכם בתוכניותיכם ומיהם אלה שלא מביאים את עצמם באמת לשותפות ומהם כדאי להתרחק. 


  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.            

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש