איך לערוך מודעות דרושים הייטק?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/3/2021 17:37 ● ערב ערב 3009
למרות כל הביקוש הרב שיש היום לעבודה בהייטק, עדיין למצוא עובדים מתאימים ונכונים לכל משרה זה לא פשוט. במיוחד בתקופת הקורונה מעסיקים בהייטק מבינים כי יש משמעות גדולה מאוד לגיוס של עובדים נכונים, כאלו שבאמת יוכלו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, יהיו אחראיים מספיק גם בעבודה מרחוק ויענו לדרישות של המעסיק ושל החברה בצורה נכונה.
איך לערוך מודעות דרושים הייטק?
תגיות:

הכל מתחיל בעריכה נכונה של מודעות דרושים הייטק. אם אתם רוצים לגייס את העובדים המתאימים לחברה שלכם אתם חייבים לדעת לערוך את מודעת הדרושים בצורה נכונה כך שתקבלו את קורות החיים הרלוונטיים ביותר ותבצעו את הגיוס בצורה הנכונה והמתאימה ביותר.

אז איך תוכלו לערוך מודעות דרושים הייטק באופן נכון ומוצלח? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

הגדירו את הצרכים שלכם

 

לא פעם קורים מצבים בהם מחלקת משאבי אנוש מקבלת פרטים כלליים על הדרישות ולא פירוט מלא, מה שהופך את המודעה לפחות מפורטת ומסודרת ומוביל לאין ספור מסמכי קורות חיים אשר כלל לא עונים על הדרישות של המשרה.

לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי תוכלו לערוך מודעות דרושים הייטק בצורה נכונה ובאמת למקד אותן אל קהל היעד הנכון, אתם צריכים להבין מה בדיוק הצרכים. בין אם הדבר מצריך ישיבה עם המנהל הישיר, עם בכירים בחברה או אפילו עם עובד שאמור לעזוב ואתם מחפשים לו מחליף, שבו איתם וקבלו מהם את כל המידע על העבודה ועל המשרה כך שתוכלו להגדיר זאת בצורה נכונה במודעה אותה אתם מפרסמים.

 

דרגו את הדרישות על פי סדר החשיבות

 

ממש כמו בתוויות תרכובות מזון, בהן הפריט הראשון הוא המרכזי והגדול ביותר, כך גם קורה כאשר בודקים מודעות דרושים. הדרישות הראשונות ברשימה יקבלו את תשומת הלב הבולטת ביותר של המועמדים ולכן דרגו את הדרישות במודעה על פי סדר החשיבות כך שבראש יהיה הדרישות שאין לכם שום כוונה להתפשר עליהן.

בצורה הזו מיד כאשר מועמד יסתכל על מודעה הוא יבין האם היא מתאימה לו או יעבור למודעה הבאה. אתם חייבים לזכור כי במיוחד מועמדים אשר פועלים באמצעות אתרי דרושים שולחים את קורות החיים בלחיצת כפתור ולעיתים לא קוראים הכל לעומק ולכן חשוב שתתנו דגש לפרטים הקריטיים עבורכם.

 

שלבו נתונים משפיעים על המשרה

 

לעיתים אתם יכולים למצוא מועמד אשר נראה מבטיח עבור המשרה המיועדת, אך המועמדות תפסל או מהצד שלכם או מהצד שלו בגלל פרטים טכניים. זה יכול להיות בשל מקום עבודה רחוק משמעותית ממקום המגורים שלו, דרישה לגמישות בשעות העבודה (במיוחד אצל הורים ובעלי משפחות) ועוד, ולכן חשוב מאוד לשלב נתונים על המיקום של החברה, שעות העבודה הנדרשות, האם כלולות נסיעות ממושכות לחו"ל, ממוצע השכר ביחס לשוק וכדומה וכך למקד עוד יותר את קהל היעד אשר ישלח קורות חיים עבור המשרה.

 

בחרו פרסום במקומות נכונים

 

לעיתים לא נכון לפרסם מודעות דרושים הייטק באתרי דרושים ציבוריים. חברות רבות היום מבינות כי המיון המדוקדק הנדרש למאות קבצי קורות חיים עבור כל משרה כזו, מקשה מאוד על התהליך. לכן היום לא מעט חברות הייטק בוחרות לבצע את הפרסום דווקא באמצעות חברות השמה כך שהמיון הראשוני מבוצע כבר על ידי החברה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש