מזרן לטקס מול מזרן ויסקו – מה הם ההבדלים בין שני המזרנים ומה נכון לנו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/3/2021 17:26 ● ערב ערב 3009
אחת ההשקעות החשובות ביותר שאנחנו נדרשים לעשות על מנת ליהנות מאיכות חיים טובה, היא רכישת מזרון שינה. זו השקעה משמעותית, הן בגלל תדירות השימוש במזרן, הן בגלל ההשפעה שלה על איכות חיינו, וכן בגלל העובדה שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, מזרן טוב יכול להחזיק מעמד מספר שנים ולשרת אותנו בנאמנות.
מזרן לטקס מול מזרן ויסקו – מה הם ההבדלים בין שני המזרנים ומה נכון לנו
תגיות:

לכן, כשאנחנו ניגשים לחנות מזרנים, לחפש מזרן עבורנו, עלינו לדעת אילו אפשרויות עומדות לרשותנו ומה יכול לשרת אותנו, על הצד הטוב ביותר. אנחנו צריכים לדעת על בסיס מה נקבל את ההחלטה, הן מבחינת עמידות ואמינות המזרן, והן מבחינת התכונות שלו.

 

באילו מזרנים נתמקד?

 

בחנויות מזרנים נוכל למצוא קטלוגים עם מגוון של מוצרים בתחום, אך אנחנו נתמקד בשני סוגים עיקריים. מזרני ויסקו ומזרני לטקס. מדובר על שני סוגים מאוד פופולאריים של מזרנים, אשר ניתן למצוא אותם בלא מעט בתים בישראל ובכלל בעולם, בין אם זה בתור מזרן זוגי ובין אם זה בתור מזרן וחצי או יחיד.

על מנת לקבל החלטה מושכלת, עלינו להבין מה ההבדל בין מזרני ויסקו לבין מזרני לטקס, מה הן התכונות של כל אחד מהם ואיזה מזרן יכול לשרת אותנו טוב יותר. חשוב לומר, מלבד הצורך להכיר את התכונות של כל אחד מהמזרנים, אזי שעלינו גם להרגיש אותם, לשבת, לשכב, ולבחון עד כמה באמת הם נוחים ומתאימים לצרכים שלנו באופן אמיתי.

 

 

ההבדלים בין מזרן לטקס לבין מזרן ויסקו

 

מזרן ויסקו בנוי מחומר אלסטי, אשר מאפשר לספק תמיכה מלאה לגוף, ויכול להתאים את עצמו למבנה שלו וכן לתנוחות שלנו בזמן השינה. במקור, סוג זה של מזרן פותח עבור אסטרונאוטים   אמריקאיים לצורך פעילות מבצעית.

אנחנו יכולים למצוא מזרנים ללא קפיצים, עם קפיצים מבודדים, עם חומר פולימרים ודוגמאות נוספות.

מזרני לטקס, לעומת זאת, כפי שניתן להבין, עשוי מגומי אשר עובר תהליך חימום מיוחד אשר מאפשר לו לשמש בתור חומר למזרן אורטופדי. המזרן מספק תמיכה מלאה לגוף, ומאפשר לנו לשנות תנוחות בזמן השינה, מבלי שאנחנו נרגיש ומבלי שהשינה שלנו תיפגע. המזרן מספק יציבות במהלך כל הלילה.

 

איזה מזרן יתאים לנו יותר?

 

בעיקרון, שני סוגי מזרנים יכולים להתאים לנו. שניהם נחשבים אורתופדיים, שניהם מספקים תמיכה, יציבות, ומאפשרים לנו לישון בתנוחות שלנו בלי שנרגיש את השינוי ובלי שנרגיש כאב או אי נוחות בזמן השינה.

היתרון של מזרן וסקו בא לידי ביטוי בכך שהוא הרבה נעים, בפרט אם הוא עשוי ללא קפיצים בכלל. היתרון של מזרן לטקס, הוא מגן בצורה מלאה על הישנים מפני קרדית האבק, וכן הוא מונע הזעה בזמן השינה.

עם זאת, בשני המקרים, כפי שציינו, יהיה נכון לבדוק את המזרן ולראות מה מרגיש לכם נעים ונוח יותר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש