המלצה לחופשה בישראל: הכירו את מלון בראשית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/3/2021 23:11 ● ערב ערב 3008
בין אם כבר יצא לכם להכיר את המלון המדהים שנמצא במצפה רמון ובין אם טרם שמעת עליו, כדאי מאוד שתכירו את אחד מהמלונות היפים שקיימים בישראל. הנה כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים חופשה במלון זה.
המלצה לחופשה בישראל: הכירו את מלון בראשית
צילום: depositphotos
תגיות:

 

חופשה במלון בראשית

 

אין ספק, יש לא מעט מלונות בארץ. החל ממקומות יפים בצפון ועד למלונות מפנקים בעיר הנופש והתיירות של ישראל, הלא היא העיר אילת. אבל יש מלון אחד שממש כדאי לכם להכיר והוא מלון בראשית.

 

מה כל כך מיוחד במלון בראשית?

 

הדבר הראשון שכדאי לדעת על המלון הוא שמדובר במלון מפנק למדי שבו ניתן למצוא מגוון רחב של חדרים, חלקם עם בריכה, אחרים עם מרפסת מפנקת, בעוד ישנם גם חדרים מושקעים עם בריכה צמודה. לאלו מכם שמעוניינים לקבל את החוויה המושלמת שיש למקום להציע, נמליץ להסתכל גם על הוילות המרהיבות וזה כולל את וילה דלקס, את הוילה המשפחתית, הוילה הרומנטית ועוד.

 

מהן האטרקציות שיש למקום להציע?

 

במלון בראשית תוכלו למצוא את הבריכה המרהיבה שזכתה בעבר לתואר "הבריכה היפה בעולם". מלבד הבריכה, יש במלון לובי בר מיוחד ומעוצב, בו תוכלו ללגום קוקטייל מפנק או משקה קל, בהתאם למה שמתחשק לכם.

ומה לגבי אוכל אתם בטח שואלים? אז האוכל במלון בראשית מוגש תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים, בעוד חלקם מיוצר בחוות אשר סמוכות למלון עצמו. העיצוב במסעדת רוזמרין אלגנטי ומוקפד וניתן לראות מאזורים רבים במסעדה את הנוף המדברי המרגיע.

 

הזמנת חופשה במלון בראשית

 

חשוב לדעת כי בקרבת המלון יש לא מעט אטרקציות ופעילויות מעניינות כמו למשל טיולי ג'יפים במכתש רמון וגם האפשרות לבצע רכיבה על סוסים. ומה לגבי הזמנת חופשה במלון בראשית? נמליץ לעשות זאת כמה שיותר מהר מאחר וישנו ביקוש גבוה מאוד לחופשה במלון זה ולכן כדאי לבצע את ההזמנה כמה שיותר מהר בשביל לשריין את החדר שבו תרצו להתארח, בתאריכים הנוחים לכם.

 

טיפים לחופשה טובה ומהנה

 

אחד הטיפים הטובים ביותר הוא לנסות להתנתק לאורכה של החופשה מהטלפון בשביל לקבל את החוויה הטובה ביותר שיש למלון הזה להציע. כדאי ליהנות מהאוכל, הבריזה הנעימה והנוף המדברי עוצר הנשימה ולטייל באזור מעט. בנוסף, כדאי לקחת את אחד מטיפולי הספא שיש למקום זה להציע וכמובן לא לשכוח לנוח ולהתנתק משגרת היום המתישה והשוחקת וממירוץ החיים.

למידע נוסף: מלון בראשית הזמנות


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש