חדש חדיש הכי חדיש

מאת: ● 18/3/2021 20:16 ● ערב ערב 3009
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכם בחנויות ● למעוניינים להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש
תגיות:

 

כפר השעשועים

 

פיפי העצלנית הרוקדת

בובת עצלן יפהפייה בשם פיפי שיודעת לרקוד ולנענע באופן הכי מצחיק שראיתם בחייכם.
אני רוקדת לצלילי 3 שירים שונים ומנענעת את הישבן 
ניתן להשיג בכפר השעשועים אילת, מרכז ביג אילת, 08-6315468


 

הנסיך הקטן

 


בובת עצלן - דוברת עברית
תכירו את לני - הוא עצלן. הוא אמנם חי בעיר הגדולה והחיים בעיר מאוד מהירים... אבל לני? הוא זז לאאטט.לני אוהב לבלות עם חברים, לישון ואפילו לדבר. רק שהוא מדבר ממש לאט! בדקו אותו - לחצו על כף ידו, דברו אליו והוא חוזר אחריכם ממש ממש ממש לאט,  אפשר לדבר אליו בכל שפה.
מחיר לצרכן מומלץ באילת: 149.9 ₪ ניתן להשיג ברשת מוצצים, במגוון חנויות צעצועים ובאתר הנסיך הקטן.

לאקי ביגל הכלבלב השובב
תכירו את לאקי, כלבלב חמוד מזן ביגל / בולונז. כלבלב שובב מאוד שאוהב להשתולל אבל ברגע שמחברים אליו את הרצועה הוא הופך לכלב הכי ממושמע בסביבה!וודאו שלאקי נמצא במצב דולק (בפנל ההפעלה בבטן שלו).חברו אליו את הרצועה המגנטית, קראו "לאקי"  ותנו לו אחת מ-15 הפקודות האפשריות, המתינו להשלמת התגובה לפני שתקראו לו שוב.אם לאקי בלי רצועה תצטרכו לקרוא לו מספר רב של פעמים על מנת שיגיב לכם, וגם אז, לא בטוח שהוא יגיב בדיוק לפקודה שביקשתם - ככה הוא! שובב מאוד.כאשר לאקי עם הרצועה, חזרו על שמו (לאקי, לאקי) המתינו לנביחה.  
המוצר מגיע עם 4 סוללות AA - המתאימות לשימוש במצב  Try-me בלבד.אנו ממליצים להחליף לסוללות חדשות טרם תחילת המשחק.
מחיר לצרכן מומלץ באילת: 247.7 ₪ 
ניתן להשיג ברשת מוצצים, במגוון חנויות צעצועים ובאתר הנסיך הקטן.


 

זול פעמי

 

הכינו עצמכם לחג ובואו ליהנות ממגוון רב של מבצעים במחלקת החד פעמי המשובחת. לכבוד החג הכינו לכם מבצעים חסרי תקדים:
קערת פסח כסף/זהב - 1 יחידה 5.90 שח
צלחות מהודרות במגוון צבעים דגם "נעם" - 2 חבילות גודל 9" - רק 10.90 שח
3 חבילות גודל 7" - 10.90 שח
ניתן להשיג בזול פעמי רח' המסגר 1 אילת טל- 08-6318182 


 

איזיפארם - מתחייבים למחיר הנמוך ביותר

 

Baby beep -  - צליל מציל חיים.
מהיום לא שוכחים את האהובים עליכם ברכב במחיר השקה של רק 425 ₪ 
ניתן להשיג באיזיפארם מרכז חופית רח גן בנימין 9 טלפון - 08-6670455
לקראת חג הפסח "חג הבשרים והמנגל" הגענו "לשוחט" המחירים הלא הוא לירון אטיה הבעלים של האגס באיזור התעשייה והבנו שהולך להיות לאילתים מנגל עשיר בבשרים איכותיים ובמחירים הכי זולים במדינה, כבד אווז, אנטריקוט, מולארד, אלה חלק מהפריטים שהולכים להישחט במחיר, אז מהרו לשריין לכם לפני שיגמר!


 

אגס פירות וירקות אילת

 


שירות מעולה  וחווית קנייה ייחודית, אצלנו תמצאו מבצעים חסרי תקדים בכל המחלקות מפירות ירקות וגם בבשרים 
ניתן להשיג באגס: רח המלאכה 9 א.ת אילת 08-9409570,  054-8322922


 

כפות תמרים

 


קייטרינג כפות תמרים שבקיבוץ אילות בערבה הדרומית, הממוקם ממש בכניסה לעיר אילת ומציע מטבח המתמחה באוכל ביתי המשלב מאכלי עדות עם מטבח עדכני ויצירתי מקיים אירוע קייטרינג מיוחד לכבוד חג הפסח.  
בתאריכים 25-26 למרץ, ימים חמישי ושישי לפני ערב חג הפסח, יתקיים במקום אירוע קייטרינג בו המתארחים בערבה הדרומית, באילת וכמובן גם המקומיים הפוקדים את המקום מדי יום שישי, מוזמנים להגיע ולרכוש אוכל מוכן לארוחת החג וליהנות ממבחר של למעלה מ-150 מנות מגוונות ביניהן: סלטים, דגים, עופות, בשרים, מנות ספיישל לחג, תוספות, מנות צמחוניות וטבעוניות, קינוחים, יינות, תמרים תוצרת אילות ועוד.
מנות לדוגמה מהתפריט: ירכי עוף ממולא בבשר ופירות יבשים או פטריות, פרגית צלויה ברוטב פלפלת, נתח אסאדו מושחם ברוטב ברביקיו, פילה סלמון עם רוטב פסטו ביתי, סינטה עגל צלויה בחרדל ועשבי תיבול, כבד קצוץ, קנידלך, גפילטעפיש ועוד.
הקייטרינג מציע גם שירות משלוחים עד הבית למזמינים מראש. הזמנות יתקבלו עד יום חמישי ה-25.03 ב- 16:00 ויסופקו ביום שישי לכל חבל הערבה הדרומית.
מחירים: החל מ-33 ₪ לקילו עבור תוספות ועד 190 ₪ לקילו עבור מנות ספיישל לחג.
לפרטים נוספים והזמנות – 054-5875049 או באתר
כשר בהשגחת הרבנות אילת


 

עידן 2000

 


לכבוד החג – חגיגת קופונים באפליקציה של עידן 2000 –מגיעים לסניף ועושים חבר מועדון ללא עלות, מורידים את האפליקציה ונהנים משלל הטבות,
 טרמפוליני 1.8 מ' דגם וייפר 499.90 שח, מחיר בלעדי באפליקציה 399.90 שח. 
קידי ווטש לייט – השעון החכם ששומר על הילדים שלכם 139.90 שח מחיר בלעדי באפליקציה 99.90 ₪ 
*המחירים בתוקף בסניף אילת בלבד (ללא מע“מ) עד 04.04.21 ו/או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם *מוגבל ל 1- יח' ללקוח ממוצר *אין כפל מבצעים *ייתכנו שינויים בסוג ו/או יצרן המוצר *אין כפל מבצעים *ט.ל.ח.
ניתן להשיג בעידן 2000 אילת. טלפון-08-6600557, כתובת: עין החתול 3,רחבת הדואר המרכזי, הקניון האדום.


 

JACK KUBA

 


קיץ צבעוני במיוחד ב- JACK KUBA: חזיות המינימייזר 'יוצאות מהארון"
והעונה ניתן להשיג אותן, לא רק בצבעי בייסיק (שחור, לבן וניוד)אלא גם בגוונים מנומרים על רקע ורדרד, ועוד צבעים נועזים כמו אדום, חזיות תחרה וחזיות סקסיות 
כחברת הלבשה תחתונה מובילה, ב JACK KUBA-  לא מאמינים שיש דבר כזה "חזה גדול מדי". המשימה שלנו היא לעבוד קשה כדי למצוא את כל הפתרונות הטכנולוגיים והאופנתיים כדי לתת לך לא רק את המוצר הטוב ביותר אלא גם החופש להרגיש ולעשות כל מה שבא לך
 ב-JACK KUBA מאמינים שכשהכול "יושב במקום", והחזה חוזר למקומו הטבעי, ההליכה משתנה, הטליה מתחטבת ומודגשת והאפקט המחטב מאפשר זקיפות והרגשה טובה שחיונית כדי להתחיל את היום. 
חזיות המיניימיזר מיועדות לבעלות חזה גדול, הן מקטינות ומעצבות את החזה, וממש כמו שיש מחטב לגוף חזיית המינימייזר היא מחטב לחזה.
החזון שלנו הוא ליצור חזיות לטווח הגדלים והמידות הקיימים בעולם ולכן השקנו חזיות המותאמות אישית לכל בעלות החזה הגדול, בכל המידות ובכל הסגנונות. עד כה, בעלות חזה גדול נאלצו ללבוש חזיות מינימייזר בצבעי בייסיק: שחור, לבן או ניוד והתפשרו על הסגנון. אבל החידוש העונה: בעלות חזה גדול יכולות לבחור ב- JACK KUBA מגוון עצום של צבעים וגזרות כמו חזיות מנומרות על רקע ורדרד, חזיות תחרה, חזיות סקסיות או חזיות פתוחות. מחיר באילת: 159 ₪ 
להשיג בסניפי JACK KUBA באילת
קניון אייס מול, טיילת נפטון ושדה התעופה רמון


 

Leo Riders

 


חברת Leo Riders יוצאת במבצע לתושבי אילת בסופ”ש הקרוב ולאורך כל השבוע הבא, במסגרתו תינתן הטבה חד פעמית של 10 שח במתנה לנסיעה ראשונה בקורקינטים החשמליים של Leo הפרוסים בעיר. קוד קופון eilat10
חפשו Leo Ride בחנות האפליקציות


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש