אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/3/2021 19:30 ● ערב ערב 3009
טיפ לילידי מזל השבוע - וונוס נמצאת החודש במזל שלכם ומכיוון שהיא אחראית על מערכות יחסים ועל כספים , זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לפעול בשני תחומים אלה
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה


כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי וגם כוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים נמצאים בבית תת המודע שלכם וגורמים לכך שאתם מרגישים צורך להיות שקועים בתוך עצמכם יותר מהרגיל . זה לא הזמן לנסות לתקשר עם אנשים, אלא להיות יותר עם עצמכם ולבדוק מה מתאים לכם לעשות ועם מי כדאי לכם לשתף פעולה.


 

שור


בשלב זה של חייכם ולקראת החג המתקרב נראה שתאלצו להתפשר בעיקר עם דעתם של הממונים עליכם ולא לעשות מה שאתם רוצים או מאמינים שהכי נכון לכם בבניית התחום המקצועי שלכם . ייתכן וגם לא תוכלו לומר את כל אשר עולה בדעתכם כיוון שקידום עצמכם דרך חברים קרובים מאוד חשוב לכם בשלב הזה של הקריירה שלכם.


 

תאומים


השמש בשמיים מספרת לנו כי עכשיו אתם נמצאים בנקודה טובה מאוד בקריירה שלכם, גם אם הדבר גורם לכם לעיתים לדפיקות לב מואצות מהתרגשות. זה הזמן שלכם לבנות את עצמכם ולנסות להשלים פערים על מנת שתקבלו את ההערכה שמגיעה לכם ותתקדמו בהתאם. נצלו את האנרגיה שלכם למימוש פרויקטים.


 

סרטן


אתם נמצאים בנקודה משמעותית בחייכם ובין הצורך והיכולת לשלב בין התוכניות שלכם בעבודה ובין הצורך לשלב גם אנשים ואפילו לימודים הקשורים לתחומים שמעבר לים. קיים אצלכם הרבה חוסר ודאות לגבי איך וכיצד אתם צריכים לנהוג מבחינה כספית ולכן יהיה זה הזמן הנכון לבקש עזרה ועצה מחברים שאתם סומכים על שיקול דעתם.


 

אריה


יופיטר כוכב השפע עדיין נמצא אצלכם בבית השותפויות כך שנראה שאתם עוברים שינוי משמעותי בתחום זה. בשורות טובות מחכות לכם והגיע הזמן שלכם להרגיש שאתם מתרחבים ועושים את הדבר הנכון . צעירים מכם במשפחה מאוד זקוקים לכם וחשוב מאוד שתתנו להם להרגיש שאתם נמצאים בשבילם כשהם זקוקים לכם.


 

בתולה


אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. אתם נמצאים בשלב שבו חשבונות הנפש שלכם עוזרים ואף נותנים לכם את הפתרונות כיצד להגיע למקומות הנכונים לכם. הנושא המשמעותי ביותר בשלב זה הוא מימוש עצמכם דרך יחסים בין אישיים.


 

מאזניים


כוכבים רבים מבקרים בבית העבודה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה יותר רגישה והעומס עלול להפיל אתכם לחולי. בדקו היטב מי החברים שלכם ועם מי נכון לכם לשתף פעולה.


 

עקרב


כוכבים אישיים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המשפחה והיצירתיות שלכם. מצד אחד אתם מאוד שואפים לממש את היצירתיות שבכם ואכן אתם נהנים מימים טובים בהם אתם מרגישים שהכול הולך לכם. מצד שני, אתם בתקופה שבה אתם רגישים מתמיד ולכן בתגובה אתם נוטים לבקר את האחרים בלשון דה שאינה משתמעת לשתי פנים.


 

קשת


הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא במזל המולי לכם הוא מזל תאומים ולכן אתם מרגישים שאתם פועלים תחת לחץ ומנסים לפעול במקסימום האנרגיה שלכם. בימים הקרובים תרגישו שאתם רוצים לפעול בתחומי חיים שהתעכבו לאחרונה והגיע הזמן שלכם להתפנק ואף לשפר את תנאי חייכם ולעשותם נעימים יותר .


 

 גדי


נראה שבכל מה שקשור לסביבת מגורכם הטבעית אתם פחות זורמים ולכן אתם חשים אי וודאות ולא בטוחים שאתם מקבלים משוב חיובי לגבי דעותיכם. אל תיגררו לויכוחים גם אם תרגישו שאתם לא נמצאים במקום הראשון אצל האנשים הקרובים לכם. זה הזמן שלכם להמשיך ולבנות את העתיד שלכם לפי התוכניות הראשוניות שלכם ולהצליח בהם.


 

דלי


בית הכספים שלכם מופעל על ידי שני כוכבים מאוד משמעותיים . האחד הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון ואילו השמש בשמיים גורמת לכם לראות את הדברים באור נוסף שהוא למעשה הנכון ולכן אתם חייבים לפעול באיזון רב. במידה ויהיה לכם קשה גייסו את הסביבה הקרובה שלכם לעזרתכם.


 

דגים


השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו ואולם הפעם אתם חייבים לשתף גם את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום המנטאלי הוא התחום הרגיש בשלב זה . חוסר היציבות בנושא עדיין משמעותי ולכן כדאי לכם לפעול בצורה מאוד זהירה ומכבדת, גם עם הקרובים לכם.  


 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.     

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש