מה צריך לשאול מאתר נזילות טרם ביצוע המשימה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 11/3/2021 14:57 ● ערב ערב 3007
יש לא מעט שאלות שתצטרכו לשאול מאתר נזילות לפני שהוא מתחיל לבצע את העבודה. הרי המאתר הוא מבחינתכם איש המקצוע הכי חשוב שיש. הוא אמור להתריע על הימצאות נזילות מאחורי הקירות בבית, נזילות שלא תוכלו לראות בעצמכם. כך שאם אותו איש מקצוע לא יעשה את העבודה כמו שצריך, הנזק עשוי להיות גדול במיוחד. אז איך תוכלו לדעת שאתם לא עושים בחירה שתצטערו עליה בדיעבד? אנו ננסה להסביר לכם בדיוק למה אתם צריכים לשים לב.
מה צריך לשאול מאתר נזילות טרם ביצוע המשימה?
תגיות:

 

האם מאתר נזילות מבצע גם את התיקון?

 

אחרי שהמאתר יאתר את הנזילה, תצטרכו לדעת האם הוא גם מתקן אותה. בחלק מהמקרים מוטב לכם לסכם עם אותו איש מקצוע לבצע גם את תיקון הנזילה. במקרים אחרים מוטב לכם להזמין איש מקצוע אחר, שיספק לכם אולי מחירים טובים ואטרקטיביים. אך תאפשרו לעצמכם לעשות את הבחירה שנכונה לכם, זאת שתהיו איתה הכי שלמים שיש. הרי אולי תעדיפו שלא להתחיל לחפש איש מקצוע לטובת תיקון נזילה. אולי מה שמעסיק אתכם בעיקר זה פשוט לקבל את המחיר הכי אטרקטיבי שרק אפשר לקבל.

 

עם איזה ציוד מתבצע איתור הנזילה?

 

האינסטלטור שמגיע על תקן מאתר נזילות, אמור לבוא עם ציוד מתקדם כדי לאתר את הנזילה. אתם לא יכולים לרשות לעצמכם כי הנזילה לא תאותר ברמה הכי גבוהה שיש. הציוד שאיתו מגיע האינסטלטור יכול לעשות את כל ההבדל, ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. אל תזמינו אינסטלטור של מגיע עם ציוד מתקדם, כזה שיאפשר לו לאתר את הנזילות במהירות. לרוב אנו ממליצים לכם כי האינסטלטור ישתמש במצלמה תרמית. המצלמה התרמית היא הכלי הכי מתקדם לאיתור של נזילות מכל הסוגים.

 

האם לאותו מאתר נזילות יש ניסיון?

 

אל תכניסו אליכם לבית איש מקצוע שאין לו ניסיון בתחום. הרי לא כל אחד יודע לתפעל ציוד שמיועד לאיתור נזילות. הדוח שאותו מקבל איש המקצוע חייב להיות כזה שתוכלו להבין ממנו מה בדיוק קורה. כך שאין תחליף לניסיון, גם כאשר אתם סומכים על איש מקצוע בעיניים עצומות. התמודדות עם נזילות זה לא דבר של מה בכך, ולכן מוטב כי תבחרו איש מקצוע ששוחה בתחום. כזה שתהיו משוכנעים כי הוא יאתר את כל הנזילות שקיימות להן מאחורי הקירות.

 

האם יהיה עם מי לדבר ביום שאחרי?

 

מאתר נזילות מנוסה הוא כזה שיעמוד מאחורי הלקוחות שלו בכל זמן. לכן תבחרו איש מקצוע שתוכלו להיות בטוחים כי הוא יעמוד על הרגליים האחוריות כדי שיהיה לכם טוב. גם אם זה אומר שהוא צריך להגיע לבצע תיקונים נוספים אחרי התיקון המרכזי. אינסטלטור שמספק אחריות על העבודה שלו הוא כזה שתוכלו לסמוך עליו. כזה שתוכלו להיות בטוחים כי הוא לא יעזוב אתכם עד שהנזילה תעלם.

מחפשים מאתר נזילות מקצועי? בואו לקרוא על המומחים מהאתר א.מ איתור נזילות


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש