מפקד מחוז דרום של המשטרה ביקר במרחב אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 11/3/2021 12:39 ● ערב ערב 3008
מפקד מחוז דרום של משטרת ישראל - ניצב פרץ עמר, שנכנס לתפקידו לפני כחודש הגיע לביקור ראשון במרחב אילת ● במסגרת הביקור סיירו מפקד המחוז ומפקד מרחב אילת - נצ"מ קובי מור, במבנה המשטרה החדש שעתיד להיפתח במהלך חודש מאי הקרוב ונפגשו עם ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי
מפקד מחוז דרום של המשטרה  ביקר במרחב אילת
בשלב השני מתוכננת העתקת הפעילות של כיבוי אש
תגיות:

בפתח הדיון, סקר ראש העירייה בפני המפקד את מאפייניה הייחודיים של העיר אילת ואת השלכות משבר הקורונה על העיר. עוד עדכן ראש העירייה את המפקד בדבר שיתופי הפעולה רבי השנים עם משטרת המרחב. "איכות החיים של התושבים נגזרת מתחושת הביטחון" ציין ראש העירייה והדגיש את החשיבות בשיתופי הפעולה משום אתגריה הייחודיים של העיר אילת כעיר תיירות וספורט בינלאומית המארחת כ- 3 מיליון נופשים בשנה. סגן וממלא מקום ראש העירייה אלי לנקרי סקר בפני המפקד את מצב העסקים באילת על רקע משבר הקורונה ואת ההתנהלות העירונית שעה שפעלה העיר כ"אי ירוק". 
עוד העלה ראש העירייה בפני המפקד את עניין האלימות ברשת "זו הלקונה החברתית הכי קשה" ציין ראש העירייה ועדכן כי הוא לקח על עצמו את העניין כמשימה גם כמי שחווה את זה בעצמו. במסגרת זו, נבחר ראש העירייה לעמוד מטעם מרכז השלטון המקומי בראשות ועדה ציבורית למיגור הבריונות ברשתות החברתיות.

עוד במסגרת ביקורו, סייר כאמור מפקד המחוז בבית המשטרה החדש שנבנה בעת הזו מעבר לכביש העוקף המערבי וייפתח במהלך חודש מאי הקרוב. בית המשטרה המשתרע על שטח של כ – 9,500 מ"ר יאכלס את משטרת מרחב אילת, מג"ב ושב"ס ויהיה חלק ממתחם חירום עירוני שמקדמת העירייה ואשר ישלב את גורמי השיטור, ביטחון הפנים ומשק החירום הלאומי. בשלב השני לאחר הקמת המתחם מתוכננת העתקת הפעילות של כיבוי אש, מד"א ומפקדת נפת אילת של פיקוד העורף.  


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש