אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 5/3/2021 09:20 ● ערב ערב 3007
טיפ לילידי השבוע - וונוס נמצאת במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ומכיוון שהיא אחראית על כל נושאי מערכות היחסים וכספים , זה בדיוק הזמן הנכון לפעול בתחומים אלה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

שני כוכבים משמעותיים נמצאים בבית תת המודע שלכם ולכן סביר להניח שתרגישו מופעלים על ידיהם בצורה אינטנסיבית בחודש הקרוב. מצד אחד השמש בשמיים בבית זה תקצין את כל תחושות חוסר הביטחון שלכם שאתם משתדלים להסתיר , שאף אחד לא יידע מכך ונראה שגם מערכות היחסים בתקופה זו נמצאות תחת מעטה של סודיות.  


 

שור

 

בשלב זה של חייכם , נראה שתאלצו להתפשר עם דעתם של הקרובים לכם ובעיקר בענייני כספים  ולא תוכלו לעשות מה שאתם רוצים או מאמינים שהכי נכון לכם. ייתכן וגם לא תוכלו לומר את כל אשר עולה בדעתכם כדי לא לפגוע באחרים . למעשה זה יהיה הדבר הנכון ביותר כרגע, כיוון שלעיתים אתם פוגעים כשאתם מדברים בצורה ישירה מדי.


 

תאומים

 

השמש בשמיים מספרת כי עכשיו אתם נמצאים בנקודה טובה מאוד בקריירה שלכם, גם אם הדבר גורם לכם לעיתים להתרגשות ודפיקות לב מואצות מהתרגשות. זה הזמן שלכם לבנות את עצמכם מבחינה מקצועית ונראה שאתם מאוד בשלים לכך והיכולת שלכם לדבר ולהשפיע נמצאת במיטבה בתחומי החיים החשובים לכם. 


 

סרטן

 

אתם נמצאים בנקודה משמעותית וכלכלית בחייכם. הצורך לשלב בין התוכניות שלכם ובין הצורך לשלב גם את חו"ל בנושא ובעיקר למטרות לימודים ועסקים, קיים אצלכם כבר הרבה זמן אך עם הרבה חוסר ודאות לגבי איך וכיצד אתם צריכים לנהוג ומהי הדרך הנכונה עבורכם. זה הזמן לבקש עזרה ועצה מחברים שעברו תחומי חיים דומים.


 

אריה

 

יופיטר כוכב השפע נמצא הפעם בבית המשפחה והשותפויות שלכם כך שנראה שאתם עוברים שינויים משמעותיים בתחום זה. בשורות טובות מחכות לכם והגיע הזמן שלכם להרגיש שאתם מתרחבים ועושים את הדבר הנכון בתחום.  זה הזמן להשתמש בכל הקשרים שצברתם עד היום על מנת להצליח בתוכניותיכם.


 

בתולה

 

אתם נמצאים כחצי שנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן תקופה זו הופכת להיות מאוד משמעותית עבורכם הפעם ולמעשה בכל שנה בזמן הזה. זה הזמן לחשבונות נפש כשבמקביל אתם כבר יודעים מה הפתרונות וכיצד להגיע למקומות הנכונים לכם. ייתכן שלא כולם יפרגנו לכם  – אך חשוב מאוד שתהיו קשובים ובעיקר לשותפים לכם בחיים.


 

מאזניים

 

כוכבים משמעותיים יושבים בבית העבודה שלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבנות לעצמכם תוכנית עבודה ולעבוד לפי שלבים וסדרי עדיפויות נכונים. חשוב מאוד שלא תעמיסו על עצמכם יותר מדי כיוון שגם מבחינה בריאותית אתם נמצאים בתקופה יותר רגישה ולכן עומס יתר עלול להפיל אתכם לחולי. זהו זמן חשוב מאוד שבו מומלץ לשמור על איזון.  


 

עקרב

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן נראה שזהו זמן בו חוסר הבנה ואפילו על נושאים סתמיים עלול להסית ולהצית אתכם לכדי מריבה. נסו מאוד לשמור על איזון עם הקרובים לכם כיון שלדעתם הם עושים את המקסימום על מנת לעזור לכם. נצלו את כוכב השפע שמשפיע עליכם לפתרון בעיות נושנות.  


 

קשת

 

הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ועשייה נמצא במזל המולי לכם הוא מזל תאומים ולכן נראה שאתם פועלים קצת בלחץ ואולי אפילו עם מקסימום האנרגיה שלכם. בנוסף , הכוכב סטורן שנמצא בבית המקושר עם סביבה ולימודים גורם לכם לרצות לעשות שינויים משמעותיים בבית ואף ללמוד תחום כלשהו שיעשיר אתכם.


 

גדי

 

נראה שכל מה שקשור לכספים ולסביבה שלכם מעלה בכם מחשבות עמוקות מאוד ואתם בודקים כיצד אתם יכולים לעבוד ולהרוויח יותר ויותר כסף. עובדה זו מעוררת אתכם לעשייה ולצורך לקבל משוב חיובי לגבי כל עשייה שלכם .    מומלץ לכם לא להיגרר לויכוחים גם אם תרגישו שאנשים קרובים לא מפרגנים לכם ולדעותיכם .


 

דלי

 

בית הכספים שלכם מופעל על ידי שני כוכבים מאוד משמעותיים . האחד הוא וונוס שאחראי באופן טבעי על כל התחום הכספי בחייכם והשני הוא נפטון שגורם לכך שלא תמיד תראו את הדברים באור הנכון . לעומתם מבקר בבית זה גם המאור הגדול הוא השמש שבתקופה זו יכול לעזור לכם לראות את הדברים באור הנכון.  


 

דגים

 

השמש הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם לחוש שאתם יכולים להתחיל לפעול בכל תחום חיים בו תבחרו וזאת ביחד עם כוכב היחסים הבין אישיים וונוס ולכן חשוב שתשתפו את הקרובים לכם בתוכניותיכם ובעיקר בתחום הכספי הוא התחום הרגיש בשלב זה . הקשיבו לתחושות הבטן שלכם בכל פעם שאתם צריכים לקבל החלטה משמעותית.


 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש