אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 24/2/2021 19:47 ● ערב ערב 3006
טיפ לילידי השבוע - שילוב משמעותי של כוכבים רבים ומשפיעים שנמצאים במזל שלכם גורמים לכם לתחושת הקלה ומחזוריות חדשה בחיים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

כוכב התקשורת יצא מהנסיגה בה שהה בחודש האחרון ועל כן דברים מתחילים להתבהר בכל הקשור למעמד החברתי שלכם ומאחר ונושא זה מאוד חשוב עבורכם , נראה שאתם  שואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים לחזק את מעמדכם האישי ולהגיע לפסגות יותר גבוהות והתשובות כבר בידיכם. זה הזמן לא להתייאש אלא להמשיך ולחזק את התחומים בהם אתם מרגישים פחות חזקים.


 

שור

 

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס עדיין נמצא במזל שלכם ומנסה להעניק לכם מהאנרגיה הטובה שיש ביכולתו לתת לכם על מנת לסיים / להתחיל פרויקטים שנחשבים בעיניכם. נראה שבשלב זה כל האנרגיה שלכם מנותבת לקידום עצמכם בקריירה ועל כן, הרבה דברים בחייכם מתרכזים בנושא זה. נצלו את השבוע הקרוב לקידום כל תחום שמתמהמה עד כה.


 

תאומים

 

היכולות האישיות שלכם באות עכשיו יותר לידי ביטוי לאחר יציאת כוכב התקשורת שהוא גם הכוכב האישי שלכם מהנסיגה. ולמרות זאת, אתם עדיין נמצאים בסופה של תקופה שבה קשה לכם לבטא את עצמכם בצורה נאותה במקומות שמאוד חשוב לכם לצאת הכי טוב שאפשר. בשלב הזה השתדלו להיות יותר זורמים עם הנסיבות, ותתנו לכישרונות הביטוי הטבעיים שלכם לפעול בספונטניות.


 

סרטן

 

מבחינה חברתית וכלכלית אתם נמצאים בהתחלה חדשה אך נראה שלמרות שאתם מכירים אנשים חדשים שלאחרונה נכנסו לחייכם, אתם גם פועלים רבות מאחורי הקלעים לקדם את עצמכם כלכלית וזאת כדי להרוויח יותר ולהעצים את היכולת העסקית שלכם . נושא זה בחייכם הוא הנושא האקוטי בשלב זה ולכן אתם עושים את מירב המאמצים ובדרכים שונות לגייס כספים למטרות שאתם מאמינים בהם.


 

אריה

 

זוהי תקופה חשובה ביותר כיוון שזה זמן בו המשפחתיות הופכת להיות משמעותית יותר עבורכם. אתם לומדים להכיר מקרוב את המשפחה הגרעינית להעריך את מה שהיא עושה עבורכם ולכן אתם פתוחים יותר מבחינה רגשית גם לקבל ביקורת, כי אתם יודעים שזה בא ממקום של אהבה והכלה. חשוב שתלמדו לעמוד על דעותיכם ותבנו לעצמכם גב ועתיד כלכלי לשנים הבאות.


 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי שאחראי על התקשורת , לימודים ונסיעות נמצא אצלכם בבית העבודה ביחד עם כוכבים רבים נוספים ועל כן, נראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל נושא המקצועיות שלכם עומד למבחן . כמו כן, גם נושא השותפויות בעבודה יעמוד לבחינה מחדש, מכיוון שגם יחסי האנוש שלכם עומדים בסימן שאלה בתקופה זו וזאת עד אשר יתבהרו הדברים. 


 

מאזניים

 

זהו זמן בו אתם לומדים מי השותפים השווים לכם ליצירה ועשייה ומיהם האנשים שאתם צריכים להוציא מחייכם לאחר שאכזבו אתכם בצורה קשה. אתם לומדים עכשיו חברות מהי, אך בסופו של דבר תצאו שידכם על העליונה. למעשה , אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד על מנת שתוכלו להחצין ולשווק את התכונות הטובות שלכם. מבחינת פעילות יצירתית ומקצועית, אתם עומדים בפני התחלות חדשות .


 

עקרב

 

כוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם ומעורר אתכם לראות נושאים אלה בצורה יותר אובייקטיבית ואף נכונה לימים אלה. אתם חייבים לקחת אחריות בכל מה שקורה בבית שלכם ולתת מעצמכם קצת יותר מבלי להתחשבן מה עשו לכם בעבר ועל מה אתם לא מוכנים לוותר. ברגע שתלמדו לתת מבלי להתחשבן או להרגיש קורבן תיהנו מקבלה, כפי שאתם חושבים שמגיע לכם.


 

קשת

 

הסביבה הקרובה מתישה אתכם ופעמים רבות אתם מוצאים שהלבד חביב עליכם ואינכם זקוקים לאף אחד כדי ליהנות מהחיים. זהו זמן בו אתם זקוקים למנוחה נפשית ופיזית בגלל עומס שלאחרונה נחת עליכם ולא תמיד ידעתם לעשות את סדרי העדיפויות הנכונים ולכן נקלעתם לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. יש לכם מזל שאתם אופטימיים מיסודכם ולכן אתם יכולים תמיד להרים את הראש באופטימיות.


 

גדי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה גם עד לסוף החודש הקרוב יהיו כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת , כוכב השפע  וכוכב האחריות בבית הכספים שלכם. כל אלה יגרמו לכם להבין שהנה הגיע הזמן שלכם לשפר את עצמכם ועדיף דרך מגע עם חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על מנת לקדם את עצמכם. אין ספק שאתם בדרך הנכונה, ואל תתנו לאף אחד לערער אתכם.


 

דלי

 

אתם לאחר יום ההולדת אך עדיין זו תקופה מאוד משמעותית כיוון שהיא יכולה להיות נקודת מפנה בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבון נפש ולדעת שככל שתעמיקו בצורך שלכם להתעמת ולפתוח דף חדש אכן יצוצו בעיות שונות, אך ביחד עם כך תוכלו ליהנות מהעובדה שאתם כובשים כל פעם יעד חדש שעוזר לכם להתמודד עם הקשיים והדרך להתחלות חדשות.  


 

דגים

 

בשבוע הקרוב ימשיך תת המודע שלכם להיות מאוד אקטיבי ועובדה זו יכולה להתבטא בחלומות משמעותיים עם מסרים ברורים. זה זמן שבו יהיה לכם נכון יותר להיות מכונסים בעצמכם עם המחשבות וההרהורים שלכם ולא בטוח שתרצו להכניס עוד אנשים למחשבות הכי כמוסות שלכם. הרשו לעצמכם לעשות חשבונות נפש ובהתאם לכך לבנות את העתיד האישי והמקצועי שלכם.


 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש