ביתן שומר- כל מה ששומר צריך בתוך מבנה אחד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/2/2021 18:55 ● ערב ערב 3004
אנחנו פוגשים בהם בכניסה למקומות רבים - קניונים, בתי ספר, בתי חולים, חניונים, ישובים, מפעלים ועוד מגוון מוסדות ציבוריים. לפעמים פשוט נחלוף על פניהם, לפעמים נברך אותם לשלום, לפעמים הם ישאלו אותנו מספר שאלות, לפעמים הם יבקשו פרטים מזהים ולפעמים יגבו תשלום. הם שם תמיד, בכל ימות השנה ובכל תנאי מזג האוויר. כבר הבנתם על מי מדובר? כנראה שכן, גם כי קראתם את הכותרת וגם כי זה אמור להיות די ברור - השומרים.
ביתן שומר- כל מה ששומר צריך בתוך מבנה אחד
תגיות:

 

תנאי העבודה הרצויים לשומר


המשמרות של השומרים אינן קלות. הם נמצאים בעמדת השמירה שעות רבות כולל בתנאי מזג אוויר לא פשוטים ובשעות לא נוחות וחייבים להיות בערנות מתמדת. בהתאם לכך, ועל מנת שיבצעו את עבודתם כראוי, חשוב שיעבדו בתנאים נאותים. זה אף מעוגן בחוק האומר שלעובדי שמירה יש לספק סביבת עבודה הולמת.

אז לאילו תנאים למשל זקוק השומר? קורת גג חובה, כאמור שומרים עובדים בכל תנאי מזג אוויר וזקוקים להגנה מפני השמש הקופחת או הגשם, גישה לשירותים ולמים, חשמל לצורך הטענת טלפון נייד, תנור חימום, קומקום חשמלי וכו', תאורה ומקום לחפצים אישיים. על מנת לאפשר לשומר לעבוד בתנאים טובים, ניתן להתקין עבורו ביתן שומר שעונה על רוב הצרכים הנ"ל.

ביתן שומר - עמדת השמירה האולטימטיבית
אם בעבר השומרים היו צריכים "לבלות" את המשמרת שלהם מתחת לסככת פח במקרה הטוב או באוויר הפתוח במקרה הפחות טוב, היום כאמור דבר כזה כבר לא מקובל. ניתן לרכוש ביתן שומר (המוכר גם בשמו העממי "בוטקה") המכיל את כל מה שהשומר צריך ומאפשר למשמרת לעבור בנעימים.

 

יתרונות של ביתן שומר

 

  • הוא בנוי מחומר מבודד מה שמאפשר לשמור על הטמפרטורה בפנים ולשהות בו בכל תנאי מזג האוויר.
  • הוא מצויד במקורות חשמל-תאורה פנימית, לוח חשמלי ושקעים.
  • קיימת אפשרות להתקין מזגן.
  • אין צורך בבניה. הביתן הינו נייד וכבר מגיע מוכן, כל מה שנותר זה רק להציב במקום.
  • הביתן כולל חלונות בכל החזיתות, חשוב שהשומר יראה מה קורה בחוץ ואת כל מי שנכנס ויוצא, על אחת כמה וכמה אם מדובר באורחים לא רצויים כגון פורצים או כאלה המתחמקים מתשלום.
  • הביתן מגיע בכמה גדלים - קטנים המתאימים לשומר אחד וגדולים יותר המתאימים לשני שומרים או שומר אחד המבלה את מרבית זמנו במבנה. בכולם יש מקום לרהיט אחד או יותר תלוי בגודל.

לסיכום - ביתן שומר אינו פריבילגיה אלא צורך בסיסי המאפשר לשומר לעבוד בכבוד ובנוחות.

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש