אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 17/2/2021 11:08 ● ערב ערב 3005
טיפ לילידי השבוע - גם השבוע נמצא כוכב העשייה - מארס בבית המשפחה שלכם ויישאר שם למשך השבועיים הקרובים ולכן זה הזמן שלכם להמשיך לקדם מערכות יחסים במשפחה הגרעינית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

כוכב וונוס שמביא יחסים למצב של נועם ואוירה טובה נמצא במקום משמעותי הוא בית החברים והחברה שלכם, מקום בו אתם יכולים לשפר את מעמדכם החברתי. יש לכם רצון לבדוק מערכות אלה עד אשר תהיו בטוחים שאתם נמצאים במקום הנכון מבחינתכם. אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת שלכם והאנרגיות שלכם הינן כאלה שאתם חשים צורך להתבודד מעט ולשמור את דעותיכם לעצמכם.


 

 שור

 

אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל כבר חווים תקופה של שינויים ומהפכים בחייכם ואכן אלה ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם. מבחינת הקריירה, מומלץ שתבדקו אם אתם נמצאים במקום שאתם מרוצים ממנו באמת, כי נראה שבתוך תוככם אתם חושבים / מדמיינים על נסיבות חיים אחרות.


 

תאומים

 

נושאים שונים הקשורים להתפתחות אישית עומדים בראש מעייניכם ונראה שאתם די בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון לכם ומהי דרך החיים המתאימה מבחינתכם. זה הזמן לעצור מעט , גם בגלל נסיגת כוכב מרקורי הכוכב שלכם ולחשוב מהי הדרך הנכונה עבורכם להמשך. השתדלו להיות יותר מחוברים לאני הפנימי שלכם.


 

סרטן

 

כל מערכות היחסים שלכם עומדות למבחן ובעיקר מבחינה כלכלית כיוון שיש למשפחה ציפיות לעזרה ממשית וכספית ולא תמיד יש לכם יכולת להעניק עזרה בצורת כסף. אתם חייבים להיות מגויסים במלוא היכולת שלכם לעזור  לבני המשפחה הקרובים והזקוקים לכם. מאחר ואתם עוברים שינויים משמעותיים בחייכם, פרופורציה היא שם המשחק.


 

אריה

 

נושאי שותפויות ויחסים בין אישיים הוא הדבר הדומיננטי ביותר עבורכם כיוון שאתם מרגישים שעכשיו אתם מספיק חזקים על מנת להראות את היכולות וההישגים שלכם על מנת שתקבלו את ההערכה שאתם זכאים לה. ניחנתם בכישורי עבודה , מסחר ועשייה ונראה שהפעם כוכב השפע מצליח להעניק לכם את מקסימום היכולת.


 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי בנסיגה בבית העבודה והבריאות שלכם ונראה שנושאים שונים בתחום הזה מתעוררים לחיים. אתם נבחנים ביכולת שלכם להראות שאתם מצליחים בתוכניותיכם וגם מצפים שהקרובים לכם, כמו השותפים העסקיים שלכם, יקבלו את הרעיונות שלכם בברכה.  חשוב שגם תנוחו, כיוון שזו תקופה של אנרגיות ירודות.


 

מאזניים

 

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא במקום המקושר עם צעירים מכם במשפחה, יצירתיות והנאה ולכן אתם מרגישים עכשיו יותר מתמיד שאתם רצויים ונוכחותכם מאוד מקובלת ואהובה על אחרים , בין שאתם קרובים ובין שאתם רחוקים. זוהי תקופה טובה לקדם את העבודה שלכם ואת מטרותיכם בצורה רצינית.


 

עקרב

 

כל תפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שהחיים שלכם יכולים להיראות אחרת לגמרי אם רק תוכלו להתמודד עם השינויים שאתם צריכים לעשות ואשר נועדו למעשה לקדם אתכם לעתיד טוב יותר. יכולת היצירה שלכם פורחת ותחומים אלה יסבו לכם נחת.


 

קשת

 

אתם המזל שממשיכים לעבור את אחת התקופות המאתגרות של חייכם אם כי גם המפרות והמעניינות ביותר, בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם צורך בשינויים בסביבת המגורים הטבעית ואולי אפילו תחושה של מעבר דירה על ידי שינויים משמעותיים בבית שלכם . זה הזמן שלכם לנקות שאריות עבר מחייכם. 


 

גדי

 

ארבעה כוכבים חזקים ומשמעותיים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאתם עוברים תקופה מאוד בונה ואינטנסיבית. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מה שעובר עליכם וגם לקחת אחריות בנושאים שאינם פשוטים כלל וכלל, אך דורשים אישיות חזקה ומגובשת כשלכם. נסו להיעזר בסביבה הטבעית שלכם כל פעם שקשה לכם יותר מהרגיל.


 

דלי

 

נראה שחייכם האישיים בתקופה האחרונה הינם כאלה שאתם פועלים על מנת לדחוף את עצמכם קדימה דרך הזדמנויות שניקרו בדרככם. זה הזמן לפעול במלוא הכוח על מנת לממש את דרככם. הדרך ברורה לכם ובמידה ומישהו אחר מנסה לשים לכם רגל, חשוב מאוד שתילחמו בכל כוחכם ובכל האמצעים העומדים לרשותכם.


 

דגים

 

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה מעניינת ויש לכם נטייה להיאחז ברוחניות שלכם על מנת להשתמש בה לטובתכם ולטובת אלה הקרובים לכם . בזמן זה יכולת הביטוי האישי שלכם תהייה טובה ותהייה לכם יכולת לבטא את עצמכם למרות נסיגת כוכב התקשורת שנמצא בבית תת ההכרה שלכם. דווקא נסיגה זו היא שתיתן לכם את היכולת להבין דברים לעומק.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש