כריות איגרוף לא רק ללוחמים!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/2/2021 10:32 ● ערב ערב 3004
לא רק לוחמים, כיום יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע את האימונים שלהם בטכניקות לחימה, שימוש בבעיטות ואגרופים, העלאת דופק וחיזוק טונוס השריר שלהם עם כריות איגרוף. נוחות השימוש, הקלות, הפשטות והיעילות מאפשרים לכל מי שרוצה גוף חזק, חטוב ובריא לבצע אימון מהנה מלא אדרנלין ועוצמה, ועל הדרך, בין אם מדובר בלוחם או לא, לדעת שאתם לומדים להגן על עצמכם. כבונוס לאימון.
כריות איגרוף לא רק ללוחמים!
תגיות:

כריות מקצועיות לאגרוף הן שדרוג טכנולוגי חכם של שקי האגרוף של פעם. שק אגרון קלאסי הוא כמו טלפון חוגה ביחס לכרית אגרוף מתקדמת – שהיא הטלפון החכם של עולם האגרוף. במכוני MMA ובבתים של מתרגלים שאוהבים בתשוקה אמיתית את הספורט שלהם ואת הגוף שלהם, תמצאו היום רק כרית מותאמת אישית, מה שמשדרג את יכולת הלחימה ואת עוצמת הלוחם.

 

אימון כוח עם כריות איגרוף

 

גם מי שלא היה בזירה מעולם, ומי שלא מתעסק עם עולם הלחימה, קרב מגע, לחימה משולבת, MMS ואגרוף, כרית מקצועית תאפשר לכם אימון כוח פונקציונאלי מעולה:

  1. עבודה חזקה על חגורת הכתפיים – קבוצת שרירים חיונית התופסת את המפרק במקומו, ומאפשרת עוצמה מתפרצת ללא חשש פריקה.
  2. עבודה דינאמית על שרירי בית החזה – כולל השרירים העיקריים הפקטוראליס מייג'ור, ועד לשרירים הבין-צלעיים.
  3. עבודה על השרירים התומכים בגב ובבטן – שרירים שעובדים ותומכים בכל מכה וחבטה, מכל זווית.

כשפלג הגוף העליון שלכם חזק, אתם חזקים, ואימון הכוח בכריות האגרוף מאפשר דינאמיות, הנאה רבה, ובעצם מוסיף מוטיבציה לאימונים שאחרת לעיתים קשה לבצע. לא עוד אימון משעמם וחד-גווני שמטרתו רק חיזוק השריר. האימון הדינאמי שמאפשרות כריות האיגרוף המקצועיות מציע עבודה על אינסטינקטים, קואורדינציה יד-עין, אימון שרירי הנשימה והלב, חיזוק שרירי דינאמי שמאפשר לא רק עוצמה של השריר (טונוס) אלא גם שמריה על טווח תנועה ויעילות בביצוע – במילים אחרות – לא רק שרירים חזקים, אלא גם חטובים ואפקטיביים לכל פעילות אחרת, ובטח שבזירה.

 

סוגים שונים של כריות איגרוף:

 

עידן הטכנולוגיה מביא עימו שפע רב, וגם המתאגרפים נהנים ממנו. מגוון הכריות הזמין בשוק מאפשר התאמה אישית לצרכים שלכם. מתרגל בודד, מכון כושר או מועדון לחימה ואיגרוף – כל אחד ימצא את כרית האגרוף המתאימה לצרכיו הוא:

  • בתליה על הקיר – כריות אגרוף אלו ניתנות לתליה ומיקום בגובה הרצוי, ועם מעט מחשבה מראש ניתן אף לשנות את הגובה במידה ויש מתאמנים בגבהים שונים. הכריות מגיעות בגדלים שונים ובטווחי מחירים המתאימים לכל אחד לפי הצורך שלו וכוללו כמובן מתלה איכותי כחלק ממבנה הכרית.
  • כריות אמה – מוארכות או רגילות, כריות אלו מאפשרות אימון זוגי דינאמי המתאים לא רק לאגרוף קלאסי, אלא לאגרוף תאילנדי ושאר התחומים הכוללים אגרופים גבוהים ונמוכים ובעיטות  מכל כיוון וצורה.
  • כריות לפה – כריות אגרוף מעולות המתלבשות ככפפה על היד בצורה קמורה או מוארכת, בהתאם לצורך שלכם באימון.

למידע נוספים ליחצו – כריות איגרוף


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש