פורים בכפר השעשועים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 12/2/2021 08:40 ● ערב ערב 3004
בעוד שבועיים זה קורה, פורים מגיע אלינו, השמחה רבה והזמן קצר ♦ ב'כפר השעשועים' הצטיידו במבחר תחפושות, אביזרים וכמובן בכל שאר המוצרים שאתם כל כך אוהבים לחגוג איתם (ספריי קצף, ספריי חוטים ועוד) במחירים ללא תחרות
פורים בכפר השעשועים
תגיות:

בחנות תמצאו את כל התחפושות, לילדים, לנוער ולתינוקות -  וביניהם להיטים כמו דמויות לגו, גיבורי וגיבורות על, כח פיג'י, מד"א, שוטר/ת, חייל/ת, שמלות לבנות בכל הצבעים, ביניהם: לבן, זהב, ורוד, תכלת ועוד ועוד. כדאי מאד להזדרז, כדי שתמצאו בדיוק מה שאתם רוצים ובמידה הנכונה.
כרגע, בהתאם להוראות התו הסגול, ניתן להגיע לכניסת החנות ולקבל במקום מה שהזמנתם.
השנה מתקיים שיתוף פעולה עם היבואן של תחפושות 'רוביס' מהטובות בעולם, כל שאתם צריכים הוא לעשות הזמנה מהאתר שלהם www.kalibertoys.com -  להזין בקוד המשווק שלהם, לפני התשלום, את הסיסמה: 'כפר אילת', והמשלוח - על 'כפר השעשועים' עד הבית. בהכנסת כתובת האתרwww.kfareilat.co.il ,  כפר אילת, תוכלו לראות את המבחר החלקי שיש בסניף באתר. 
אפשר להזמין מהאתר או להשאיר הודעה עם בקשה שלכם, מה אתם רוצים ומחפשים, גם אם אין באתר, "וכמו בכל התקופה הזו, אנו חוזרים לאנשים, מצלמים להם וכמובן מביאים להם הביתה באהבה ללא עלות", אומרת אלה שביט-נוטס, מנהלת 'כפר השעשועים' אילת ומוסיפה: "כאשר אתם מגיעים לחנות, ואנו מביאים לכם לכניסה את התחפושת המבוקשת, אנו ממליצים לקחת הביתה, למדוד בשקט ואפשר להחליף תוך יומיים (כמובן שחייבים לשמור קבלה ולהחזיר את התחפושת עם כל האביזרים שלה).

 


באותה דרך, תוכלו גם לרכוש את שאר מוצאי 'כפר השעשועים', שאתם כל כך אוהבים - החל מצעצועים, משחקים ופאזלים, דרך מוצרי יצירה ומכשירי כתיבה וגם כל מה שחולמים עליו - תמיד יהיה מי שיקשיב לבקשות שלכם בכפר אילת
שום דבר לא יעצור את חגיגות החג המקסים הזה פורים – אבל לפי כל החוקים. חג פורים קצת שונה, אבל בהחלט –שמח!
עדיין אינכם חברים של כפר השעשועים? כדאי להירשם באתר, ליהנות ממבצעים מיוחדים לחברים, להתעדכן בפייסבוק מה חדש ולשאול כל מה שתרצו לדעת. אזזז הירשמו לדף 'כפר השעשועים' הרשמי וגם זה של אילת. הפתעות בדרך.

כפר השעשועים, כתובת: מרכז 'ביג', טלפון: 08-6315468, חניה פייסבוק: 'כפר השעשועים אילת – אפשר לקנות להם יותר'.

 


 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש