אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 12/2/2021 07:34 ● ערב ערב 3004
טיפ לילידי השבוע - כוכבים רבים ומשפיעים נמצאים במזל שלכם ולכן נראה שאתם בתקופה של התחלת מחזוריות חדשה בחיים. בהצלחה !
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

כוכב התקשורת נמצא בנסיגה במקום המסמל את כל הקשור במעמד החברתי שלכם ומאחר ונושא זה מאוד חשוב עבורכם , נראה שאתם שוב ושוב שואלים את עצמכם כיצד אתם יכולים לחזק את מעמדכם האישי ולהגיע לפסגות גבוהות יותר. הדרך הנכונה עבורכם היא לא להתייאש כאשר הדברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים ולנסות ולחזק את התחומים בהם אתם מרגישים פחות חזקים.


 

שור

 

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס בא לבקר אתכם ולהעניק לכם מהאנרגיה הטובה שיש ביכולתו לפנק אתכם על מנת שתוכלו לסיים / להתחיל פרויקטים שנחשבים משמעותיים בעיניכם. בשלב זה כל האנרגיה שלכם מתרכזת בניתוב וקידום עצמכם בקריירה ועל כן, הרבה דברים בחייכם מתרכזים בנושא זה. כבר יש התפתחויות בתחום עבורכם, אך הן עדיין לא משאת ליבכם העיקרית .


 

תאומים

 

למרות היכולות האישיות הטובות שלכם נראה שבכל פעם שכוכב התקשורת שהוא גם הכוכב האישי שלכם נכנס לנסיגה, אתם נמצאים בתקופה שקשה לכם יותר לבטא את עצמכם בצורה נאותה במקומות שמאוד חשוב לכם לעשות זאת. אל תנסו בשלב זה להילחם עם עצמכם כיוון שלמעשה עד אשר יתיישר הכוכב לקראת סוף החודש, תימשך לה תקופת חוסר הוודאות שלכם.


 

סרטן

 

מבחינה חברתית אתם נמצאים בהתחלה חדשה אך למרות שאתם מכירים אנשים חדשים שלאחרונה נכנסו לחייכם ברוב צהלה, אתם פועלים רבות מאחורי הקלעים על מנת לייצב את מעמדכם בחברה החדשה בצורה שגם תשדרג אתכם בתחום הכספי והמקצועי. הנושא הכלכלי בחייכם הוא הנושא האקוטי בשלב זה ולכן אתם עושים את מירב המאמצים לגייס כספים למטרות שחשובות לכם.


 

אריה

 

זוהי תקופה משמעותית עבורכם כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה עליכם לבחון את עצמכם ולבדוק האם מתאימה לכם מסגרת השותפות שבה אתם נמצאים עכשיו. מבחינה אישית זוהי תקופה שבה עליכם לעמוד על רגליכם האחריות ולא לוותר כאשר אתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. ייתכן שלא תמיד יבואו לקראתכם ולא יבינו אתכם, אך במידה ותשדרו מסר עקבי הוא בהחלט יעבור.


 

בתולה

 

הכוכב מרקורי שהוא הכוכב שלכם נמצא אצלכם בבית העבודה ביחד עם כוכבים רבים נוספים ועל כן, נראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל נושא המקצועיות שלכם עומד למבחן . כמו כן, גם נושא השותפויות בעבודה יעמוד לביקורת, כיוון שגם יחסי האנוש שלכם נמצאים במקום עדין בתקופה זו שבה הכוכב שלכם נמצא בנסיגה וגורם לבעיות נושנות שיצוצו כלפי חוץ וייבחנו מחדש.


 

מאזניים

 

זוהי תקופה שבה אתם מנסים לעשות כסף מהצורך שלכם ביצירה אישית משפיעת דרך. אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד על מנת שתוכלו להחצין ולשווק את התכונות הטובות שלכם ולהשתמש בהם לצורכי קידום עצמכם למקומות אליהם אתם שואפים. אתם עומדים בפני התחלות חדשות, כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום עם היכולת שלכם לבנות את עצמכם מחדש.  


 

עקרב

 

כוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא במזל שלכם ולא מניח לכם להיות בשקט ובשלווה להם אתם כל כך מייחלים. נראה שהגיע הזמן עבורכם לפעול בדרך שתעזור לכם להחצין את התכונות הטובות שלכם ולגרום לכך שאלה הסמוכים אליכם יוכלו גם הם ליהנות מכם ולא רק להרגיש את החלק המאוד נוקשה שלכם שלעיתים גורם לאחרים להתרחק מכם בגלל חוסר רצון להתעמת איתכם.


 

קשת

 

אתם זקוקים למנוחה נפשית ופיזית בגלל עומס שלאחרונה נחת עליכם ולא תמיד אתם יודעים לעשות את סדרי העדיפויות הנכונים ולכן נקלעים פעמים רבות לסערות רגשיות משמעותיות. זה הזמן לחשוב כיצד אתם יכולים ללמוד ולהתפתח על מנת לבנות לעצמכם סגנון חיים חדש. כמו כן, בחודש זה נושא העבודה יתחזק ונראה שאתם יכולים ליהנות מתנופה בנושא זה .


 

גדי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב יהיו כוכבים משמעותיים בבית הכספים שלכם ויגרמו לכם להבין שהנה הגיע הזמן שלכם לשפר את עצמכם מבחינה כלכלית, אך הפעם דרך מגע עם חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על מנת לקדם את עצמכם. ייתכן ומדי פעם תרגישו בדידות בגלל החלטות שאתם חייבים להחליט – אך אין ספק שאתם בדרך הנכונה.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית והיא תקופת יום ההולדת שלכם שזוהי תמיד נקודת פיק לכל מבחן בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבון נפש ולדעת שככל שתעמיקו בנבירה עצמית תוכלו להגיע לתוצאות שעשויות לעזור לכם בהמשך דרככם. הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים נמצא במזל שלכם וייתן לכם רגעים של חסד, אהבה ופופולאריות.


 

דגים

 

בשבוע הקרוב ימשיך להיות כוכב התקשורת בבית תת המודע שלכם אך בנסיגה ולכן יהיה זה זמן שבו תרגישו צורך להיות מכונסים בתוך עצמכם ולא תרצו לשתף את האחרים במחשבותיכם. אכן זהו זמן לחשבון נפש שבו אתם יכולים להגיע לתובנות מאוד מעמיקות אם רק תרשו לעצמכם להיפתח ולשחרר מחסומים רגשיים שמנעו מכם עד היום להגיע למקומות עמוקים בתוך עצמכם. 


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש