למה למעסיקים כדאי להתעדכן עם טבלאות שכר בהייטק?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/2/2021 09:29 ● ערב ערב 3002
מנהלי חברת הייטק? אם אתם סבורים כי טבלאות שכר בהייטק מתאימות רק לעובדים או מחפשי עבודה בהייטק, טעות בידכם
למה למעסיקים כדאי להתעדכן עם טבלאות שכר בהייטק?
תגיות:

טבלאות שכר בהייטק יכולות להיות שימושיות מאוד גם עבור מעסיקים ולא רק עבור עובדי ההייטק או מחפשי העבודה. מעסיק אשר רוצה לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה של העובדים שלו, ולהפוך את מקום העבודה שלו למבוקש יותר, חייב לדעת כיצד לתגמל את העובדים שלו בצורה ראויה ולהציע להם תנאי עבודה אשר יגרמו להם להרגיש את ההערכה של המעסיק ולא להתפתות אחר חברות אחרות או הצעות עבודה ממקומות מתחרים.

ובכך יכולות לסייע מאוד טבלאות שכר בהייטק.

כיצד? ומה הנתונים אשר כדי למעסיקים להתעדכן בהם דרך טבלאות שכר בהייטק? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

גיוס עובדים נכון יותר

 

אם אתם רוצים לגייס את העובדים הטובים ביותר לחברה שלכם, ובאמת למשוך את העובדים המוצלחים הללו לבחור דווקא בחברה שלכם, אתם חייבים לדעת להציע את השכר הנכון. אם תציעו לעובדים מומחים ומקצועיים שכר נמוך יותר מהממוצע במשק וממה שיציעו להם בחברות אחרות, אתם תפסידו את העובדים הללו, וחבל.

לכן, כאשר אתם נמצאים בתקופה של גיוס עובדים חדשים לחברה שלכם, אתם צריכים להיות מעודכנים בנתוני השכר הנכונים והמתאימים לאותה התקופה, כך שתוכלו להציע לעובדים המגיעים אל החברה שלכם בדיוק את מה שהם ראויים לו ותוכלו לאפשר להם לשקול ברצינות את הצעת העבודה בחברה שלכם.

 

תגמול עובדים קיימים

 

בשוק ההייטק קיימת תחרות גבוהה מאוד על עובדים מקצועיים ואיכותיים. עובדים שכאלו זוכים לביקוש רב מאוד ולמרות שהם מועסקים בפועל ולא מחפשים עבודה, הם זוכים להצעות עבודה כל הזמן. עובדים שאינם מרוצים ממקום העבודה שלהם, ייענו ברצון להצעות העבודה הללו ואתם עלולים להפסיד כוח אדם מקצועי ואיכותי אשר יקדם את החברה שלכם ויצעיד אותה אל עבר ההצלחה אליה אתם שואפים להגיע.

לכן, מעסיקים אשר מתעדכנים באופן קבוע עם טבלאות שכר בהייטק יכולים לקבל מידע חשוב מאוד אשר יאפשר להם לתגמל את העובדים הקיימים בחברה ולהציע להם שכר הוגן ונכון על פי הניסיון שלהם ויותר מהממוצע בשוק, מה שיעלה את רמת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה ויגדיל את הסיכוי לכך שהם ימשיכו לעבוד בחברה שלכם.

 

ניתוח מגמות

 

עוד נושא שיכולות לעזור בו טבלאות שכר הייטק למעסיקים הוא ניתוח המגמות בשוק, וזה לא קשור כלל לשכר שהמעסיק נותן או לעובדים הקיימים שלו. בחינה של טבלאות שכר הייטק מכמה שנים אחרונות יכולה להצביע על שינויים במגמות בשוק – תחומים אשר הופכים להיות הרבה יותר מבוקשים ופופולאריים ובהם השכר עולה משמעותית, ותחומים אשר יורדים מטה והופכים לפחות נחשבים ופחות מבוקשים.

ניתוח המגמות הללו יכול לסייע רבות למעסיק בקבלת החלטות חשובות כמו פיתוח תחומי עיסוק חדשים בחברה, שינוי של מצבת העובדים הקיימת, גיוס עובדים נוספים בתחומים שהופכים להיות מבוקשים ועוד. ולכן חשוב וכדאי לכל מעסיק שיהיה מעודכן עם טבלאות שכר בהייטק באופן קבוע, או יתייעץ עם מומחים מחברות ההשמה השונות אשר יספקו לו את המידע הרלוונטי והמתאימים ביותר עבורו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש