הדברה באילת עם המדביר שמציל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/1/2021 12:26 ● ערב ערב 3001
חרקים, מכרסמים ומעופפים למיניהם עלולים לפגוע באיכות החיים של תושבי אילת, העיר שהיא פרסומת להנאה ושלווה. הפתרון הוא כמובן שירותי הדברה, ובאופן טבעי לפני שמתקשרים לאיש מקצוע מתאים כדאי לדעת כמה עולה להזמין מדביר באילת.
הדברה באילת עם המדביר שמציל
תגיות:

 

המחיר של הדברת ג'וקים

 

ההדברה הנפוצה ביותר באילת היא נגד ג'וקים, או בשם הרשמי שלהם – תיקנים אמריקאים. המחיר במקרים אלה נקבע בהתאם לשטח הנכס, ובכל מקרה השירות כולל גם הדברה של בורות ביוב רלוונטיים שמהם עלולים להגיח ג'וקים.

העלות ההתחלתית היא 200 ש"ח, ובדרך כלל במסעדה באילת, בבית פרטי, בחנות וכו' טווח המחירים שגובה מדביר מקצועי הוא עד 400 ש"ח. כשמזמינים שירותי הדברה באילת עבור בניין שלם המחיר הוא בהתאם למספר הקומות והדירות. חשוב מאוד לדרוש אחריות מלאה על ההדברה, ועוד המלצה חמה היא להזמין את השירות עוד לפני שמופיעים ג'וקים – כלומר כבר באביב.

 

עלות הדברת נמלים

 

עוד סוג של הדברה שעבורו תקפה ההמלצה להקים תרופה למכה היא נגד נמלים. מחיר הדברת נמלים בדירה באילת הוא 180-300 ש"ח, ואילו בעלי עסקים שלא רוצים נחילי נמלים אצלם ישלמו 220-350 ש"ח. עוד כדאי לדעת שיש שתי שיטות להילחם בחרק שידוע בחריצותו וגם ביכולות התקשורת המצוינות שלו – כך שבלי הדברה באילת אתם עלולים לגלות אצלכם תוך זמן קצר כמות עצומה של נמלים. שיטה אחת היא פיתיונות ג'ל מורעלים ושיטה שנייה היא ריסוס. הריסוס מתבצע כשמיקום הקן ידוע ויש נגישות מלאה אליו, ובמקרים האחרים מפוזרים הפיתיונות עם הרעל.

 

כמה עולה הדברת פשפש המיטה?

 

אילת היא עיר תיירות ומגיעים אליה אורחים מכל רחבי הארץ וגם ממדינות רבות בעולם. התיירים עלולים להביא איתם, כמובן ללא כוונה, את אחד החרקים המציקים ביותר שיש – פשפש המיטה. הפשפשים ניזונים מדם והעקיצות שלהם מגרדות וגם כואבות. המאבק בהם מורכב ומבוסס על ניטור מקיף כדי לא לפספס אף פשפש (וגם לא את הביצים ואת הנימפות, גלגול נוסף במחזור החיים של הפשפשים). לאחר מכן יתבצעו גם שאיבה עוצמית וגם ריסוס יסודי, וכמו כן טיפול בקיטור. עלות ההדברה – 500 ש"ח לכל חדר.

 

הדברת כיני יונים

 

אם יונים השאירו אצלכם מזכרת לא נעימה בדמות כינים – וליתר דיוק, קרציוני יונים (זהו השם הרשמי של החרק הבעייתי) – הזמינו מדביר באילת באופן מידי. ללא טיפול מקצועי הקרציונים יתרבו והפגיעה שלהם תהיה קשה יותר כולל העברת מחלות וגרימת תגובות אלרגיות. מחיר ההדברה הזו הוא 250-350 ש"ח, ומומלץ לשלב אותה עם פתרונות נגד יונים כדי שלא יגיעו קרציונים נוספים.

 

הדברת צרעות

 

קן צרעות הוא מקור לסכנה אמיתית. העוקץ של הצרעה מכאיב מאוד, ובנוסף היא לא מתה מיד כמו דבורה כך שאתם עלולים לסבול ממתקפה של ממש. בנוסף נדרש ניסיון ספציפי בטיפול בקן על-מנת שלא תותקפו תוך כדי ניסיון ההדברה. יש מספר שיטות אפשריות לפתור את הבעיה, וביניהן איבוק וריסוס. מחיר ההדברה הוא בדרך כלל 250-500 ש"ח.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש