מתיחת בטן היקפית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/1/2021 11:42 ● ערב ערב 3000
ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח פופלרי מאוד בקרב נשים שעברו הריונות או ירידה משמעותית במשקל. מטרת הניתוח היא להיפטר מסימני מתיחה או מבטן מדלדלת מאוד. לנשים בשונה מגברים קשה הרבה יותר להגיע למצב של בטן חלקה באמצעות ספורט בלבד. כמובן שיותר מספורט, החשיבות של תזונה היא גדולה יותר. ועדיין גם בהימנעות מוחלטת מסוכרים או פחמימות קלות ויחד עם פעילות גופנית אינטנסיבית ושגרתית ישנם מצבים בהם יש צורך בניתוח כדי להחזיר את מצב הבטן לקדמותה.
מתיחת בטן היקפית
תגיות:

כיצד מבצעים ניתוח מתיחת בטן ללא צלקות? ישנם כיום לא מעט טיפולים המציעים את שיפור הנראות של הבטן על ידי פירוק השומן וטיפול בלייזר או בגלי קול המאפשרים לשפר את הנראות ללא צורך בהליך פולשני. אך התועלות של הליך כזה הן מוגבלות ולרוב לא  מסייעות במקרים שאינם גבוליים. כאשר מדובר במקרים רציניים יותר הדרך המקובלת לצמצם את הנראות של הצלקות היא על ידי חיתוך שנעשה מתחת לקו הביקני. אם לא תהיה ברירה יעשה גם חיתוך סביב הפופיק שיצטרך גם להיות ממוקם מחדש. ניתוחים אלו כוללים לרוב גם שאיבת שומן רצינית והסרת עור עודף. כדאי לעשות תיאום ציפיות עם המנתח לאור מצבך בכל הקשור לעניין הצלקות, המיקום והבולטות שלהן.

האם להסתפק במתיחת בטן בלבד או שכדאי גם לעשות שידורגים לכל אזור הבטן? ישנן רמות שונות למתיחת הבטן, אך אם כבר החלטת לעשות מתיחת בטן כדאי לשקול מתיחת בטן היקפית שלא תסתפק רק בהסרת עור עודף אלא גם תקח בחשבון את מתיחת השרירים ועיצוב אזור המותניים והבטן כולו.

כמה זמן תחזיק השפעת הניתוח? קשה לענות על שאלה זו משום שהיא תלויה לחלוטין באורח החיים ובגנטיקה של המטופלת הספציפית. הניתוח עצמו יקח לא יותר משעתיים שלוש ולאחר מכן תקופה החלמה נוספת של מספר ימים, אך לאחריה ישנה שאלה גדולה לגבי האופן בו המנותחת או המנותח מקבלים את תוצאות הניתוח – האם הם רואים בו קסם שמאפשר להם לחזור לאורח החיים הקודם שלהם גם במחיר שיצטרכו לחזור על ההליך שוב? או שהם רואים בו הזדמנות לשינוי מהותי באורח החיים שלהם החל מהתזונה ועד הפעילות הגופנית? ללא ספק שלניתוח השפעה עצומה והוא מביא איתו גם יחס שונה מהסביבה אך חשוב לזכור שהניתוח הוא רק השלב הראשון בשינוי ולא התחנה האחרונה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש