אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/1/2021 01:39 ● ערב ערב 2999
טיפ לילידי השבוע - זהו שבוע עמוס במיוחד בלוח הזמנים שלכם בגלל אירועים הנובעים ממצב הכוכבים במזל שלכם. זה הזמן לעשות רשימה מסודרת , לעבוד לפיה ולא לחרוג ממנה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

בית הקריירה שלכם פעיל ולכן אין יותר מה לחכות לזמן טוב אחר שיגיע - אלא למצות את מקסימום האפשרויות הניתנות לכם בזמן זה. ייתכן ובחודש הקרוב תהיו נסערים מהרגיל בגלל ביקור הכוכב השליט שלכם במקום המסמל את היכולת שלכם להרוויח כסף מאחרים. עובדה זו עלולה לגרום לכם לעשייה מתוך לחץ ועצבנות. תיתכן חוסר סבלנות מצטברת שתגרום לכם לעיתים לאבד שליטה. 


 

שור

 

עליכם להיזהר בשבוע הקרוב מהיתקלות עם רשויות בגלל נושאים בירוקרטים שונים. זה הזמן שלכם לטפל בנושאים רבים שלא אהבתם בגלל האנרגיה שהם מוציאים מכם ובכל זאת להתחיל לפתור אותם אחד לאחד, עד אשר תסיימו את כל המטלות שלכם. גם נושאי זוגיות יהיו טעונים בשבוע זה בגלל ביקור הכוכב שלכם וונוס במקום המסמל את הצורך האישי שלכם ביציאה לחופש ולמרחבים.   


 

תאומים

 

אתם ממשיכים לעבוד קשה ולהוכיח את עצמכם בכל הנוגע לנושאי עבודה כיוון שיש לכם מטרה להגיע ליעדים גבוהים ולהוכיח את עצמכם על מנת לזכות בקידום מקצועי ובהגדלת ההון האישי שלכם. זה אכן הזמן להראות לכולם את יכולותיכם האישיות. אתם עוברים תהליך שלא נותן לכם מנוחה רגשית ולכן יחסים קרובים יכולים לצאת נפסדים בגלל חלוקת הנטל שאתם מפנים אותה כרגע בעיקר לצבירת הון אישי.  


 

סרטן

 

נושאי זוגיות ושותפויות עומדים עכשיו על הפרק ונראה שהשותפים לכם לא תמיד חושבים כמוכם ולכן אתם מרגישים תסכול כי כרגע נראה שאתם נמצאים בהתלבטות אישית בין לעשות מה שטוב לכם לבין ההבנה שלכם שלאחרים לא תמיד נוח להסכים איתכם בנוגע לדרך חשיבתכם. עובדה זו מנוגדת לדפוס הרגשי הרגיל שלכם שבו אתם מזדהים עם צער האחרים ופחות חושבים על עצמכם.  


 

אריה

 

זה הזמן שלכם לדחוף כמה שיותר בנושאי עבודה כיוון שאתם בדרך להצלחה ולכך שכולם מכירים בערך המקצועי שלכם. אל תצפו שיבינו אתכם ללא מילים ולכן חשוב שתעבירו מסרים ברורים ויציבים לגבי כל מה שעולה על דעתכם. בכל הקשור לבית, עבודה ולמשפחה אתם מעלים עכשיו שלב והילוך ואתם נמצאים בתקופה שבה עליכם להגיע להחלטות חשובות ביחד עם בני הזוג שלכם. 


 

בתולה

 

כוכב העשייה ושמו מארס נכנס למקום הקשור אל מקום המתחבר באופן ישיר אל הצורך שלכם להיות בקשר עם הסובבים אתכם ולשתף את כולם בכל התחום האישי הנוגע לכם ובעיקר במה שקשור ליכולת שלכם להעביר את הזמן שלכם בנעימים על ידי יצירת תחביבים שונים ומשונים אך שגורמים למצב הרוח שלכם לעלות. זה בדיוק הזמן הנכון להשקיע את מקסימום האנרגיה שלכם בכל הקשור לפיתוח עצמכם בדרך יצירתית.   


 

מאזניים

 

מאחר ואתם מזל שבדרך כלל העשייה שלכם איטית ולעיתים אף קשה לכם להגיע להחלטות הרי שעכשיו זה הזמן שלכם לקחת את עצמכם בידיים ולפעול בצורה מאוד מחושבת ומהירה, וללא היסוסים.  כל נסיגה מהמטרות הראשוניות שלכם רק תעזור לאחרים להחליש את כוחכם ולגבור עליכם בניסיון להגיע ראשונים למטרה. אתם תלויים במשפחה הגרעינית שלכם על מנת להגיע להישגים המתאימים לכם.


 

עקרב

 

אתם נמצאים בתקופה מעניינת מבחינתכם בעיקר בגלל כוכב השפע שנמצא בבית המשפחה שלכם שנותן לכם התחלה חדשה וגם מביא לכם את ההזדמנויות הדרושות להצלחה.  כרגע יש לכם קונפליקט פנימי שבו אתם מתלבטים מה הדבר הנכון ביותר לעשות עבור עצמכם. מצד אחד הנשמה דוחפת אתכם לעשייה ולמימוש ומצד שני אתם  מנסים לרצות אנשים קרובים לכם וללכת בדרכם שלהם.


 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה כלכלית שבה אתם  מנסים לעזור לעצמכם בדרכים שונות על מנת לממש את תוכניותיכם. אתם יודעים פנימה שהדברים יסתדרו אך עדיין אינכם יודעים כיצד.  זמן רב מדי ויתרתם על עצמכם ועל העשייה שלכם ולכן הגיע הזמן שתיקחו החלטה ותפסיקו להסתובב סחור סביב הזנב של עצמכם. אף אחד לא יעשה את הדברים טוב מכם, ולכן ככל שתקדימו לעשות ולפעול, יהיה לכם מספיק זמן לעשייה נוספת. 


 

גדי

 

בתקופה הקרובה ישחק לכם המזל ונראה שלא יהיה יום אחד דומה למשנהו בחייכם. כוכבים שונים נמצאים במזל שלכם ובבית הכספים וגורמים לכם לתקופה של אינטנסיביות משמעותית. בעיקר הימצאות כוכב השפע שנמצא בזוית טובה לכם בבית הכספים  מאפשר לכם את ההתקדמות לה אתם מייחלים. הכוכב סטורן שסוף סוף יצא מהמזל שלכם מניח לכם את האפשרויות הטובות להצליח ולממש אתגרים. 


 

דלי

 

השמש בשמיים וכוכב נוסף משמעותי נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה שלכם ולכן הגיע הזמן שתקשיבו היטב למה שהאני הפנימי מנסה להנחות אתכם, כי זו הדרך הנכונה ביותר עבורכם להביע את רגשותיכם ולהביא את עצמכם למימוש אישי. זוהי תקופה שפחות אפשר לפעול בה, אך בהחלט מתאימה לתכנון, כדי שבהמשך תוכלו להיות מרוצים מהתוצאות של דרך פעולתכם. 


 

דגים

 

אתם מנסים לבנות את עצמכם מחדש מבחינה חברתית ואף עושים כל מיני מעשים שהם חריגים לאופייכם הרגיל וכל זאת על מנת שתוכלו להגיד לעצמכם שעשיתם את המקסימום על מנת שבהמשך אף אחד לא יוכל לבוא אליכם בטענות על כך שהזנחתם את תפקידכם. מבחינה אישית וכלכלית זוהי תקופה שבה אתם צריכים יותר להיזהר כיוון שהכוכב נפטון שנמצא במזל שלכם עלול לגרום לכם לחוסר ראייה נכונה של העובדות. .  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש