אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 1/1/2021 09:11 ● ערב ערב 2998
טיפ לילידי מזל השבוע - השנה נפתחת עבורכם כאשר כוכב התקשורת מצוי במזל שלכם ומאפשר לכם יכולת תקשור מעולה שתשאיר את סימניה למשך כל השנה הקרובה
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה
כוכב השפע יופיטר נכנס החודש לבית המקושר עם היכולת שלכם לשווק את עצמכם בסביבה הקרובה דרך יחסי אנוש ובשיתוף חברים קרובים. תהייה לכם יכולת לקדם את המעמד החברתי שלכם על ידי היפתחות ליחסים חדשים עם אנשים שעד היום לא יצא לכם להכיר.  מאחר ואתם אנשים שמתחבבים מהר על הזולת, לא תהייה לכם בעיה למצוא את הדרך הנכונה ולהרגיש כמו דג במים.

שור
בית הקריירה שלכם עומד להיות מופעל על ידי הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע של הזדמנויות ולכן זהו הזמן שלכם לפרוש כנפיים. הבעיה איתכם שאינכם אוהבים שינויים ולכן אתם עשויים להתמהמה , אך זה בדיוק הזמן שלכם לחפש מקום עבודה חדש שיתאים יותר לכישורים שלכם וגם אם תתחילו לעבוד ולפתע תמצאו משהו אחר שיקרוץ לכם יותר, אל תהססו לעשות את השינויים הדרושים.

תאומים
בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע במקום המקושר עם נסיעות אל מעבר לים ולכן, למרות שכרגע אנחנו בתקופת קורונה נראה שתמצאו את הזמן, הדרך והאפשרות לנסוע מעבר לים אפילו אם תהייה זו נסיעה קצרה ולמטרת לימודים. זוהי שנה טובה מאוד למימוש עצמכם דרך התפתחות אישית ומקצועית הקשורה לאנשים ממרחקים שיכולים לתרום לכם רבות בידע שלהם ובדרך זו תתמקצעו דרכם.

סרטן
כוכב השפע התיישב לו בדרך נעימה ביותר במקום שהוא מרגיש מאוד נינוח והוא מקום המקושר עם היכולת שלכם לקבל כספים מאנשים אחרים שרוצים לתגמל אתכם או אפילו חייבים לכם כספים והנה עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אותם. תהייה זו שנה טובה יותר מבחינה כלכלית ונראה שאתם תהיו מרוצים מההישגים שהגעתם אליהם לאחר כל כך הרבה זמן.

אריה
כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר הגיע אליכם לחנייה נעימה במשך שנה אל בית הזוגיות והשותפויות המקצועיות שלכם. למעשה גם זוגיות הינה סוג של שותפות ולכן נראה שאתם יכולים למצוא את עצמכם עוזרים לבני/בנות הזוג במה שתתבקשו כיוון שתרצו להראות שאתם חלק מהמסגרת המשפחתית והאישית. גם בנושאי עבודה תוכלו להוכיח את כוונותיכם הטובות ודרככם סלולה להצלחה.

בתולה 
מייסודכם אתם אנשים חרוצים במיוחד ולכן שנה זו תהייה נהדרת בשבילכם כיוון שכוכב השפע יופיטר מגיע לבקר אצלכם בבית בעבודה המשלב בתוכו גם בנושאי בריאות. כל ניתוח קוסמטי שיעלה לכם על הדעת מתאים להיעשות בשלב זה של חייכם ובעיות בריאותיות תיפתרנה. מבחינה מקצועית אתם יכולים לשדרג את עצמכם תוך כדי עבודה קשה, אך היא גם תביא אתכם לתוצאות והישגים. 

מאזניים
כוכב השפע התיישב אצלכם בדיוק במקום המתאים לכם מאחר ואתם אנשים יצירתיים במיוחד. המקום הינו בית התחביבים שלכם ושיתופי פעולה עם קרובים לכם. זו תהייה שנה שבה תרגישו שאתם רוצים לממש את עצמכם בכל דרך יצירתית ואולי אף מאתגרת לעיתים. ובכל זאת נראה, שתמיד תמצאו את הדרך לממש את עצמכם ולהביא את המסרים שלכם לידיעת האחרים בדרכים יצירתיות.

עקרב
כוכב השפע נמצא אצלכם בבית המשפחה הגרעינית למשך כל השנה הקרובה ולכן חשוב מאוד שתהיו ערים לכל המתרחש סביבכם במעגל הראשון של חייכם. מאחר וכוכב זה נמצא בזוית מאתגרת אל השמש שלכם ייתכן ויהיו פעמים בהם תרגישו שאתם נשאבים יותר מדי במחויבות שלכם אל המשפחה שלכם, אך במחשבה של כדאיות לטווח הארוך אתם בהחלט מתנהלים נכון.

קשת
כוכב השפע שהוא למעשה הכוכב המזוהה איתכם והשליט שלכם, המוכר בשמו יופיטר וגם צדק, נכנס לבית המקושר עם סביבת המגורים הטבעית שלכם ולכן נראה שהשנה יתעורר בכם הצורך לשנות/לשפר את הסביבה שלכם כדי לעשותה נוחה יותר לכם. זהו בדיוק הזמן הנכון לחשוב על שיפוצים שמזמן רציתם לעשות ועד עכשיו דחיתם אותם בגלל חוסר רצון מספיק או חוסר כסף.

גדי 
כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא בבית הכספים שלכם למשך כל השנה הקרובה. זוהי שנה נהדרת שבה תוכלו לממש תוכניות שיביאו אתכם להישגים כלכליים כפי שרציתם מזמן. כוכב זה מביא איתו שפע של התחלות חדשות ומאחר והוא יימצא אצלכם למשך תקופה ארוכה חשוב מאוד שלא תהססו לעשות שינויים גם אם בשל כך תצטרכו לשנות מיקום עבודה או מגורים – זו השנה שלכם. 

דלי
השנה אתם נמצאים בשנת המזל שלכם ודבר כזה קורה אחת ל12 שנים כאשר כוכב השפע מגיע לבקר אצלכם למשך שנה. סוף סוף תרגישו שאתם עולים על דרך המלך ותחומי עניין שהיו במרכז חייכם הופכים להיות זמינים לעשייה ופעולה. נושאים שהשקעתם בהם אנרגיה רבה יגיעו לפתרונן ואתם תרגישו רווחה שהנה נגמרה תקופה ואתם בתחילתה של תקופה חדשה. נצלו הזדמנויות ואל תפחדו משינויים. 

דגים
בשנה הקרובה תהיו הרבה יותר מחוברים לאינטואיציה הפנימית שלכם והיכולת שלכם לקרוא מצבים וסיטואציות שונות תגבר במיוחד. זה הזמן שלכם לחדד את תחושות הבטן שלכם כיוון שכך תקבלו את ההכוונה הנכונה של איזה שינויים כדאי לכם לעשות ובאיזה תחומים. זוהי תקופה מבורכת שאולי לעיתים תהייה מלווה בחששות, אך בשורה התחתונה אין כמוה לנתב אתכם אל הדרך הנכונה.    


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש