המכונית הישנה צוברת אבק וחלודה? זה הזמן לפנות לחברת פירוק רכבים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2020 10:02 ● ערב ערב 2995
הרכב הישן שלכם מקרטע? זה הזמן למכור אותו לחברת פירוק רכבים ולהתקדם לרכב הבא שלכם.
המכונית הישנה צוברת אבק וחלודה? זה הזמן לפנות לחברת פירוק רכבים
צילום - freepik
תגיות:

במאמר הבא נסביר למה כדאי למכור את הרכב לפירוק, איך עושים את זה וגם, איך אתם תורמים לאיכות הסביבה? כל התשובות.

 

למה כדאי למכור את הרכב לפירוק?

 

היתרון המשמעותי ביותר במכירת רכב לפירוק הוא, איך לא, היתרון הכספי. אז נתחיל בזה שבמידה ותבחרו להמשיך ולהעמיד את הרכב שלכם לצד הדרך, סביר להניח שפקח מטעם העירייה פשוט ייתן לכם דוח כספי.

בנוסף, עליכם לדעת שגם על רכב שעומד לצד הדרך אתם צריכים לשלם ביטוח חובה (לפחות) וכמובן אגרת רישיון (טסט), מפני שמבחינת הרשויות הרכב שלכם הוא רכב פעיל לחלוטין.

אז במידה ותבחרו למכור את הרכב לפירוק, תוכלו לחסוך את ההוצאות הללו, מה גם שתוכלו לשלוח בקשה להזדכות על התשלומים שעוד נותרו לכם לשלם.

 

כך תמכרו את הרכב לפירוק

 

החלטתם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק? אז האמת שמדובר בתהליך דיי פשוט, אבל לפני שאתם ממהרים להתקשר לחברה שעוסקת בתחום, עליכם קודם להוריד את הרכב מהכביש. מה זה אומר בפועל? זוכרים שאמרנו שמבחינת הרשויות הרכב שלכם נחשב לרכב פעיל לכל דבר? זו בדיוק הסיבה להוריד אותו מהכביש ולהפוך אותו ללא פעיל.

אז בשלב הראשון עליכם לפנות למשרד הרישוי ולהגיש בקשה להורדת הרכב מהכביש. פשוט ממלאים את הטופס המתאים ומגישים אותו בסניף הקרוב. אגב, זה בדיוק הזמן שלכם גם לבקש החזר על החלק היחסי ששילמתם על אגרת הרישוי ולא ניצלתם בפועל.

אל תשכחו להגיע למשרד הרישוי עם תעודת זהות, רישיון רכב ועם לוחיות הזיהוי של הרכב, הרי אתם מורידים אותו מהכביש, זוכרים? זהו, כל הנותר לכם הוא לפנות לאיש מקצוע שקונה רכבים לפירוק במזומן. תוכלו לעשות את זה בכל אזור באר.

 

מה קורה אחרי מכירת הרכב?

 

את הרכב יש לגרור (במידה והוא לא נוסע כלל) למגרש ייעודי לפירוק רכבים, ברוב המקרים החברה שאתם יוצרים איתה קשר תעשה זאת על חשבונה. את השירות הזה החברות מספקות בפריסה ארצית, כך שאם אתם גרים בדרום לדוגמה, חפשו שירות בדרום הארץ.

במגרש עצמו, אנשי המקצוע יפרקו את הרכב וימיינו את חלקי החילוף התקינים. הם יתמחרו את החלקים הללו לפי השווי שלהם וייתנו לכם הצעת מחיר עבורם. את הכסף עבור חלקי החילוף תקבלו במקום ובמזומן. אגב, חלקי החילוף התקינים של הרכב שלכם ישמשו כלי רכב אחרים שזקוקים להם.

את חלקי החילוף הלא שמישים יעבירו אנשי המקצוע למגרש ייעודי למחזור פסולת לא מתכלה. מדובר בחלקים המכילים חומרים רעילים, כמו פלסטיק, ברזל, זכוכית ועוד.

 

אתם אפילו תורמים לאיכות הסביבה

 

אז כפי שציינו, למכירת רכב לפירוק יש המון יתרונות כלכליים, שכן אתם גם מרוויחים כמה פרוטות על הרכב הישן שלכם וגם נמנעים מהוצאות כספיות על אגרות וביטוחים. בנוסף, אתם מפחיתים את הסיכוי לתאונות דרכים עם רכב חונה, שזו תופעה לצערנו תופסת תאוצה בשנים האחרונות.

אולם יתרון נוסף וחשוב הוא שמירה על איכות הסביבה. אז במידה והרכב שלכם עדיין נוסע, סביר להניח שהוא פולט גזים רעילים ופשוט מזהם את האוויר. בנוסף, העובדה שאת חלקי החילוף הלא תקינים מפנים לאתר למחזור, מהווה יתרון משמעותי בכל הקשור לשמירה על איכות הסביבה, ולכם יש חלק בזה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש