אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/12/2020 09:23 ● ערב ערב 2996
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב וונוס שמביא איתו שיפור וקידום במצב הכלכלי וגם מערכות יחסים זורמות ונעימות נמצא במזל שלכם ולכן צפוי לכם שבוע מהנה ומספק.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה


כוכב העשייה המוכר בשמו מארס והמזוהה עם המזל שלכם, יצא מתקופה ארוכה של נסיגה אצלכם וממשיך בדרכו קדימה כך שהוא גורם לכוכבים משמעותיים הנמצאים בבית הקריירה שלכם, צורך  לפרוץ קדימה דרך קשרים אישיים שיכולים לעזור לכם בתחום המקצועי ובמידת הצורך אף לעבור שינוי משמעותי . זה הזמן הנכון עבורכם לעשות שינוי למטרת התקדמות, כיוון שהגיע הזמן הנכון עבורכם.  

 

שור


אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום התת מודע בחייכם בגלל ביקור כוכב העשייה המוכר בשמו מארס במקום זה. מאחר וייתכן שתרגישו חנוקים במידה מסוימת, אולי תהיו נוחים לכעוס ולהתרגז כאשר תבינו שהדברים לא הולכים כפי שאתם חושבים שצריך להיות.  גם כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו בקצב הרצוי ושתי עובדות לא נעימות אלה יגרמו  לכם להיות מתוחים במיוחד. 

 

תאומים


אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ותקופה זו תמיד גורמת  לתסכול ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אתם נוחים להתרגז ולהגיב בחופזה , כאשר פונים אליכם ולכן עליכם ללמד עצמכם סבלנות. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות, עליכם להסביר להם כמה טעיתם שלא ביקשתם בעבר את עזרתם. 

 

סרטן


אלה ימים מאוד עמוסים אצלכם בכל נושאי הקשרים האישיים וגם בעבודה בשל העובדה שאתם עובדים קשה מאוד וכוכבים משמעותיים שגורמים למהפכים עדיין יושבים אצלכם בבית השותפויות וגורמים לכם לקחת אחריות על עצמכם וגם על אחרים הקשורים אליכם בקשרי משפחה ושייכות רגשית. אתם אומנם מרגישים עייפות ובצורך בשינוי, אך עדיין הזמן לא הבשיל עבורכם.  

 


אריה


כוכב סטורן שמביא איתו צורך באחריות עומד להיכנס לבית השותפויות שזהו מקום רגיש ולכן גם מביא איתו את הצורך להוכיח לקרובים לכם שאתם צודקים ויכולים להסתדר במה שאתם עושים. כוכב זה ישהה בבית הזוגיות והשותפויות שלכם במשך השנתיים הקרובות ויגרום לכך שתעברו שינויים ולקיחת אחריות בתחום האישי . במקביל, גם כוכב יופיטר שמביא שפע ייכנס לבית השותפויות ויביא שיתופי פעולה. 

 

בתולה


השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושעד היום החשבתם אותם כקרובים מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תאלצו  להתעמת כמה וכמה פעמים עם האנשים הקרובים לכם , עד אשר תחושו שאתם מגיעים איתם לאיזון. חשוב לשמור על אובייקטיביות בתקופה זו.  


מאזניים


בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להשתנות כתוצאה מהעובדה שכוכב השפע יופיטר עומד לבקר אצלכם בבית המקושר עם יצירתיות ביחס לקרובים לכם ואף צעירים מכם. בני המשפחה יזדקקו לכם יותר ואתם תרגישו שהנה אתם רצויים ברמות שקודם לא הרגשתם. כמו כן, ילדים ישמחו את לבכם וייתכן שתמצאו דרך חדשה כיצד להתרועע איתם, בדרך שתקרב אתכם זה לזה.   

 

עקרב


אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור הכוכב הנוסף המשפיע עליכם והוא מארס על ידי פיתוח התחום המקצועי של חייכם והתחלת מחזוריות חדשה בדרך שתהנה אתכם. חשוב שתראו את המציאות בעיניים מפוכחות ותחשבו כיצד אתם יכולים לבנות את עצמכם באופן  שתוכלו להרגיש מסופקים. במידה ואתם מעוניינים להתחיל לדחוף לכיוון ההצלחה, הרי שהיא תגיע בדרך של עשייה. 

 

קשת


כוכב יופיטר שמביא שפע והזדמנויות נכנס אליכם למקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן למרות התקופה הקשה שעברתם מבחינה כלכלית אתם עומדים להרוויח קצת יותר באופן שתוכלו לשפר את המקום שבו אתם חיים על מנת לעשותו נעים לכם יותר. השבוע מבקרים אתכם גם הכוכב וונוס שמביא איתו צורך בפינוק ומנעמי החיים וגם כוכב התקשורת מרקורי, כך שצפו לאירועים משמחים. 

 

גדי


מבחינה מנטאלית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם, כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם והתחברו מחדש לתת המודע , כיוון שמשם תקבלו את כל התשובות הנכונות לעשייה. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לממש אותם. 

 

דלי


נראה שעד היום חייכם האישיים והחברתיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם, אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לשנות את צורת חייכם. השבוע יהיה נכון להתמקד בשיווק העצמי שלכם דרך קשרים, כיוון שנראה שזהו תחום שעדיין לא מיציתם בו את המקסימום ולכן נסו תחום זה כדי לקדם את עצמכם.

 

דגים


נראה שתפיסת העולם המקצועית והחברתית שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכבים משמעותיים ומעצבי אישיות נמצאים במקומות שיכולים למנף את עצמכם מבחינה אישית ומקצועית. תובנות חדשות יגרמו לכם לתת יותר מעצמכם, גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי בשלב הזה. החיים מזמנים לכם שינויים ומומלץ לכם לזרום עם הנסיבות ופחות להיות חשדניים ומחושבים.    


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש