אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 26/11/2020 09:38 ● ערב ערב 2993
טיפ לילידי מזל השבוע - נראה שזהו שבוע מצוין שבו תוכלו לראות את הטוב בהתנהגותם של האחרים ולא לשפוט אותם בחומרה לפי אמות המידה של תפיסותיכם האישיות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה
זה הזמן לקחת פסק זמן מחיי היום יום שלעיתים מעיקים למדי ולצאת למקום כלשהו על מנת לצבור אנרגיות וכוחות. לאחרונה אתם מתמודדים עם נושאים חדשים ותפיסות עולם שעד עכשיו נאלצתם להתפשר לגביהם, אך איכשהו עובדות החיים גורמות לכך שאתם חייבים להתגמש ביחס לצרכי האחרים ולתת יותר מעצמכם. מאחר ואתם בתקופה עמוסה מאוד , שמרו על האנרגיות שלכם.

שור
אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה מבחינת יחסים בין אישיים ולכן זוהי תקופה מאוד טעונה רגשית. אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לעשות בשותפויות הקיימות בחייכם האישיות והמקצועיות, אך נראה שעובדות החיים גורמות לכם להבין שאתם חייבים להתחשב יותר באחרים. הכספים שציפיתם להם עדיין לא הגיעו ועובדה זו גורמת לכם לחוסר סבלנות רב מהרגיל. 

תאומים
הכוכב שלכם מרקורי והשמש בשמיים נמצאים במקום המחובר עם שותפויות בחייכם  וממשיך לתת לכם הזדמנויות לשיקום חיי המשפחה. למעשה, לאחר שנים שבהם היו לכם חוויות לא חיוביות במישור הרגשי עם אנשים קרובים, יש לכם הזדמנות לעזור לעצמכם על ידי כך שתוכלו ללמוד לסלוח. היכולת שלכם להבין את מניעיהם של האחרים, יעזור לכם לגשר על פערים.

סרטן
אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב לכם מאוד לעזור לאנשים נוספים בחיק משפחתכם שמאוד זקוקים לכם. אתם מוציאים הרבה אנרגיה כדי להבין ולהקל על הקרובים לכם ולכן אתם יכולים לפתח רגישויות כתוצאה מכך שאתם שוכחים להגן על עצמכם. יש לכם יכולת להתחבר בהנאה עם צעירים מכם במשפחה הקשורים אליכם ועובדה זו תפצה על עייפות מצטברת. 

אריה
ייתכן והשבוע יעמיקו אצלכם ההתלבטויות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים החיים במחיצתכם. נראה שהתשובה הנכונה היא היכולת לשלב בין השניים. זה בדיוק הזמן לבדוק עם עצמכם מדוע אנשים קרובים לכם מאשימים אתכם שאתם לא מספיק מתייחסים אליהם ולנסות להבהיר להם שמה שחשוב והכרחי לכם כרגע, הוא הקידום המקצועי שלכם.

בתולה
אתם נמצאים בשלב של התחלות חדשות במישור המשפחתי בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה תחום זה במטרה לגרום לכם לכוון לעצמכם מסלול מחודש שבו תוכלו לממש את עצמכם בדרך טובה יותר. ייתכן והחודשים הקרובים עדיין לא יהיו קלים כפי שהייתם רוצים, אך זה בדיוק הזמן לשנס מותניים ולהשקיע את מקסימום האנרגיה בתחום החדש אליהם נכנסתם לאחרונה. 

מאזניים
השבוע הכוכבים המשמעותיים בתקופה האחרונה נשארים להשפיע בבית המשפחה שלכם ומסתבר שהיחסים שלכם בבית גורמים לכם לתחושת יחד והנאה ואף יש להם השפעה עליכם ועל סגנון חייכם. גם הכוכב שלכם וונוס שהוא הכוכב המקושר איתכם ומגיע לבקר אחת לשנה וחצי, יימצא מהשבוע הקרוב במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ויגרום לכם לתחושת נינוחות.   

עקרב 
חודש יום ההולדת הוא תמיד זמן מצוין לחשבונות נפש מאוד משמעותיים וביקור כוכב וונוס במזל שלכם גורם לכם לימים נעימים ומרגשם במיוחד. עובדה זו מתגברת לאחר העובדה שעברו עליכם תקופות קשות שהשאירו אצלכם תובנות משמעותיות רבות. הדבר החשוב ביותר שעליכם להפנים הוא שאינכם יכולים לשפוט אנשים לפי תפיסת העולם שלכם, כיוון שלכל אחד יש את הזמן והקצב שלו.

קשת
נראה שאתם עומדים בפני פריצת דרך מאוד משמעותית בחייכם ולאו דווקא במובן המקצועי או הכלכלי, אלא בתפיסת העולם שלכם לגבי עצמכם ולגבי כלל ההתנהלות הכללית שלכם בחיים. עד היום הייתם שבויים בדפוסי התנהגות ישנים שלעיתים קרובות מדי הפריעו לכם להתנהג בצורה טבעית ואף עכבו אתכם, ואילו מעכשיו נראה ,שאתם מתחילים לקחת אחריות ולשנות את חייכם.

גדי
אתם אנשים שתמיד מנסים להצדיק את מעשיכם באמצעות עשייה כלשהי ואולם מאחר וכוכבים משמעותיים עברו אל בית תת ההכרה שלכם . נראה שהחודש ולמעשה עד ליום ההולדת שלכם, יהיה זה זמן בו יהיה לכם פחות נוח לפעול, אלא יהיה נכון יותר להישאר פסיביים אף שזה בניגוד לאופייכם הטבעי. שבו עם עצמכם וערכו סדר עדיפויות לגבי מה דחוף לעשות השבוע ומה יכול לחכות.

דלי
בחודש הקרוב נראה שייחתכו נושאים רבים הקשורים לקריירה שלכם ולדרך ההצגה האישית שלכם מבחינה מקצועית. ייתכן ויהיו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ונראה שלא תרצו להעמיס את עצמכם על האחרים בשאלות מיותרות כך שבמידה ותגיבו בצורה אגרסיבית ,תאבדו את הרושם הטוב שעשיתם עד היום. חשוב מאוד שתנסו להיות מאוזנים ותשמרו על יציבות פנימית.

דגים
נראה שהחודש הקרוב עומד להיות מאוד אינטנסיבי בכל הקשור לנושאי הקריירה שלכם וגם לאלה מכם שאולי לא עוסקים בעיסוק מוחצן אך בכל זאת בעיני עצמכם, העשייה היומיומית שלכם היא בעצם הקריירה של עצמכם, חשוב מאוד שתהיו בקשר עם הקרובים לכם על מנת לעשות תיאום ציפיות. רק שוויון ביחסים ובציפיות יגרום לכך שלא תרגישו שאתם נשחקים.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

            


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש