אז מה עושים עם הילדים בחנוכה? נסו את במה פוגשת מסך

מאת: או-מד מדיקל ● 24/11/2020 09:58 ● ערב ערב 2992
דמי חנוכה: תיאטרון ירושלים מציע את פסטיבל 'במה פוגשת מסך' [פסטיבל סוף הקיץ המסורתי] לצפייה ישירה במחיר מוזל. תזמורת ירושלים מזרח מערב, שי צברי, אלי גורנשטיין, יהודה קיסר ועוד אצלכם בסלון
אז מה עושים עם הילדים בחנוכה? נסו את במה פוגשת מסך
הצגה הדודה - צילום עומר שטיין
תגיות:

פסטיבל 'במה פוגשת מסך' [פסטיבל סוף הקיץ] יתקיים השנה במתכונת מיוחדת וישודר בימי החנוכה, בין ה10-14 בדצמבר בעלות שווה לכל כיס.

במסגרת הפסטיבל 'במה פוגשת מסך' הצופים יוכלו ליהנות משני מופעים והצגת ילדים. תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו ובניהולו המוסיקלי של תום כהן תעלה עם קונצרט שמוקדש לתופעה גאוגרפית-תרבותית ייחודית בישראל -  כרם התימנים. על הבמה יופיעו ביחד איתם שי צברי, בעל קול הזהב, הזמר המייצג את ההווה והעתיד של הז'אנר, רביד כחלני האיש והגרוב הסוחף, ואדווה עומר שתרגש בקולה הענוג. אורח הכבוד של הערב הוא יהודה קיסר, האיש שצלילי הגיטרה שלו הפכו לחלק בלתי נפרד מהסאונד של החיים בארץ. אמן המסך שייתן את פרשנותו הוא דניאל בסין,  איש הוידאו ואמן ניו-מדיה המתמקד בעולם הבמה החיה תוך כדי חיבור חומרה ותוכנה.

התזמורת הסימפונית ירושלים, אלי גורנשטיין וקרן הדר יופיעו בקונצרט מחווה ליוצר והזמר יוסי בנאי, מעמודיי התווך של התרבות הישראלית והעיר ירושלים, בניהולו המוסיקלי וניצוחו של זיו קוז׳וקרו שעיבד את היצירות לקונצרט. בין היצירות שיבוצעו: אני וסימון ומואיז הקטן, מרוב אהבה, על כל אלה וכמובן את השנסונים שכה אהב והגיש בצורה המיוחדת רק לו, אהבה בת 20 , אל תלכי מכאן, מארגו, הגבירה בחום ועוד. האמנית, שלומית יעקב, בוגרת המחלקה לניו מדיה במוסררה, אשר לרוב עוסקת בהקרנות מדוייקות על בניינים ואובייקטים, jv live בשילוב ניתוב מצלמות ומשתתפת ומציגה במוזיאונים ובגלריות ברחבי הארץ ובפסטיבלים מובילים באמנות ובתרבות יצרה עבודת מסך מרהיבה השואבת השראה מעולם הטבע

ומה עם הילדים? בכל זאת חנוכה, חג ההצגות. הילדים יהנו מההצגה 'הדודה שלי מרחוב הנביאים' של תיאטרון השעה הישראלי, בהשראת סיפרו ושיריו האהובים של יורם טהרלב, עם פרשנות של אמן המסך משה בן אברהם. ההצגה מספרת על שלושה אחים, שונים מאוד האחד מהשנייה, אשר מגיעים אל דודה שהם לא מכירים, נסחפים אל תוך עולמה הקסום ומקבלים שיעור חשוב על כבוד הדדי ואמונה עצמית. ההצגה היא בהשתתפות נוי הלפרין, רועי קקון, הדר שחף, עדי אייזנמן, ליז רביאן, עידו קולטון ומתאימה לגילאי 5-9 . עבודת וידיאו קסומה נוצרה ע"י האנימטור, הקולנוען והאמן הויזואלי, משה בן אברהם.

יפעת צחי קיראל, מנכ"לית התיאטרון: "שמו של הפסטיבל 'במה פוגשת מסך' וזהו המוטיב המרכזי בו – שילוב בין שפת הבמה לשפת המסך וחיבורן לכדי שפה עדכנית. השנה, מוטיב זה קיבל משמעות כפולה – אנו מביאים את הבמה אליכם עד המסך הביתי ומזמינים את כולם ליהנות מהתכנים הנפלאים ומשילובי הבמה והמסך "

את הכרטיסים למופעים ניתן לרכוש באמצעות אתר התיאטרון, וישנם שני תאריכי צפייה לכל אחד. עלות: מופעי מוסיקה 25 ₪ הצגת הילדים 15 ₪ .

פרטים נוספים באתר התיאטרון


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת