חדש חדיש הכי חדיש

מאת: ● 20/11/2020 09:11 ● ערב ערב 2992
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכם בחנויות ● למעוניינים להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש
תגיות:

 

כללית בית חולים יוספטל - האם גם אתכם הים מרגיע?
 

אנשים רבים מציינים שהם מעדיפים להעביר את זמנם הפנוי בחופי הים בשל האווירה הרגועה והשלווה. באופן כללי, לים יש השפעה שמפחיתה את רמות הלחץ שלנו. השילוב בין מראה המים, קולות הגלים והשקט של החוף מייצר תחושה של שלווה נפשית שמשכיחה מאנשים את השגרה העמוסה והדאגות. בחיי היומיום, אנשים רבים בוחרים להעביר את הזמן הפנוי שלהם בסביבה של מים, ואחת הסיבות לכך היא המשיכה הטבעית לצבע הכחול. מתברר שכחול הוא הצבע האהוב ביותר על מרבית האנשים בעולם, ומחקרים שיווקיים גילו, שאנו נוטים לשייך אותו לתחושה של רגיעה, פתיחות, עומק וחכמה במרכז הרפואי יוספטל, החליטו להביא את הים אל תוך כתלי מלר"ד (המיון) ואם לא את הים עצמו, אז לפחות את נופי הים בתמונות. שיתוף פעולה עם הצלם איתי קדוש ותרומה של אבי כראל קבוצת כראל ומשתלת יותם – הניב הדפסת אוסף תמונות מרהיבות של נופי חופי העיר אילת. במתחם המלר"ד, בכל עמדת טיפול, נתלתה תמונת נוף מיוחדת. נעמה (שם בדוי) שהגיעה עם החבר למלר"ד יוספטל, מציינת שמעבר לצבע שהכניסו התמונות למיון, הן מוקד משיכה לעין ובהחלט משרות רוגע. "בעלי לא היה פנוי להתייחס לתמונות כשהגיע, אבל עבורי הן היו ממש מרגיעות וזה לא פחות חשוב למשפחה מודאגת שמלווה בן משפחה לטיפול".


 

BLACK FRIDAY ברהיטי איכות

 


כשאיכות ושירות נפגשים... מרכז הריהוט והשינה באילת מביאים אליכם את מיטב המותגים המובילים של עולם הריהוט והשינה ניתן להשיג ברהיטי איכות הדייג 3 א.ת אילת טלפון – 086379286


 

כפר השעשועים

 


עכשיו בכפר, מגוון רחב של משחקים לגיבוש משפחתי מומלצים ע"י מכון אדלר משחקים שמשפרים את האינטליגנציה החברתית והמשפחתית מגוון רחב של משחקים המעודדים שיח ריגשי, משחקים לויסות חושי ועוד 
ניתן להשיג בכפר השעשועים אילת, מרכז ביג אילת, 
08-6315468


 

איזי פארם 

 


טרמומטר קיי 3 במחיר הנמוך בארץ לבדיקה מהירה בכניסה ללא מגע וללא צורך בבודק.
בעל תוכנית ניהול ומעקב בדיקות לכל דורש - ללא תשלום.
איזי פארם - הפארם החברתי הראשון באילת - מתחייבים למחיר הנמוך ביותר.
מחיר: 260 ₪
מרכז חופית רח גן בנימין 9 
טלפון - 08-6670455, 
שעות פתיחה ימים א-ה 08:00-21:00 שישי וערבי חג 08:00-15:00.


 

כללית אסתטיקה

 


התחזית לעונה הקרה, יבש: טיפים לשמירה על לחות העור בחורף באדיבות ד"ר מיכאל שוחט מרשת כללית אסתטיקה - הזזנו אחורה את השעון והחורף ממש בפתח. עם העונה הקרה, לצד הגשם, הרוחות, הטמפרטורה הקרה, מגיעות כל הסיבות לעור הפנים והגוף להתייבש ולאבד את הלחות לו זקוק על מנת להיראות חיוני ולהיות בעל מגע נעים. מה ניתן לעשות על מנת למנוע את היובש ותחושת האי הנוחות שמתלווה לכך? 

  1. האוויר הקר והרוחות מייבשים את העור ולכן חשוב להימנע מלשהות במקומות עם רוח.
  2. אל תתפתו לשטוף הפנים עם מים חמים או רותחים, גם אם זה מתבקש כי מאוד קר לכם, רחצו את הפנים עם מים פושרים.  
  3. צרכו מזונות שמכילים וויטמין E המסייע בשמירה על לחות העור כגון: ברוקולי מבושל, עגבניות מבושלות, גזר, שקדים.
  4. הימנעו משהות במרחב מחומם מידי, נסו להוסיף לחות לחדר על ידי השארת כוס מים חמים, האדים ינסו לחפות על חוסר הלחות באוויר. 
  5. העשירו את העור בלחות – יש מבחר מוצרים שיסייעו בשימור רמת הלחות של העור ובמקרה הצורך בשיקומו במידה וכבר הספיק להתייבש. הקפידו למרוח לפחות בערב לאחר שטיפת הפנים ובבוקר לאחר שטיפת הפנים.
  6. חשוב להחליף כל מס שעות מסכה חדשה ובמקומות מוגנים לנסות להתאוורר ככל האפשר, ספורט ארובי כמו הליכה או ריצה לעשות ללא מסכה. 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש