פוטרתם בקורונה? פנו אל חברות השמה הייטק!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/11/2020 13:31 ● ערב ערב 2990
מעט לאחר תחילת שנת 2020, העולם אותו הכרנו קיבל תפנית חדשה. מגפת הקורונה שינתה את העולם אותו אנו מכירים, ועם הסגרים, הצמצומים, המצב הכלכלי הקשה שהיא הביאה וההפסדים הרבים, לא מעט עובדים איבדו את מקום העבודה שלהם, גם בהייטק.
פוטרתם בקורונה? פנו אל חברות השמה הייטק!
תגיות:

הסגר השני אשר הסתיים לקראת סוף אוקטובר בישראל, הפך את המכה לקשה יותר וכיום יש עשרות רבות של עובדי הייטק אשר נותרו ללא מקום עבודה ומחפשים את העבודה הבאה שלהם, ואם גם אתם במצב הזה, ומחפשים מקום עבודה אשר מגייס עובדים גם בתקופה הנוכחית, חברות השמה הייטק אשר מתמחות בתחום ההשמה בהייטק ויש להן ניסיון וקשרים רבים בתחום, הן התשובה בשבילכם.

 

בחירה של החברה הנכונה

 

הצעד הראשון שאתם חייבים לבצע, ובצורה נכונה, הוא בחירה של החברה הנכונה והמתאימה עבורכם. בתחום ההייטק ניתן למצוא לא מעט חברות השמה, ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים את החברה הנכונה, עליכם לבחון אותה היטב. עליכם לבדוק את הניסיון של החברה והצוות המועסק בה בתחום ההשמה בהייטק, הקשרים שיש לה עם חברות ההייטק בארץ ובעולם, תחומי ההתמחות שלה ועוד.

אמנם חברות השמה הייטק לא דורשות תשלום עבור שירותי ההשמה שלהן, אך בחירה בחברה לא נכונה ולא מספיק מקצועית יכולה לגרום לכם לבזבוז של משאב הרבה יותר יקר - הזמן שלכם. לכן חשוב לבצע בדיקה מראש של החברות השונות כך שתוכלו לבצע בחירה נכונה ומתאימה.

 

הגדירו את המטרות שלכם

 

נכון, פיטורין זה לא הליך פשוט, ובמיוחד אם הוא מגיע בשל צמצומים של החברה בתקופת הקורונה, ולא בשל חוסר התאמה של העובדים. יחד אם זאת, זו יכולה להיות גם הזדמנות עבורכם. יכול להיות שבמשך תקופה ארוכה עבדתם באותו מקום עבודה ובאותו תפקיד, ולא הייתם גם מתקדמים אם הייתם נשארים באותו המקום. כך שאם תסתכלו על העניין בנימה חיובית, תבינו כי יש לכם כאן הזדמנות לפתוח מחדש את הדרך שלכם בעולם ההייטק ולצאת לדרך חדשה והרבה יותר טובה.

לכן, לפני שאתם פונים אל חברת ההשמה, או אפילו בתהליך הראשוני מולה, חשוב מאוד שתדעו להגדיר את המטרות שלכם - מה הכיוון אליו אתם שואפים להגיע? מה התחומים בהם אתם מתעניינים ובהם אתם טובים יותר? באילו תפקידים אתם חושקים? ועוד. כל פרט כזה יאפשר לחברת ההשמה למצוא עבורכם את העבודה המתאימה עבורכם, ואת הפתיחה המתאימה ביותר לקריירה שלכם בהייטק.

 

היאזרו בסבלנות

 

לצערנו, וירוס הקורונה יצר האטה משמעותית מאוד במשק, ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי תקחו את הטוב מהתקופה הזו ובאמת תמצאו את העבודה המתאימה לכם ואת המשרה הנכונה עבורכם וזו שתפתח את הקריירה העתידית שלכם, עליכם להיאזר בסבלנות. אל תפנו אל המשרה הראשונה שמוצעת לכם רק כי זה הדבר הנוח, וביחד עם אי הוודאות השוררת עכשיו, אלא היאזרו בסבלנות והתייעצו עם המומחים בחברת ההשמה עמה אתם עובדים בכדי למצוא את המשרה המתאימה והנכונה ביותר בשבילכם.

כך תוכלו לנצח גם את התקופה הזו ולהיעזר בשירות המקצועי של חברות השמה בהייטק כדי לעלות על הגל ולהתקדם למקום אפילו טוב יותר מזה שהייתם בו.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש