אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 12/11/2020 12:59 ● ערב ערב 2991
טיפ לילידי השבוע - נושא עבודה יהיו מאוד משמעותיים השבוע כיוון שנראה שלאחרונה פרקתם כל עול בתחום זה ובהחלט ייתכן שלא באשמתכם, ואולם כדי להצליח , אתם חייבים להתארגן מחדש על חייכם.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שבה הכוכב שלכם המוכר בשמו מארס , נמצא במזל שלכם , אך בנסיגה עובדה שגורמת לכם להיות כעוסים יותר מהרגיל והתכנון שלכם עלול ללקות באימפולסיביות. כנראה שאתם לא רואים את כל הצדדים בסיטואציה אליה נקלעתם. רק לקראת סוף חודש דצמבר תצליחו להשתחרר במקצת מהכבלים שאתם חשים לאחרונה מבחינה מקצועית ותחושו הקלה.

 

שור

אתם נהנים ממעבר הכוכב שלכם וונוס, בבית העבודה שלכם. זוהי עובדה משמחת כיוון שנראה שאתם יכולים לבנות לעצמכם תשתית טובה של  יחסים בין אישיים וזוהי עובדת חיים מצוינת לניהול של מערכת יחסים תקינה. ובכל זאת נראה שלמרות שההצלחה כבר נקרית על דרככם, עדיין אינכם יכולים ליהנות מהפירות וההוצאות רבות מההכנסות. רק בסוף החודש הקרוב תוכלו להתחיל להתאזן.  

 

תאומים

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לוקחים כל דבר בחייכם ברצינות יתרה ובעיקר את היחסים הבין אישיים שלכם עם אנשים קרובים לכם ואף צעירים מכם. כיוון שכך, אתם מושפעים גם בריאותית ונמצאם בתקופה שבה אתם משקיעים המון אנרגיה בניסיון לפתור בעיות ובגם בכל הנוגע לעבודה . הלחץ אותו אתם חווים עלול להיות חזק מדי ואתם יכולים למצוא את עצמכם נטולי אנרגיה.

 

סרטן

במהלך החודש הקרוב תהיו עסוקים בכל הקשור להתנהלות נכונה עם הסביבה הקרובה בה אתם חיים , מתנהלים ומתפקדים ביום יום. נראה שאנשים קרובים לכם יהיו זקוקים לכם אך לא בהכרח יהיה לכם את הזמן והפנאי להשקיע כפי שמצופה מכם. האחריות שלכם כלפי המשפחה שלכם הינה כל כך גדולה, עד שאתם שוכחים שלפעמים אתם קודמים לאחרים וחייבים לדאוג גם לעצמכם.

 

אריה

השמש בשמיים נכנסה למקום המקושר עם האנשים הקרובים לכם ואתם בלבטים כיצד לדאוג ולעזור להם, כיוון שאתם יודעים שהם תלויים בכם ותקופה חדשה עולה על הפרק.  עיסוק זה עם המעגל הראשון של חייכם יוצר אצלכם קונפליקטים שאינכם יודעים כיצד לפתור אותם. למעשה, אף אחד חוץ מכם לא יכול לפתור את בעיותיכם ואתם תאלצו להקשיב לאני הפנימי שלכם בפתרון הבעיות שהבאתם על עצמכם.

 

בתולה

הכוכב וונוס שאחראי על כספים הגיע לבקר בבית המקושר עם היכולת שלכם לעשות כסף. יש לכם פוטנציאל של הצלחה ועשייה טובה ונכונה בכל תוכניותיכם, תוך תכנון קפדני של המטרות שאותם תחליטו שאתם רוצים לממש. מבחינה אישית ומשפחתית תהיה זו תקופה טובה כיוון שתצליחו להתגבר על בעיות שעד עכשיו עמדו בפניכם והיה לכם קשה להתמודד איתן.

 

מאזניים

הירח בשמיים שמעיד על מצב הרוח פותח את השבוע בבית תת ההכרה שלכם וזהו זמן מצוין להקשיב לאני הפנימי שלכם בכל סיטואציה שבה אתם נתקלים במאבקים פנימיים ואינכם יודעים מה להחליט. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה שבה תוכלו לקדם את מצבכם ברמה שבו תוכלו להיות מרוצים. חוסר הביטחון שאפף אתכם לאחרונה יפוג ותוכלו לחוות חוויות חדשות ומספקות.

 

עקרב

מומלץ לכם להיזהר מלתת לפחדים להשתלט עליכם וללמוד להתחבר אל הפחד מתוך הבנה שאתם יודעים להגדיר אותו במילים. כל התנהלות אחרת עם הפחד תגרום לכם לתחושת איבוד שליטה. אתם בונים את עצמכם בשלב זה בחייכם ולכן, חשוב מאוד כי תשקיעו כמה שיותר בפגישות עם האנשים והחברים הנכונים לכם, שיכולים לעזור לכם בחיים ותתעלמו מרעשי רקע .

 

קשת

אתם מרגישים שאתם פועלים רבות אך משום מה כל ההתנהלות שלכם היא מאחורי הקלעים ואינכם יכולים לממש את תוכניותיכם כפי שאתם רוצים. נראה שהקצב הפנימי שלכם אינו מתיישר בקו אחד עם הנסיבות ואתם חייבים להבין שאין לכם ברירה אלא להסתגל לנסיבות הקיימות. ההבנה שלדברים יש את קצב ההתנהלות הטבעית משלהם,  היא ההבנה הנכונה ביותר עבורכם בשלב זה.

 

גדי

השינויים הרבים אותם חוויתם לאחרונה גורמים לכם לרצות לצאת כמה שיותר ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. אתם זקוקים לקהל יעד חדש כדי שתוכלו לגבש גם לעצמכם מקום מעניין ואטרקטיבי עם אנשים שמתאימים לסגנון חייכם החדש. למדו להקשיב לתת המודע שלכם, כיוון שמשם אתם יכולים לקבל את התשובות הנכונות על מנת שתוכלו להצליח בהמשך דרככם.

 

דלי

אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת לדחוף את עצמכם מבחינה מקצועית אל המקומות החשובים אליהם אתם מנסים להגיע. אתם בולטים יותר בתחומכם ונראה שהגיע גם הזמן שלכם להילחם על המקום שלכם כדי להוכיח לכולם שאכן אתם מוצלחים ומצליחים. מבחינת יחסי האנוש זה הזמן לקדם את עצמכם בתחומים החשובים לכם על ידי בקשת עזרה מאנשים קרובים לכם.

 

דגים

מבחינה כלכלית אתם נמצאים בתקופה שבה עליכם להיזהר מאוד בכל הקשור להיבט הכלכלי של חייכם. אתם נמצאים במצב שבו מצד אחד יש לכם אפשרויות להצליח בעבודה אך במקביל אינכם רואים את הכסף שמגיע לכם ואותו אתם יודעים שמגיע לכם לקבל. ולכן, היזהרו מאוד בכל הנוגע להוצאת כספים עד אשר תהיו בטוחים שאתם מקבלים את מה שאתם יודעים שמגיע לכם מבחינה כלכלית.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש