אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 5/11/2020 05:46 ● ערב ערב 2990
טיפ לילידי השבוע - ילידי יום ההולדת יכולים לנסות להיפתח להתחלות חדשות אם כי באיטיות לדעתכם, בגלל חיבור כוכבים משמעותיים לכל הנושא התת הכרתי בחייכם שגורם להדחקה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

הכוכב מארס שמביא איתו צורך בעשייה מהירה ומיידית עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מקצה לקצה. תחום נוסף ומאוד משמעותי הוא הצורך שלכם להוכיח את יכולותיכם בתחומים המשפחתיים שבהם מאוד רציתם להרשים את הקרובים לכם, אך איכשהו לא תמיד הדבר עלה בידכם. מאחר וכוכב השפע עדיין נמצא אצלכם בבית הקריירה, הרי שזה התחום המתאים לשינוי.  

 

שור

ייתכן ובעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים לא רצויים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל חוסר ראייה זהה לגבי תחומי החיים השונים. זה הזמן שלכם להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם ובעיקר בתחום השותפויות. המילה שלכם מאוד חשובה לכם ואתם מאוד מכבדים את עצמכם, כך שלא תתנו יד לנסיבות חיים כלשהם לשבש את תוכניותיכם.

 

תאומים

כוכבים משמעותיים במפה האישית שלכם נמצאים בבית העבודה כך שזה הזמן הנכון להשקיע את מלוא יכולתכם וכוחכם על מנת להוכיח את  עצמכם ולהראות לממונים עליכם שההשקעה והאמון שנתנו בכם לא הייתה לשווא. כוכב התקשורת מרקורי המקושר איתכם עדיין נמצא בנסיגה ויצא מבית העבודה שלכם, כך שעדיין אתם בשלב של לבדוק את התוכניות שלכם ולוודא שאין צורך בתיקון.

 

סרטן

הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות עדיין נמצא השבוע בבית המשפחה והיחסים האישיים  שלכם ולכן יהיו מצבים בהם תרגישו שאתם מנהלים את כולם ויש לכם יכולת לגבש ולאחד על מנת  לפתור בעיות ישנות. לעומת זאת, ייתכן ויהיו מצבים לא קלים בבית המשפחה שיאלצו אתכם להתמודד עם עובדות ותנאי חיים חדשים בכל הנוגע ליחסים הבין אישיים ולשותפויות בחייכם.

 

אריה

כוכבים של שינויים משמעותיים עדיין נמצאים ומשפיעים על בית העבודה שלכם ולכן נראה שלאחרונה המצאתם את עצמכם מחדש, עובדה שמראה אתכם באור חדש ומעניין כלפי אנשים אחרים וניכר כי הסובבים לכם מאוד מעריכים אתכם. מומלץ לכם לבדוק את עצמכם מחדש גם בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם ובהחלט נראה שאתם צריכים לשנס מותניים לשינויים בתחום זה.  

 

בתולה

הכוכב וונוס שאחראי על כספים נמצא אצלכם במקום המשפיע על המצב הכלכלי שלכם לטובה ועובדה זו מאוד מוצאת חן בעיניכם כיוון שחשוב לכם להיות בשליטה על חייכם ולמעשה גם על חיי הסובבים לכם, על ידי כך שאתם מתנהגים בדרך שתגרום להם לחשוב שאתם רוצים לעזור. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם ואל תתנו לעצמכם ליפול למקומות שבהם אתם עושים דברים לא מתוך התכוונות אמיתית.

 

מאזניים

הכוכב שלכם וונוס שאחראי על התקשורת בין אנשים מצוי במזל שלכם למשך החודש הקרוב ואתם נהנים מההשפעות שלו כיוון שאתם אנשים אוהבי אדם וכוכב זה משפר את מערכות היחסים שלכם עם הסובבים אתכם. דעתכם תמיד נשמעת על ידי אנשים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם ובכך תוכלו לפתוח פתח חדש להתחלות חדשות ותתמלאו אנרגטית .

 

עקרב

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה במיוחד. זה הזמן הנכון להשמיע דעתכם במקומות שחשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית. מומלץ לכם לשנות את סגנון חייכם אך נראה שאין לכם עדיין את האומץ הדרוש לכך ואתם מעדיפים להיאחז במוכר במקום לצעוד קדימה לעתיד הלא ידוע.

 

קשת

נראה שכל התחום המקצועי שלכם לא מתפקד בעיניכם כפי שצריך. הימצאות כוכב התקשורת בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם מביא אתכם להבנה שבנושאים רבים של חייכם עדיין לא הגעתי למיצוי מרבי ולכן אתם מתלבטים מה לעשות כדי לדעת שאתם פועלים נכון. העצה הטובה ביותר בשלב זה היא לחכות עם כל דבר שמצריך החלטה משמעותית, עד ליציאת כוכב התקשורת מהנסיגה ודברים יתבהרו.

 

גדי

אתם עוברים שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות עם מעבר השמש בשמיים בבית המעמד החברתי שלכם. זה הזמן שלכם להשקיע בתקופה מצוינת שבה אתם מאוד רוצים להוכיח לעצמכם שהנה אתם יכולים להיות גם קלילים וליהנות מאווירה לא מחייבת. זה הזמן שלכם לא להשקיע יותר מדי מחשבה של אייך וכיצד אתם רוצים לבנות את עצמכם, אלא פשוט לזרום.

 

דלי

כוכבים משמעותיים עדיין נמצאים בבית תת המודע שלכם ומערערים את ביטחונכם על ידי כך שהם מוציאים פחדים חבויים החוצה ובשל כך אתם לא בטוחים אם אתם פועלים נכון. גם נושאי קריירה תופסים עכשיו תאוצה ואתם לא בטוחים שמי שהבטיח לכם שפועל למענכם,  אכן מתכוון לכך. זה לא הזמן להגיד את דעתכם וגם לא לנסות לסגור קצוות אלא לחכות לחודש הבא, לשעת כושר מתאימה יותר.

 

דגים

אתם חשים צורך בהתעוררות חברתית ומתכוונים לערוך מפגשים ואירועים משפחתיים שכל הצדדים ייהנו ממנו. מומלץ לכם להיעזר באחרים שנושא יחסי הציבור יותר מפותח אצלם גם אם זה לאירוע קטן ממדים שחשוב לכם לעשות אותו בדרך היפה ביותר. נראה שבהתנהלות החדשה שלכם תראו לאחרים צדדים נוספים באישיותכם שיגרמו לכם וגם להם  לסיפוק והנאה משמעותיים.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש