יפעת בן אבי-בראון

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 5/11/2020 05:44 ● ערב ערב 2990
עורכת הדין ובעלת חברת עורכי דין 'יפעת בן אבי-בראון' בעיר אשדוד בעלת ותק של 13 שנים פותחת את סניף החברה באילת
יפעת בן אבי-בראון
צילום: טל אקוקה
תגיות:

מאת: שוש רוטנברג לעיתון ’את’ 

צילום: טל אקוקה

חברת עורכי הדין 'יפעת בן אבי-בראון' הינו משרד מרכזי באשדוד המנהל אלפי תיקי לקוחות המתמחים בחדלות פירעון הוצאה לפועל אזרחי מסחרי, מקרקעין, צוואות, ירושות וענייני משפחה. החברה החליטה להרחיב את עיסוקה ולפתוח שלוחת משרד בעיר אילת. המשרד ממוקם בשדרות התמרים 21 באילת. חברת עורכי דין 'יפעת בן אבי-בראון' מדורגת כאחד מהמשרדים המובילים בארץ על פי דירוג של 'דן אנד ברדסטריט'. יפעת בן אבי-בראון הינה עורכת דין בעלת ותק של 13 שנים, מרצה בלשכת עורכי הדין, מגשרת מוסמכת ונוטריון. יפעת בן אבי-בראון משמשת כממלאת מקום יו״ר ועדת חדלות פירעון בלשכת עורכי הדין. 

 

 

מה הוביל אותך להתמקצע בתחום הליטיגציה מסחרית/אזרחית?
"משחר ילדותי אני זוכרת שתמיד ידעתי לייצג את עמדותיי ועמדות אחרים. כלטיגטורית, אני משלבת את הידע המקצועי רב השנים שלי, עם רצוני לייצג את לקוחותיי בצורה מקצועית ומשכנעת. את משרדי פתחתי לפני 13 שנים כששכרתי חדרון קטן בבניין משרדים, כעבור שנתיים כבר קניתי מבנה בגודל 450 מ"ר, בו הקמתי את פירמת עורכי הדין אשר מונה כיום ששה עורכי דין העובדים תחתיי. המשרד אשר בניתי לאורך השנים, מתאפיין באווירה משפחתית, תוך מתן יחס אישי וחם לכל לקוח".

מה מבדל את משרדך ממתחרייך?
"לטיגטור, מלבד היותו עורך דין המתמצא בחוקים והלכות, עליו להיות בעל אישיות ייחודית המכילה: כריזמה, חשיבה מהירה, יכולת התנסחות והכישרון לסחוף ולשכנע את הנוכחים לתמוך בטענותיו. משרדי פעל בצוותא לאיסוף ביגוד וצעצועים ללקוחה ולילדיה. פעם בשבוע, דאגתי להביא לה סלי מזון מגמ"ח. כמו כן, לקוח אחר שלי שמע על מצבה וריהט את דירתה בריהוט חדש, הכולל מיטות לילדים, שכלל לא היו בנמצא, סלון, פינת אוכל ועוד. בנוסף, פעלתי מול חברת 'עמיגור', אשר הגיעה לדירתה ושיפצה מהמסד לטפחות, כך שתהיה ראויה למגורים".

רגע מכונן שזכור לך במיוחד במהלך הקריירה?
"לפני מספר שנים, ייצגתי לקוחה, אם חד הורית לשמונה ילדים קטינים, שהתגוררה בדירת 'עמיגור' בעוני מחפיר. ניהלתי עבורה הליך פשיטת רגל, שבמסגרתו אף פטרתי אותה מתשלום חודשי לקופה, ובסופו של יום קיבלה הפטר מוחלט מחובותיה. בנוסף, חתרנו לכך שהמוסד לביטוח לאומי יישא עבורה בתשלום דמי המזונות, אותם לא קיבלה מאבי ילדיה, שנטשם ונהג כלפיהם באלימות".

 

 

הישנה דרך להתמודד עם חדלות פירעון?
"הדרך הטובה ביותר להתמודד בהליך חדלות פירעון, היא להבין שהליך זה יכול להביא דווקא לשיקומו של היחיד או החברה, ולאו דווקא לקריסה כלכלית. כאשר רואים בהליך, כהליך הבראה מחובות, ניתן להתמודד עמו בדרך נכונה ויעילה יותר".

טיפ לעורך דין החולם להצליח בגדול?
"עורך הדין צריך להוכיח יכולת מקצועית, למתג עצמו בהתאם, לדעת לגבות שכר ראוי ומכובד עבור עבודתו, שכן כיום אנו חשופים לעורכי דין הגובים שכר נמוך בהרבה מהשכר המינימלי המומלץ על פי לשכת עורכי הדין, ובכך פוגעים ביוקרת המקצוע ומביאים לייחוס זול של הפעולות הנדרשות מעורך דין".

יפעת בן אבי-בראון, שדרות התמרים 21 אילת, לתיאום פגישה: 0525259998 או 088534794. בפייסבוק: יפעת בן אבי בראון משרד עורכי דין.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש