למה כדאי לפנות אל מדריכת הורים מקצועית?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2020 12:33 ● ערב ערב 2988
לכאורה, להיות הורים זה עניין טבעי שרוב האנשים בישראל מתנסים בו במהלך החיים, כי בשלב מסוים כולם מחליטים להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם. עם זאת, מדהים לגלות עד כמה לא תמיד הדברים עובדים בצורה כל כך טבעית וברורה כפי שכולנו חושבים או מחונכים לחשוב
למה כדאי לפנות אל מדריכת הורים מקצועית?
תגיות:

בבת אחת לוותר על החופש האישי שלנו ולהקדיש את כל כולנו לילדים, שצורחים ודורשים כל היום תשומת לב, זה לא דבר פשוט. בנוסף, הילדים מביאים איתם הרבה אתגרים ולכן, אם גם אתם מרגישים אבודים ואתם רוצים לקבל עזרה, אתם צודקים. החדשות הטובות הן שהיום הרבה יותר מקובל לדבר על הקושי ועל העזרה שכולנו זקוקים לה, מה שמסביר מדוע מדריכת הורים זו יכולה להיות בחירה טובה. מדריכה מקצועית יכולה לעזור לכם, ההורים, להבין טוב יותר איפה אתם טועים, איך לתקן וכיצד לשפר את מערכת היחסים עם הילדים.

 

באיזו מדריכת הורים כדאי לכם לבחור?

 

אחת מהדילמות המרכזיות כמובן בכל מה שקשור למדריכה שמיועדת להורים, היא השאלה במי לבחור. יש כמובן הרבה מאוד מדריכות מקצועיות שעוסקות בתחום הזה, אך למען האמת, רק חלק מהן רציניות ומנוסות. לכן, בבואכם לחפש מדריכת הורים, אנחנו ממליצים לכם לבדוק:

 

  • האם היא מנוסה?
  • האם יש לה מוניטין?
  • האם היא נחשבת למדריכה טובה?
  • האם יש לכם כימיה איתה?

 

בנוסף, מאוד מומלץ לא להתבייש ולשאול מה ההשכלה של אותה מדריכה, והכי חשוב: כדאי להיפגש איתה. כך תוכלו להתרשם ממנה, להבין האם היא משכנעת אתכם ולראות האם אתם מרגישים איתה בנוח. הרעיון הוא לבחור מדריכת הורים שתוכלו להרגיש איתה מספיק בנוח כדי לדבר על כל מה שמטריד אתכם, וגם לחשוף את החולשות שלכם ואת ההתמודדויות היותר מורכבות. אם לא תצליחו לעשות זאת עם המדריכה, עלול להיות שהחוויה כולה לא תהיה מספיק יעילה עבורכם ולכן נושא הכימיה משמעותי כל כך.

 

האם מדובר על שירות שעולה להורים הרבה?

 

זה מאוד תלוי, כי יש היום מדריכות שגובות מחירים סבירים לחלוטין לצד מדריכות שגובות מחירים מאוד גבוהים. אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כי מי אמר שאתם צריכים לשלם את הסכום הכי גבוה שיש? והאם באמת כדאי יהיה לבחור את המדריכה שאצלה המחירים יהיו הכי גבוהים? לרוב התשובה לכך תהיה שלילית. לכן, אם אתם יכולים להתקשר היום אל מספר מדריכות מקצועיות ששמעתם אודותיהן חוות דעת חיוביות, זה כדאי. כך תוכלו להשוות מחירים, לראות מי יתאים לכם יותר ולבחור את המדריכה הנכונה עבורכם. אתם תראו שעם הזמן, ותוך כדי התהליך, הדברים ישנו. אתם תראו שלהיות הורים זה משהו שתצליחו להתחבר אליו הרבה יותר בקלות אחרי שתלמדו לתקשר טוב יותר עם הילדים האהובים שלכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש