מתיחת בטן מחיר – האם זה שווה את זה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2020 12:31 ● ערב ערב 2988
רוצים בטן יפה ומתלבטים אם לעבור את ההליך? במאמר זה נעסוק בשאלה: מתיחת בטן מחיר והאם זה שווה את זה?
מתיחת בטן מחיר – האם זה שווה את זה?
תגיות:

 

קצת על מתיחת בטן

 

מתיחת בטן היא הליך כירורגי, שמטרתו היא לשפר משמעותית את המראה של הבטן מתוך מחשבה, שהבטן היא אמנם איבר מוסתר יחסית, אבל כשאדם מרגיש לא בנוח עם המראה שלה, יש לכך השפעה מאוד גדולה על הביטחון העצמי שלו. בהמשך נסביר כיצד ההליך עצמו מתבצע.

 

ההליך עצמו

 

לפני שנעסוק בנושא של מתיחת בטן מחיר חשוב להבין כיצד ההליך מתבצע. בין היתר, משום שיש לכך השפעה גם על המחיר עצמו ועל כך נסביר ונרחיב בהמשך. אם כן, ככתוב לעיל, מדובר על הליך כירורגי המתבצע תחת הרדמה מלאה ובמהלכו מוסרים עודפי שומן ועור ושרירי דופן הבטן מהודקים. כך נוצר מראה יותר מוצק של הבטן וניתן להבחין בהבדל בקלות כבר בתום ההליך עצמו.

 

מתיחת בטן מחיר – למה הוא לא קבוע?

 

אם כבר התחלתם להתעניין ולבדוק אפשרויות של ביצוע הליך למתיחת הבטן ודאי שמתם לב, שלא ניצן למצוא הצעת מחיר קונקרטית באינטרנט. אז נכון, יש בזה משהו מתסכל ואולי אפילו מרגיז. אבל חשוב לדעת, שיש לכך סיבה! הסיבה לכך שלא ניתן למצוא מחיר מדויק באינטרנט היא, שבניגוד לפריטי לבוש לדוגמה, אין ניתוח למתיחת הבטן אין מחיר אחיד לכל המידות ועל כך נרחיב מיד.

 

הסיבות להבדלים

 

כאמור, ישנן סיבות שונות להבדלים בין מתיחת בטן מחיר למטופל אחד לבין המחיר למטופל אחר, אבל לכולן יש מכנה אחד משותף: ההבדלים הקיימים בין מטופל אחד למטופל אחר. הבדל אפשרי אחד הוא המגדר. הבדל אפשרי נוסף הוא המשקל של המטופל ומצב שרירי הבטן הקיים לפני הניתוח. כל אלו ועוד משפיעים באופן ישיר על העלות של הליך מתיחת בטן.

 

הצד השני של ההבדלים

 

לצד ההבדלים בין המטופלים, המשפיעים על המחיר של מתיחת בטן, יש גם הבדלים בין הרופאים המבצעים את ההליך עצמו, שיכולים להשפיע על העלות של ההליך למטופל. לדוגמה, הוותק והניסיון של הרופא בביצוע הליך זה ואחרים, הוותק, הניסיון וההכשרה של הצוות שלו, זמינות, מקום ביצוע ההליך ועוד.

השילוב בין הגורמים השפיעים של המטופל לבין הגורמים המשפיעים של הרופא והצוות שלו יוצרים ביחד את חוסר האחידות של העלויות של הליכי מתיחת בטן.

 

לסיכום

 

ההליך של מתיחת בטן הוא הליך כירורגי מורכב, שמטרתו היא ליצור מראה מוצק ויפה של הבטן. היות שמדובר על הליך כירורגי מורכב, עליו להיעשות על ידי רופא מומחה ומנוסה בתחום ואם אתם מתעניינים לגבי מתיחת בטן מחיר חשוב שתזכרו, שהמחיר משתנה הן ממטופל אחד לאחר והן מרופא אחד לאחר בשל ההבדלים בין אדם לאדם ובין רופא לרופא.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש