ניהול קמפיין פרסום מוצלח בפייסבוק – אקסטרה דיגיטל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2020 12:29 ● ערב ערב 2988
כל מה שצריך וחשוב לדעת על ניהול קמפיין מוצלח בפייסבוק בכתבה שלפניכם.
ניהול קמפיין פרסום מוצלח בפייסבוק – אקסטרה דיגיטל
תגיות:

הידעתם של-5 מיליון ישראלים יש פרופיל בפייסבוק? הידעתם ש-80% מתוכם עושים שימוש יומיומי בפייסבוק? הידעתם שפרק הזמן הממוצע לגלישה יומית בפייסבוק עומד על 4.5 שעות ביום? ועם כאלו עובדות ונתונים זה הזמן לדעת על האופן בו תוכלו ליצור מסעות פרסום מוצלחים בפייסבוק.

 

ניהול קמפיין פרסומי בפייסבוק - מה חשוב לדעת?

 

פייסבוק, הנחשבת כיום לפלטפורמה מובילה לצרכי קידום, שיווק ופרסום בתחום ה-SOCIAL MEDIA, מאפשרת לכם ליהנות ממספר חלופות לצרכי פרסום, כאשר החלופה הבסיסית ביותר היא באמצעות דף פרופיל עסקי. חלופה זו, תאפשר לכם בין היתר לחשוף מוצרים/שירותים שונים לקהלי יעד רלוונטיים הנמנים על עוקבי הדף (החברים שלכם בפייסבוק). חלופה מקצועית ומתקדמת יותר לצרכי ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק היא באמצעות מערכת הפרסום הממומנת של פייסבוק, הזהה באופייה ובהיקף פעילותה למערכת הפרסום המובנית של גוגל. באמצעות מערכת פרסום זו, תוכלו בין היתר להעלות קמפיינים מממומנים לפייסבוק ולהסתייע במגוון רחב של כלים ייעודיים באמצעותם ניתן בין היתר:

  • לבצע פילוח ממוקד של קהלי המטרה הרלוונטיים לכם - על פי גיל, מגדר, תחומי עניין, אזור מגורים ופרמטרים נוספים
  • לקבוע את גובה תקציב הפרסום הרצוי לכם - על פי מודל חשיפות לכל מודעת פרסום ו/או לפי מספר קליקים על גבי מודעת הפרסום
  • לתזמן את מועד הצגת מודעות הפרסום במהלך הקמפיין – בהתאם לשעות הפעילות של קהלי היעד הרלוונטיים לכם

וכלי סיוע נוספים באמצעותם ניתן לנהל על הצד הטוב ביותר כל מהלך פרסומי כזה או אחר בפייסבוק.

 

מספר מילים על חשיבותם של אנשי מקצוע לצרכי ניהול מסעות פרסום בפייסבוק

 

בדומה לכל פלטפורמה אחרת ברשת המיועדת לצרכי קידום, שיווק ופרסום, גם בפייסבוק, עומדת לרשותכם האפשרות לנהל את כל פעולות השימוש בפלטפורמה בכוחות עצמכם ו/או באמצעות אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בנושא. חשיבותם של אנשי המקצוע נובעת על רקע התחרות ההולכת וגוברת בין כל סוגי העסקים ובעלי המקצועות החופשיים העושים שימוש תדיר וקבוע בפייסבוק למטרות פרסום, שיווק וקידום ועל רקע הזמן הנדרש לכם לצורך ניהול מיטבי של מסעות הפרסום בפייסבוק. כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת שיווק דיגיטלי המתמחה בתחום ה-SOCIAL MEDIA לצרכי ניהול קמפיינים בפייסבוק, אתם למעשה מפקידים בידיה את הצד הטכני והיצירתי לצרכי ניהול הקמפיין, ולכן, חשוב שתבחרו בחברות בעלות ניסיון מוכח בתחום המאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים המיועדים לצורך כך, החל משירותי ניהול ותחזוקה של דף עסקי בפייסבוק, דרך שירותי תכנון ואסטרטגיה לצרכי הרצת קמפיינים ממומנים בפייסבוק ועד לשירותי תוכן ועיצוב גרפי למודעות הפרסום השונות.

 

טיפים מעשיים לניהול קמפיין פרסום מוצלח בפייסבוק

 

על מנת לאפשר גם לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים לקמפיין פרסומי מוצלח בפייסבוק, ריכזנו עבורכם רשימה של מספר טיפים מעשיים אשר תסייע גם לכם לנהל נכון את הקמפיין הפרסומי הבא שלכם בפייסבוק:

  1. חשיבה רספונסיבית - 90% ממשתמשי הפייסבוק בישראל עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד, ולכן, עוד לפני שאתם מריצים קמפיין פרסומי כזה או אחר בפייסבוק, חשוב לוודא שאתר הבית/דף הנחיתה  אליו תהיו מעוניינים להפנות את הגולשים מהפייסבוק, הינו מותאם לצרכי גלישה בסביבת המובייל.
  2. מחקר מתחרים - עוד לפני הקמת הקמפיין הפרסומי שלכם בפייסבוק, חשוב ומומלץ לבצע מחקר מקיף אודות פעילות המתחרים הישירים והעקיפים שלכם ברשת החברתית.
  3. הגדירו מטרות קמפיין ברות השגה - על מנת לייעל את מהלכי הפרסום שלכם בפייסבוק לאורך זמן, אנו ממליצים לכם להגדיר מטרות ויעדים ברי השגה.
  4. צרו סדרה של מודעות פרסום שכל אחת מהן מגלמת בתוכה דרך שונה להצגת המסר השיווקי העיקרי בו תרצו להתמקד - באופן זה, תוכלו לבצע בדיקה תכופה בנוגע לשאלה מה עובד לכם יותר ומה פחות ובכך ליישר קו ולהתאים את אופי הפנייה במודעות הפרסום שלכם למה שבאמת עובד עבורכם.
  5. הכירו היטב את כלי העזר הממתינים לכם במערכת הפרסום של פייסבוק – לאחר שתקימו דף פרופיל עסקי בפייסבוק, תופנו על ידי פייסבוק למערכת הפרסום המובנית שלה. מערכת זו, כפי שציינו למעלה, תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של כלי עזר באמצעותם ניתן לייעל את הקמפיין הפרסומי שלכם ולנהל אותו על הצד הטוב ביותר. בין יתר הכלים העומדים לרשותכם במערכת תוכלו למצוא את ה-

PROMOTED POST שהוא למעשה כלי עזר להגדלת תפוצת הפוסטים אותם אתם מעלים לדף העסקי שלכם

ADSS MANEGRE שהוא כלי ייעודי ליצירת מודעות פרסום ממומנות

CUSTOM AUDIENCES שהוא כלי ייעודי לצרכי פילוח קהלי מטרה הרלוונטיים לכם

  1. מסרים שיווקים בגובה העיניים – פייסבוק, בדומה לכל רשת חברתית אחרת, מחייבת אתכם לתקשר עם הגולשים בגובה העיניים, ולכן, חשוב שהמסרים השיווקים אותם אתם בוחרים לצרכי הרצת קמפיינים פרסומיים בפייסבוק, יותאמו מראש לתובנות הצרכניות המאפיינות את המוצרים/שירותים אותם אתם משווקים ובכך תוכלו "לתרגם" אותם למסרים שיווקים בגובה העיניים.

רוצים להבטיח לעצמכם ניהול מקצועי ויעיל במיוחד של מהלכי הפרסום בפייסבוק? זה הזמן להיחשף לשירותים המקצועיים הממתינים גם לכם במחלקת ה-SOCAIL MEDIA של חברת אקסטרה דיגיטל המתמחה בעולמות השיווק הדיגיטלי.

נכתב ע"י https://www.extra.co.il/

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש