יתרונות מטבחי גן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2020 12:26 ● ערב ערב 2988
החלטות לשנה חדשה כוללות לעתים קרובות מחשבות על שיפורים באורח החיים. יותר יציאה החוצה, התנתקות ממכשירי חשמל, הנאה מזמן איכות אישי או אירוח בני משפחה וחברים, יכולים בהחלט להצדיק את הרחבת שטח המגורים.
יתרונות מטבחי גן
תגיות:

בחירת פרויקט שיפוץ הבית שכולל יצירת או הוספת אזור מגורים בחוץ יכולה לשדרג באופן משמעותי את איכות החיים במיוחד אם תמיד חלמתם על מטבחי גן, שהביקוש להם הולך וגובר בשנים האחרונות.

 

מטבחי גן כהשקעה חדשנית ומשתלמת

 

מטבחי גן הוכחו כמוקד בילוי והגדלת ערך הכנת הבית להשקעה חדשנית ומשתלמת. שטח מגורים חיצוני זה מציע שפע של הזדמנויות עבור משפצים, אדריכלים ומעצבים, להרחיב את היקף הפרויקטים החיצוניים של לקוחותיהם עם תכנון מטבח ברביקיו פשוט לאזור מטבח חיצוני פונקציונלי לחלוטין. אז בואו נדבר רגע על היתרונות הרבים של מטבחי גן.

 

העלאת ערך הבית

 

בתים עם מטבחי גן נמכרים בכמעט שלושים אחוזים מהצפוי, בזכות תכונות הנוחות וסגנונות העיצוב המרהיבים שמשפיעים באופן משמעותי על מחיר המכירה.

חשוב לציין שבכל שיפור ביתי, נוסחת ההחזר על ההשקעה עובדת במאה עד מאתיים אחוזים מעלות השיפור, ותכנון ובנייה של מטבח חיצוני פרופורציונלי לערך הבית ולמיקום.

 

מטבחי גן נהדרים לאירוח

 

מרחבי בילוי בחוץ ממשיכים להיות ממוקמים בראש רשימת אנשי המילניום, שמוכנים להשקיע בתוספת עבור שטח מחיה נהדר. אנשים שאוהבים לארח בני משפחה וחברים ללילות גריל, משחקי גינה ובישול ואכילת ארוחות בגינת הבית, לוכדים את המותרות של בניית מטבחי גן.

בהתאם למתווה העיצוב כמו תצורת האי, האורחים יכולים להתכנס סביב המטבח החיצוני, להתרועע ולראות את השף מבצע קסמים קולינריים, וגם השף שומר על קשר עם האורחים מבלי לשבש את משימות הבישול או להיות מבודד במטבח פנימי לוהט.

 

הרחבת מרחב המחייה

 

עיצובי מטבחי גן משקפים לעתים קרובות את עמיתיהם הפנימיים, באמצעות העברה מוצלחת של הפנים אל החוץ ושימוש בחלל חיצוני שלא בוצע בו שימוש בעבר, או החזרתו חדש. אנשים רבים צולים גריל בגינה שלהם בארוחות "על האש" אבל ניתן להרחיב מטבח חוץ כך שיכלול מכשירי בישול אחרים כגון תנור פיצה, גריל שטוח ומעשנת.

הוספת שטח דלפק מספקת אזור הכנה, מרכז לעמדת ברמן ומקום לארח ולאפשר לאורחים להתרועע. מכונת קרח וכיור חיצוני נחשבים לנווה מדבר מלא של אירוח. מדיח כלים חיצוני מעלה את הרף בכל הנוגע לניקיון קל והפחתת המעברים האינסופיים בין החוץ אל הבית ולהיפך, מה שהופך מטבחי גן לפונקציונליים לחלוטין ויעילים במיוחד.

 

בישול קל ומהנה

 

יותר מדי טבחים במטבחים מקלקלים את המרק, ואולי לא. מטבחי גן מאפשרים ליותר טבחים, או לפחות לאפשרות לעוד אדם שיסייע בהכנת האוכל, במהילת משקאות, בצליה ובניקיון. בהתאם לפריסת המטבח החיצוני, אין בעיה שיהיו יותר אנשים במטבח, כי הצפיפות לא תהיה גדולה כמו במטבח פנימי.

וזה לא הכול. על ידי הצבת מקרר, מכונת קרח או מקרר יין, האורחים מוזמנים להגיש לעצמם משקאות מבלי לשבש את זרימת העבודה של השף.

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש