אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 30/10/2020 10:45 ● ערב ערב 2989
טיפ לילידי השבוע - ילידי שבוע יום ההולדת יכולים השבוע להיפתח להתחלות חדשות מבחינתכם בגלל כניסתו של כוכב התקשורת לתהליך מודעות גבוה עקב ביקור הכוכב בבית תת המודע.
אסטרולוגיה -  תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בשינויים מהירים ומיידיים נמצא בבית הכספים שלכם  וגורם לכם לרצות לשנות את סגנון חייכם מבחינה כלכלית מהקצה לקצה. כוכב העשייה המוכר בשמו מארס שהוא גם הכוכב המקושר איתכם, ממשיך להיות השבוע בנסיגה במזל שלכם , ולכן נראה שחשוב לכם מאוד הצורך להוכיח את יכולותיכם בתחומים שבהם מאוד רציתם להרשים את הקרובים לכם וכמעט בכל מחיר.  

 

שור

ייתכן ובעקבות אירועים שונים תאלצו להיכנס לעימותים עם אנשים קרובים לכם ובעיקר בגלל חוסר תיאום ציפיות לגבי מה מתאים לכם לשנות ומה לא. זה הזמן להרגיע את האחרים ולבקש מהם שיסמכו עליכם ועל החלטותיכם. נושאי שותפויות מאוד דומיננטיים אצלכם ובמיוחד עכשיו כשאתם בתהליך חשבונות הנפש המתרחשים כחצי שנה לאחר יום ההולדת.   

 

תאומים

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית העבודה, ומעלה לכם נושאים אלה למחשבה ולהבנה פנימית שהגיע הזמן לשינוי. במקביל הכוכב שלכם מרקורי , שהיה גם הוא בבית העבודה חזר עכשיו לנסיגה בשבועיים הקרובים ובבית היצירה שלכם ומכיוון שכך, גם מסיט אתכם מהתוכניות הראשוניות להצליח בעבודה. רק בעוד חודש כאשר יחלפו השפעות הנסיגה של הכוכב שלכם, תוכלו לשוב ולממש את מטרותיכם.  

 

סרטן

הכוכב יופיטר המביא הזדמנויות נמצא השבוע ולמעשה גם עד לסוף השנה בבית השותפויות שלכם , כך שיהיו מצבים שתרגישו שאתם מוכנים להשקיע אנרגיה רבה בתיקון היחסים האישיים הקשורים לחייכם המקצועיים וזאת , על מנת להגיע למצב של גיבוש ביחסי העבודה. ייתכן ויהיו מצבים חדשים במשפחה הגרעינית שלכם, שיאלצו אתכם להתמודד עם עובדות ותנאי חיים חדשים.

 

אריה

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ואנרגיה נמצא בנסיגה משמעותית עד לסוף החודש הבא ולכן נראה שלמרות שאתם מעוניינים לפתח את עצמכם ולמצוא שותפים לכם בחשיבה במקומות רחוקים, עדיין אינכם יכולים לממש את עצמכם . גם הקורונה מקשה עליכם מאוד להתנהל ולמצוא את ייעדכם האישי והמקצועי. ולמרות הקשיים מסתבר שהשינויים התכופים בקריירה עוזרים לכם להמציא עצמכם מחדש.  

 

בתולה

נראה שאתם עסוקים בבדיקה וחקירה מעמיקה בניסיון להבין את האנשים הקרובים לכם ובדרך זו גם להיות בשליטה על חייהם. אתם עושים זאת בדרך תחכום שגורמת להם לחשוב שהנה אתם באמת דואגים ורוצים לעזור להם אך האמת שאתם נהנים מהשליטה ומהתלות שלהם בכם. בדקו עם עצמכם מהם המטרות האמיתיות שלכם ואל תתנו לעצמכם ליפול למקומות שליליים.  

 

מאזניים

הכוכב וונוס שהוא הכוכב שלכם שאחראי על מערכות יחסים ואסתטיקה הגיע למזל שלכם ויגרום לכם לחודש שבו תרגישו שאתם רוצים לבלות כמה שיותר ולהשלים פערים וחסכים. זה הזמן הנכון ליהנות מפירות ההשקעה שהשקעתם לאחרונה בקידום עצמכם מבחינה מקצועית. דעתכם תישמע בצורה מאוד מכובדת על ידי אנשים קרובים שההערכה שלהם מאוד חשובה לכם ובכך תוכלו לפתוח דף חדש.

 

עקרב

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם וגורם לכם לחשיבה מעמיקה. מאחר והכוכב התחיל הפעם את הנסיגה במזל שלכם הוא אפשר לכם להבין ולהפנים נושאים שהטרידו אתכם במיוחד. זה הזמן הנכון להקשיב לאינטואיציה להשמיע את דעתכם במקומות שבהם חשוב לכם מאוד להישמע אמינים ובעלי אמירה אישית.. זהו הזמן הנכון להיכנס בתוך הבעיות ולא לעבור לידן.

 

קשת

הכוכב פלוטו שמביא מהפכים משמעותיים עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים לצד הכוכב סטורן שמביא איתו עיכובים ואתם מבינים שעד היום לא פעלתם נכון ואתם חייבים שינוי משמעותי כלכלי. עובדה זו מריצה אתכם לבדוק את כל האופציות שיעזרו לכם להרוויח יותר כספים ולא להשאירם במקומות לא רווחיים. אל תתנו לתסמונת יום ההולדת להשפיע עליכם ולמדו ליהנות מהכוח שבעשייה.

 

גדי

אתם ממשיכים לעבור שינויים משמעותיים כבר תקופה ארוכה ולכן אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות במעבר השמש בשמיים שמפעילה את כל הנושא של המעמד החברתי שלכם. במקביל, כוכב התקשורת חזר לנסיגה בבית הקריירה שלכם. ואולם, היחסים הבין אישיים שלכם כרגע שעולים על דרך המלך חשובים לכם יותר והפרופורציות בחייכם שהיו בעבר די פסימיות עוברות להתנהל נכון ובהתאם לנסיבות.  

 

דלי

השמש בשמיים נמצאת במשך כל החודש הקרוב בבית הקריירה שלכם עובדה שמלמדת על כך שנושאי עבודה יעלו על הכוונת בצורה מאוד משמעותית וסף הסבלנות שלכם הולך ופוקע בכל המקומות בהם אתם מרגישים שאין לכם סיבה נוספת להמשיך בסגנון עבודתכם כפי שהיה עד עכשיו. מאחר וכוכב התקשורת נמצא בנסיגה עד לאמצע דצמבר, מומלץ לכם לנסות לא להגזים בצורך שלכם לשבור את הכלים.

 

דגים

אתם חשים בצורך להתעוררות חברתית ומתכוונים לערוך נסיעות ליצירת קשרים מחודשים עם הקרובים לכם בחיים כמו משפחה וילדים. גם הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם ולכן נראה שאתם מעוניינים ליצור לעצמכם אופציות חדשות על ידי פתיחת האופציות הישנות לבדיקה מחודשת. זה הזמן לשבור סטיגמות שניהלו אתכם כלכלית בעבר הרחוק ולפתוח לעצמכם ערוצים חדשים.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש