הסוגים הפופולריים בחברת שיש נפטון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/10/2020 08:39 ● ערב ערב 2988
בשעה טובה ובמזל טוב קניתם דירה חדשה וכעת אתם מתכננים לשפץ אותה? אחד הצעדים הראשונים בשיפוץ יכלול בוודאי החלפה או שדרוג של חלק ממערכות הקבע, כשבראשם השיש הקיים במטבח ובחדר הרחצה ולעתים גם זה שמהווה את מדרגות הבית
הסוגים הפופולריים בחברת שיש נפטון
תגיות:

חברת שיש נפטון גאה להציג מפרט סוגים ודגמים רחב ביותר, מה שיאפשר לכם לקלוע לכל הצרכים הקיימים, הן ברמת הפרקטיקה והן ברמת העיצוב והגימור הסופיים.

תחום השיש בישראל נחשב לענף מפותח למדי, שבו מיושמות טכנולוגיות רבות כדי לייצר תוצאה סופית טובה, יפת מראה וגם בעלת מאפיינים ברמה גבוהה, המשרתת כל נכס בהצלחה. לכל חברה בתחום ישנו טווח אפשרויות רחב, כאשר לכל סוג שיש ישנם יתרונות רבים. אלו הם הסוגים המובילים שתמצאו אצל שיש נפטון:

שיש דקטון – שיש מעובד במראה טבעי מתוצרת ספרד, בעל גימור עדכני, עמיד במגע ישיר עם סירים רותחים ושריטות.

שיש אבן קיסר – שיש טבעי ואיכותי המיוצר ממשטחי קוורץ גולמיים בשלל טקסטורות, עמיד בתנאי האקלים החמים והיבשים בישראל ומונע פיצוצים וסדקים כתוצאה משחיקה, אך איננו חסין מפני הנחת סירים רותחים באופן ישיר.

שיש חברון – שיש חברון איכותי ואף זול יחסית, הודות להיותו משטח עבודה סינתטי (סופח כתמים עם הזמן) שמתאים כחיפוי למשטחי עבודה שונים ועונה גם על הדרישות בקרב מטבחים חיצוניים וחדרי רחצה רבים.

שיש אוניקס – נחשב לאבן השיש היוקרתית והיקרה מכולן, אך יתאים למי שמחפש יוקרה בלבד ולא לקהל הלקוחות הרחב שזקוק למשטחים פרקטיים שאפשר "להשתולל" איתם יותר.

שיש קיסטון – גם הוא מיוצר מקוורץ אך משלב גם אלמנטים סינתטיים, במטרה לספק סט תכונות מרשים כמו הגנה מפני חום ושריטות, אנטי בקטריאליות, ניקוי קל והתאמה עיצובית למטבחים כפריים ומודרניים כאחד.

בחברת השיש תמצאו גם דגמים רבים נוספים כמו: נאוליט, קוריאן, סילסטון, קוורץ, גרניט, פורצלן וקלקטה.

 

כל הצבעים האפשריים

 

אם כל סוגי השיש השונים מציעים כל אחד לעצמו מספר דגמים וגוונים מרשימים, הרי שבחברת שיש נפטון בחרו להתמקד בדגמים המרשימים מכולם. דגמים אלו מספקים גימור יפהפה לכל משטח פנים אפשרי ומציעים מראה מוקפד וחלומי, שיתאים לכל סגנונות העיצוב ופלטת הצבעים שנמצאת בבית.

באפשרותכם לבחור שיש לבן חלק או עם "גידים" אפורים, מה שמקובל כיום במטבחים מודרניים רבים. מנגד תוכלו לבחור בשיש שחור עם "גידים" ואפילו בשיש מט, המעניקים אלגנטיות וכריזמה לכל מקום שבו הם נוכחים. האמיצים יוכלו להתחדש בשיש צבעוני כמו ורוד, צהוב, תכלת ועוד, המעניקים "זריקת" השראה ויצירתיות מתפרצת, נועזות וגם אמירה אישית במיוחד.

בהקשר לצבעים השונים, תשמחו לדעת שמידי שנה נבחרים הצבעים המובילים של התקופה, כאשר נכון לשנים 2020-2021, אלו הם הגוונים התכולים, הורודים והירוקים-צהובים שמכתיבים את הטרנדים הבולטים בעיצוב הנוכחי.  


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש