טיול בחיק הטבע בחצר האחורית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/10/2020 08:32 ● ערב ערב 2988
פרגולות הן התוספת המשמעותית ביותר עבור החצר האחורית שלכם. המבנה היפה והמודרני מספק אזור מוצל מהשמש הלוהטת בחודשי יולי אוגוסט החמים והופך אותם לנעימים יותר, מעניק לכם מקום רגוע לנוח ולבלות בו ויוצר אווירה חדשה של חופש במרחק הליכה מהסלון
טיול בחיק הטבע בחצר האחורית
תגיות:

פרגולות הן מגוונות, אך הן גם יעזרו לייעל את מראה החצר שאולי הזנחתם לאורך השנים ויוסיפו לה אופי, סטייל ומראה טבעי של גן מטופח היישר מהמגזינים המובילים.

אחת הדרכים להדגיש באמת את הפרגולה שלכם היא באמצעות צמחים מיוחדים שמוסיפים קסם ירקרק וחי למבנה. בין אם הפרגולה שלכם תלויה, מרחפת או חשמלית, אין ספק שכולנו נאהב את היופי שצמחים מספקים לפרגולה כאשר הם ממוקמים סביבה או צומחים מעליה. עיצוב הפרגולה בצמחים עשירים יכול גם להעניק פרטיות ושקט כשהם פורחים מעל הפרגולה ומכסים את האזורים הפתוחים, ותורמים גם לצל בעונות החמות.

 

רגע, יש לכם פרגולה?


אם אתם קוראים את מאמר זה לעיצוב הפרגולה רק בשביל לבדוק את האופציות הניתנות לעיצוב, בזמן שאין לכם פרגולה בבית עדיין, זה הזמן הטוב ביותר להכין את ביתכם לקיץ הבא בעזרת פרגולות אלומיניום של תותח הפרגולות, התקשרו עוד היום לקבל הצעת מחיר.

האפשרויות לעיצוב הפרגולה בעזרת צמחיה הן בלתי מוגבלות, אך חברת הצללה מקצועית תדע להתאים את הפרגולה לצרכים שלכם, ולספק מגע פרחוני ואביבי כדי לשפר את האסתטיקה ואת המגע האישי המיוחד בהתאמה לחצר.

 

צמחים מטפסים


כמו בני האדם, צמחים כמו הגפן נועדו לטפס לגובה, הגפן מדגיש את צורת הפרגולה וצומח במהירות, פרחי הגפן היפים מוסיפים רבות לאסתטיקה של החצר ומציעים פתרון יצירתי לצל, אך גפנים הם צמח שדורש תחזוקה שכוללת השקיה וגיזום באופן קבוע ובגלל חילופי העונות, מייצר כמות גדולה של פסולת לאורך השנה. אבל למרות התחזוקה השוטפת הגפנים אינם מאוד בעייתיים וברור שהתמורה גדולה מההשקעה.

 

פריחה בצבעי הקשת


אוסף עציצים רב גוני ומקסים יכול לגרום לפרגולה שלכם להראות כמו בוסתן יווני. בין אם אתם משתמשים באדנית מעוצבת לכולם או מפזרים אותם בתבונה סביב המבנה, עציצים צבעוניים יוסיפו אופי אמיתי לחצר, דוגמה לפרחים מדהימים היא בגוניות, או קקטוסים קטנים שקיימים כמעט בכל צבע.



צמחים? זה תלוי...


אם המקום בפרגולה הוא יקר לליבכם או בעל ערך אסטרטגי ליצירת מבנה פרקטי יותר, שקלו לעצב את החלל עם כמה צמחים תלויים. מקמו את הכלים בגובה ואפשרו להם להיתלות מתקרת הפרגולה. פרחים תלויים צבעוניים כוללים גרניום, פטוניה או פוקסיה.

 

שרכים


צמחים אלו אוהבים מקומות חשוכים ולחים יותר, המתאימים למיקום מתחת לפרגולה והם מושלמים לפרגולות אלומיניום, הצבע הירוק והרענן שהשרכים מספקים נותן השראה וסיפוק, וככל שיגדלו כך גם האיזור המוצל יגדל, ויספק הגנה אורגנית ויפה מפני השמש.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש