משרד חקירות – התחנה הראשונה בדרך לפתרון התעלומה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/10/2020 15:14 ● ערב ערב 2985
במהלך חיינו אנחנו עתידים להיכנס לעסקים כלכליים כאלו ואחרים; לחתום על חוזה משכנתא לדירה הראשונה שלנו, לתת הלוואה קטנה לחבר בצרה ושאר ירקות. מה קורה כאשר החוזה מסתבך או מופר בגסות על ידי הצד השני, שמתגלה כרחוק מלהיות ישיר והוגן? משרד חקירות מקצועי יפתח מיד בחקירה כלכלית, שמשמעותה ירידה לשורש העניין, והחזרת הזכויות והכספים שמגיעים לאדם.
משרד חקירות – התחנה הראשונה בדרך לפתרון התעלומה

 

באילו מקרים יש לפנות לשירותיו של משרד חקירות

 

אחד האלמנטים החשובים ביותר בו יתמקד משרד חקירות בעת חקירות כלכליות, הוא איסוף כמה שיותר ראיות איכותיות הקשורות בדבר העבירה, על מנת להסיק מסקנות ולקדם את התהליך. מובן שעל החוקרים לעשות זאת בלא ידיעת הנחקר, שאם ידע שעוקבים אחריו וחוקרים את צעדיו, עלול לשבש את ההליכים. בשלב הראשון יתבצע איסוף מגופים שונים באמצעות צווים רשמיים משפטיים, יתבצעו האזנות סתר ומעקבים, ובהתאם לשיקול דעתם של החוקרים והתפתחות הסיטואציה, יעברו לחקירה גלויה פנים אל פנים מול הנחקר.

 

אם כן, חקירות כלכליות יתבצעו במקרים הבאים:

 

  • חובות כספיים – לפני שחותמים על שכר טרחה לעורך הדין ואגרות שונות, כדאי לאמת את היותו של החייב בעל יכולת כלכלית לשלם את החוב, ומה מצבו הכלכלי באופן כללי. במידה והוא צבר חובות, נכסים מעוקלים ועוד, כדאי לשאול חתימה על חוזה מולו.
  • חקירות גירושין – דקה לפני שמפרידים כוחות אחת ולתמיד, אחד הצדדים לרוב ישאל את עצמו האם הצד השני אולי העלים או הבריח רכוש, פוליסות, כספים ועוד. הדבר יהיה נכון בעיקר כששני בני הזוג או אחד מהם, מפעילים עסק של ממש. מדובר בסיטואציה לא נעימה וקשה, אך עדיף לעלות עליה ולהקדים את המאוחר.
  • רכוש פרטי, או שלא? – לעתים, אנשים רושמים פריטי רכוש מסוימים על שמם של אחרים; מקרקעין, כלי רכב, עסקים שונים ואלמנטים אחרים שעברו לניהול של אדם אחר לא באופן רשמי.
  • עומדים בהתחייבויות – נניח שאתם מעוניינים לספק אשראי או סחורה לעסק כלשהו. בכדי לוודא שהצד השני אכן יכול לעמוד בהתחייבויותיו כלפיכם, משרד החקירות ייכנס לשורש העניין ויברר בנוגע למצבו הכלכלי.
  • מקרים נוספים – משרד חקירות ייכנס לפעולה גם במקרים בהם לדוגמא קרוב משפחה נפטר ולא השאיר אחריו צוואה, במקרים של סכסוך בין קולגות או שותפים עסקיים, בסיטואציות בהן חברה רוכשת חברה אחרת, ועוד.

 

לנושא כה רגיש יש לבחור בטובים ביותר

 

אין ספק, חקירה כלכלית היא נושא רגיש מאין כמוהו הדורש מקצועיות ונסיון ברמה הגבוהה ביותר. לפני שסוגרים עם משרד חקירות כלשהו, יש לבקש תעודות, מסמכים והסמכות שיעידו על ניסיון רב והכשרה מתאימה בתחום. אין ספק שלעתים מדובר בצעד שדוחה במעט את חתימת העסקה שחיכיתם לה כל כך הרבה זמן, אך הוא קריטי בכדי לוודא שאתם לא עומדים לעשות את טעות חייכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש