איך כל אחד יכול לראות סרטים בלי לצאת מהבית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/10/2020 13:21 ● ערב ערב 2985
אם בעבר נדרשנו להגיע באופן פיזי לקולנוע, כיום ניתן לראות לצפות בסרטים מהארץ ומהעולם ללא צורך ביציאה מהבית. כיצד? אנחנו כאן עם כל הפרטים החשובים.
איך כל אחד יכול לראות סרטים בלי לצאת מהבית

 

צפייה בסרטים – מהפיג'מה (ואפילו בזול!)

 

אם בעבר הלא רחוק יציאה מהבית לצורך צפייה בסרט הייתה עניין שבשגרה, כיום ניתן לראות כיצד יותר ויותר צופים מעדיפים לראות סרטים דרך המסך הביתי, ולא דרך הקולנוע. הופעתו של נגיף הקורונה והגבלות הריחוק החברתי הובילו גם הן לזינוק בצפייה של סרטים דרך הבית, כאשר ניתן לעשות זאת במספר דרכים. הדרך הראשונה היא באמצעות תשלום חודשי אותו ניתן להעביר לאחת מספקיות התוכן הן בישראל והן בעולם, כאשר מדובר בעלות חודשית אשר נעה בין 30 ₪ ועד 150 ₪ ויותר, תלוי בספקית. נטפליקס לדוגמא מציעה בספרייה שלה מבחר עצום של סרטים, כולל סרטים שוברי קופות כמו גם סרטים חדשים אותם היא מפיקה בעצמה. זאת ועוד, חברות כמו YES ו HOT מאפשרות לקהל הלקוחות לקבל באמצעות ה VOD מגוון רחב של סרטים ללא תשלום, אולם את הסרטים החדשים אשר יוצאים לאקרנים ניתן לראות באמצעות השירות בעלות כספית של בין 20 שקלים לסרט ועד 40 ₪, תלוי כאמור בספקית התוכן שלכם.

 

צפייה בסרטים ללא עלות

 

מעבר לכך, לא ניתן להתעלם מאתרים אשר מאפשרים לכם לצפות בסרטים ללא עלות, וזאת באופן פיראטי. סרטים לצפייה ישירה מאפשרים לכם ללא ספק לקבל מענה מדויק לצרכים שלכם, כאשר ניתן לחבר את המחשב או הטלוויזיה לאתר ובהתאם לכך לצפות בסרטים ישראלים כמו גם בין לאומיים. שימו לב כי לא מדובר באלמנט חוקי, ורשויות החוק לא פעם מנסות להגביל את הצפייה דרך אותם אתרים.

 

כיצד בכל זאת ניתן לצפות בסרטים באופן חוקי?

 

לסיכום, ניתן בהחלט לצפות מהבית (ואפילו מהמשרד) במגוון סרטים חדשים או ישנים, כל זאת במידה ואתם מחוברים לאחת מספקיות התוכן או נכנסים לאתרים המתמחים בצפייה ישירה של סרטים. אז הכינו את הפופקורן, התרווחו על הספה והכי חשוב – תהנו!


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש