אסטרולוגיה - תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

מאת: צילה שיר-אל ● 23/9/2020 16:35 ● ערב ערב 2985
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי אל בית הכספים שלכם ויאפשר לכם לבדוק ולגייס את המשאבים הפיננסיים הנכונים, על מנת שתוכלו לשדרג את כל התחום הכספי.
אסטרולוגיה -  תחזית שנתית אסטרולוגית לכל המזלות לשנת 2020

טלה

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת וזה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים. נראה שיש לכם צורך לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם בכל נושאי הקריירה ואכן תקבלו את האישורים לכך שאתם צריכים להשקיע הרבה יותר כדי שיורגש שאתם נותנים מעצמכם על מנת להגיע להישגים. זה הזמן לנסות ולהשקיע יותר זמן בשכנוע אחרים בדעותיכם המקצועיות.

 

שור

הכוכב מארס שמביא איתו הרבה עשייה, מחשבה ותנופה נמצא בבית המסמל את הצורך להבין איך הדברים מתנהלים מתחת פני השטח ולכן יש לכם יכולת לשפר את ההתנהלות האישית ואף ייתן לכם מימד חדש לגבי תפיסת החיים. נראה שאתם מאוד חוששים לומר את דעתכם כיוון שאתם רוצים להיתפס כהרבה יותר חזקים בעיני האחרים ואלם אם לא תעשו זאת עכשיו – אימתי? .

 

תאומים

בשבוע הקרוב תאלצו להשקיע את זמנכם בתחום הקידום החברתי שלכם. וונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה האישית שלכם ועל כן, זה גם הזמן לנסות ולדחוף את עצמכם דרך יחסי אנוש . ליחסים האישיים תהייה משמעות מאוד גדולה בשבוע הקרוב, כיוון שלמעשה היא תהיה פתח כלשהו ליצירת מערכות יחסים טובות יותר שיקדמו אתכם בהמשך.

 

סרטן

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הקריירה ובנסיגה למשך תקופה ארוכה הפעם ולכן תחום זה יהיה מאוד משמעותי עבורכם עד לסוף השנה. נראה שגם נושאי משפחה חשובים מאוד ואתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מתנהלים נכון, כדי לצאת בסדר מכול הכיוונים.  ייתכנו חיכוכים בבית על רקע תפיסת עולם כיוון שכל אחד ירצה להביע את דעתו ועמדתו ולכן אתם צריכים להיות מאוד רגישים לצרכי הזולת.

 

אריה

הכוכב אוראנוס נמצא בבית העבודה שלכם ומביא לכם את הצורך לשנות ולשבור דפוסים קיימים על מנת להתקדם למקומות טובים וראויים יותר עבורכם. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מאנשים קרובים שאינם בהכרח המשפחה שלכם , כיוון שייתכן וחלק מבני המשפחה יכולים לחשוב שאתם פועלים לא נכון ואינכם עושים את המירב על מנת להצליח בתחומים הנראים להם כיותר חשובים.   

 

בתולה

בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מעמיקה לגבי נושאים שמנהלים אתכם בחיים. קיים בכם הצורך לקבל תשובות בכל הנוגע להתנהלות הכספית שלכם על מנת שייתנו לכם את הכיוון להמשך עשייתכם. ייתכן שאינכם בטוחים שאתם במקום הנכון, אך כל הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד כך שתוכלו לעשות את המקסימום שאתם מבינים שמוטל עליכם, על מנת לקדם את עצמכם.

 

מאזניים

השמש בשמיים נמצאת במזל שלכם וגם כוכב התקשורת מביא איתו הרבה אפשרויות ביטוי חדשות ועל כן נראה שזה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם על מנת להתפתח ולהתקדם. נצלו קשרים חברתיים שיעזרו לכם להתקדם בחיים באופן כזה שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. גם מבחינה חברתית זה הזמן להפעיל אנשים וחברים קרובים, כך שדרכם תוכלו להתפתח.

 

עקרב

אתם מתקרבים לתקופת יום ההולדת ועל כן למרות שאתם בפתחה של תקופה טובה להתחלות חדשות, הרי שאתם נמצאים בשלב בו אתם מרגישים יותר בודדים ומכונסים עם עצמכם. היכולת שלכם להבין דברים לעומק מצד אחד טובה כיוון שהיא הופכת אתכם לאנשים רגישים יותר ומצד שני מונעת מכם לפעול באופן טבעי וספונטני בנוגע לדברים שונים בחיים.  

 

קשת

נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות הטובות שלכם, כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום הידוע כמביא אירועים חברתיים משמחים. כמו כן, נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לויכוחים עם הסביבה הקרובה לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל ולימדו לקבל כל דבר בפרופורציה המתאימה.

 

גדי

אתם נמצאים בתקופה שבה המניות שלכם בעלייה מבחינה אישית ומקצועית. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע. למרות שאתם מייחלים לקשר עמוק במשפחה, ייתכן שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה נכנסים אנשים שונים לחייכם ומונעים מכם את ההשקעה בתחומי המשפחה.

 

דלי

כוכבים משמעותיים המביאים איתם עוצמות נמצאים במקום המקושר עם תת המודע שלכם ולכן אתם חשופים מאוד לרגשות שליליים בנושאי מערכות יחסים. נראה שאתם נמצאים בהתלבטות כלשהי בין מה לעשות שטוב לכם באופן אישי ובין מה לעשות כדי לשמח את האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט שאתם נמצאים בסדר העדיפויות הראשון ולעשות אך ורק מה שטוב לכם.

 

דגים

אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה כספית ואירועי החיים לעיתים מקשים עליכם,  עד כדי כך שאתם יכולים להתיש את עצמכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. אתם נמצאים בתקופה שמבחינה אישית עוברים עליכם הרבה דברים ובכל פעם אתם מנסים להוכיח לעצמכם מחדש שהנה אתם מצליחים לעמוד בכל הציפיות ובעיקר של עצמכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  


 רוצים להישאר מעודכנים 24/7 בכל מה שמעניין באילת? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ שלנו לחצו כאן

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש