איך להפתיע בגדול עם תקציב של עד 99 ש"ח?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/9/2020 10:42 ● ערב ערב 2984
אתם מצד אחד רוצים לקנות את המתנה המושלמת, אך מצד שני יש לכם תקציב מוגבל? המשימה שלכם יכולה להיות מאוד קשה, אך צריך לציין כי המשימה היא קשה אך לא משימה בלתי אפשרית. כיום אתם תוכלו להפתיע את המשפחה או את בן/בת הזוג עם מתנה בתקציב סמלי. בטח בסיטואציה שבה יש כל כך הרבה אירועים, אתם לא יכולים להשקיע מאות שקלים בכל הפתעה.
איך להפתיע בגדול עם תקציב של עד 99 ש''ח?

חנות חלום חרוט הרימה את הכפפה, על מנת שתוכלו לדעת איך תוכלו להפתיע את האנשים הקרובים אליכם בתקציב של עד 99 ש"ח. אין שום סיבה שתוותרו על הרצון להפתיע, אתם רק צריכים לדעת איך תוכלו לעשות את זה – ואתם לגמרי תהיו בכיוון הנכון.

 

התקציב לא משנה – הכוונה בהחלט כן

 

לפני שאתם מכניסים את עצמכם אל תוך פלונטר, אתם צריכים לזכור כי הכוונה היא זאת שמשנה כאשר אתם מעניקים מתנה לאנשים שקרובים אליכם. זה לא משנה אם קניתם מתנה בתקציב של 99 ש"ח או יותר, בסוף אתם צריכים להגיע למצב שהמתנה ניתנת מהלב – כך אתם תראו איך היא הופכת להיות למתנה בלתי נשכחת.

 

תמיד תוסיפו ברכה – זה לא עולה כסף

 

אומנם התקציב שלכם מוגבל, אך אתם תמיד תוכלו לשדרג את המתנה על ידי הוספת ברכה אישית. מספיק שתכתבו רק כמה מילים על מנת שתוכלו להפוך את המתנה הפשוטה למתנה בלתי נשכחת. יש כאלה שישמחו יותר לקרוא את הברכה מאשר לקבל את המתנה, אתם צריכים לזכור את זה לכל אורך הדרך. כך שאם אתם חוששים שהמתנה לא מספיק טובה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף ברכה – ומכאן ההפתעה תהיה כזאת שלא יהיה אפשר לפספס.

 

מתנה עם חריטה – מתנה עם תוספת אישית

 

יש לכם רק 99 ש"ח לקניית המתנה? אתם לא צריכים לוותר על מתנה מיוחדת. באתר של חלום חרוט אתם תוכל ולמצוא שלל מתנות בדיוק בתקציב הזה. לדוגמא מחזיק מפתחות עם תמונה,הייחודיות של המתנות הללו היא שמדובר על מתנות עם חריטה, כך שלכל מתנה יש תוספת אישית. אפילו אם מדובר על מתנה יחסית פשוטה, ביחד עם החריטה היא הופכת להיות מתנה שלא ניתן לשכוח. כך שהכסף לא באמת משנה, מה שכן משנה זה המחשבה והרצון שלכם להעניק מתנה שהיא לא רגילה.

 

תמצאו את הטיימינג הטוב ביותר

 

הדבר האחרון שאתם צריכים לדאוג לו זה למצוא את הזמן הנכון שבו תוכלו להעניק את המתנה שקניתם. אפילו אם מדובר על מתנה פשוטה, כל עוד תעניקו אותה בטיימינג הנכון – אתם תראו את עצמכם קוצרים את הפירות על העבודה הקשה. זה לא משנה איזה מתנה אתם קונים, זה משנה מתי אתם תיתנו אותה ובאיזה סיטואציה אתם תיתנו אותה.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש